Ostin muutamapäivä sitten Reinikaisen tv-sarja dvd boxin. Oli nostalkista katsella vanhaa Tamperetta ja sen ympäristökuntia(nokia).
Jotenkin vaan se pysäytti, että kuinka tämä maailma on muuttunut niistä ajoista...
mutta Yle vois suunnitella uutta Reinikaista uudet näyttelijä mutta kertois siitä 80-luvun alusta..
Reinikainen
4
418
Vastaukset 4
- uusinnassa
Nythän tulee myös Tankki täyteen sarjaa uusintana kakkoselta. Eka jaksosta huomasi siinäkin että ajat on muuttuneet. Nostalgiaa on, mutta huumori on hidasta ja kömpelöä.
Ilmestyessään Tankki täyteen mullisti koko draamaviihteen. Monet suomalaiset tekijät olivat Hardwickille kateellisia. Jossain palkintojen jakotilaisuudessa hänelle huudeltiin hävyttömästi "tuokaa vielä lisää brittejä Suomeen".
Ennen Tankki täyteen uusintoja tuli uusi sarja Lemmenleikit, jossa vauhti ja huumori olivat toista luokkaa. Kehitys kehittyy kuten sanotaan. - Helinä77
Tai tehtäisiin suomalainen versio Life on Marsista..
Jenkithän tekee omansa; vaikka vaikea kuvitella tämän peittoavan alkuperäistä. The Officen kanssa kun kävi aika kehnosti..- toimistohommia
Millä tavalla officelle kävi kehnosti jenkeissä? Neljättä kauttaan jatkaa ja palkintoja on ropissut. Kyllähän officea pidetään parhaimpana uudelleen versiona brittisarjoista mitä jenkeissä on tehty. On muuten ainakin viidessä eri maassa tehty officea.
- Anonyymi
REINIKAISEN RAVINTOLA TAITAA OLLA OLEMASSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7496