ihmisoppeihin?
Miksi te ette luota raamattuun vaan kaikenmaailman
numeromiehiin ja laskijoihin?
Ennenkuin huomaattekaa olette tuhon omia.
Teiltä menee järki ja ymmärrys kaikkeen tavalliseen
elämään.
Jättäkää koko petollinen uskontonne ja turvatkaa
elämänne raamatun sanaan.
Miksi jehovantodistajat
6
301
Vastaukset
- Lähimmäinen.
Jätin Suuren Babylonin yli 20v sitten koska he eivät usko raamattuun vaan ihmisoppeihin. Esim. Homoseksuaalisuus hyväksytään monet papit ovat homoja,kolminaisuus, Helvetti ym.siinä ihmisoppeja!
- ruotsista...
Tuo homoihin viittaaminen on huvittavaa, koska kirjoittaja on itse aikoinaan muuttanut RUOTSIIN. Ei luulisi paljon homot inhottavan.
Missä kohtaa raaamatussa sanotaan että asiainjärjestelmä loppuu vuonna 1914? Tai 1925, Tai 1975? Tai ennen vuotta 1994? Tai ihan kohta muuten vaan?
Laita raamatunkohdat täsmällisesti vastaukseesi, jotta osaan poistaa nuo kohdat omasta raamatustani, koska ilmeisestikin ne ovat vääriä ennustuksia ja lähtöisin saatanasta.
- luottavat
ihmisoppieihin siksi, kun pitävät niitä luotettavimpana kuin mitä Jumalan totuus on! Jehovien mukaan he ovat viisaita ja järkeviä, sillä he ovat tehneet raamatunkin itse, jollaiseen ei heidänmielestään Jumala pysty! Jumala on jehovien alamainen, Jumala on kuten jehovat määrää. Niin jehovantodistajat luulevat sen olevan, mutta siinäkin ovat pahasti väärässä.
Ei voi muuta kuin toivoa, että jehovantodistajatkin löytäisivät pelastuksen Jeesuksessa!- neitoni
Jeesus puhui Isänsä nimen kirkastamisesta, mihin se on teillä hukkunu! Esim. Joh.17: 3,6,26.
Eihän näitä asioita voi sivuuttaa ja hokea vain et Jeesuksessa on pelastus.Jeesus sanoi et joka on nähny minut, on nähny isän,nämä asiat kulkee käsikädes.Jeesus on Jumalan valtakunnan kunungas, mut luovuttaa sen isälleen kun aika on - jaksat
neitoni kirjoitti:
Jeesus puhui Isänsä nimen kirkastamisesta, mihin se on teillä hukkunu! Esim. Joh.17: 3,6,26.
Eihän näitä asioita voi sivuuttaa ja hokea vain et Jeesuksessa on pelastus.Jeesus sanoi et joka on nähny minut, on nähny isän,nämä asiat kulkee käsikädes.Jeesus on Jumalan valtakunnan kunungas, mut luovuttaa sen isälleen kun aika onvaan paasata muka totuuttasi! Sinun neitoni tarttisi tehdä parannus, niin sinäkin saisit kokea pelastuksen Jeesuksessa Kristuksessa. Kyl jämti on näin!
- hirvas
neitoni kirjoitti:
Eihän näitä asioita voi sivuuttaa ja hokea vain et Jeesuksessa on pelastus.Jeesus sanoi et joka on nähny minut, on nähny isän,nämä asiat kulkee käsikädes.Jeesus on Jumalan valtakunnan kunungas, mut luovuttaa sen isälleen kun aika ononnettomat kuljettekin pimeydessä ja odotatte seuraavaa valomerkkiä Brooklynistä, että valo lisääntyisi...
Jeesukseen uskovilla on sama kirkkaus kuin Jeesuksella ja Isällä, ja sen Jeesus ilmoitti näin:
Joh. 17:22
Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä,
Joh. 17:23
minä heissä, ja sinä minussa, että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut.
Väitätkö että Jeesus valehteli ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 644536
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1214310- 513730
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463714Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo723034Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv522884- 272821
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626