Olen huomannut, että kyseinsen puolueen kannattajat ovat kateellisia ihmisiä. Toiset ihmiset, eivät vaan saa heidän mielestä onnistua ja sitä kautta rikastua. Yleensäkin tämän sosiaallisen hauskapitokerhon kannattajat tukevat sitä, että ihmiset elävät toisten rahoilla. Sitten he tukevat adaptointi oikeutta homoille, olishan tämä todella kaunis idea, mutta kun tiedämme miten kriittinen yhteiskunta myös on lapsille nykyaikana, niin tässä on vaarana, että luomme omalla toiminnalla taasi uusia Murasia.
SDP = KATEELLISET IHMISET
4
220
Vastaukset
- varma.kosto
Yleensä rikollisjärjestöt on porvareita. Kuten Banditos,Helvete Encelc jne. Täällä kakkos Auviset soittaa suutaan!
- maaliin.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Siis rikollisjärjetöt ovat yleensä porvareita???
Johtuuko päätelmäsi siitä, että rikollisjärjestöt eivät maksa veroja? - Oikein superjuppi
Ei pitäisi mennä hekilökohtaisuuksiin, mutta kyllä kerrot hiukan omasta yleissivityksestäsi, kun aloitat puhumaan rikosjärjestöistä ja politiikasta samassa lauseessa. Tietysti jos sinulle ko. järjestöt edustavat politiikkaa niin sitten on tietys eri asia.
- Leme
Kokoomuskaisten suusta kuulee tuon kateussanan kokoajan. Tämän ottavat esiin ihmiset, jotka eivät osaa muuten perustella poliittista näkemystään. Minä kannatan huono-osaisten (en asennehuono-osaisten)auttamista verovaroin. Tässä lienee kyse välittämisestä ei kateudesta. Rikastumisen kieltäminen kuuluu kommunistiseen järjestelmään, ei sosiaaliseen. Olen kanssasi samaa mieltä tuosta homojen adoptio oikeudesta, ei missään tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756