Kanervan muut naiset tuppisuina

kuinka kauan?

Kuinkahan moni reservin majuri Kanervan vikittelemä nainen on päättänyt olla tuomatta julkisuuteen tietojaan majurin tekstareista ja muista lähentely-yrityksistä? Niitä täytyy olla paljon, sillä majuri on urakoinut naisten perässä vuosien ajan aktiivisesti.

Eikö ole muuten erikoista, että Kanervan pari vuotta sitten julkaistun elämänkerran tekijäksi valikoitui nuori pimu, jonka aiempi kirjallinen näyttö oli miltei olematon? Kuinkahan paljon hän ehti saada tekstareita ja illalliskutsuja?

Kokoomusta ei olisi ikinä saanut päästää isännöimään hallitukseen. Politiikasta on mennyt jo viimeinenkin uskottavuus.

6

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suku jatkuu

Oletko kateellinen, taidat olla.

• hehhee....

Voin kertoa... Ei sitä sukua jatketa hutsuille viestejä naputtelemalla.

Suvun jatkamiseen pitää olla Oikea mies jolla on Oikea vaimo, nämä keskenään jatkavat sukua.

Harvan suku jatkuu huorissa hyppäämällä.

• sohvalla makaamalla

ja odottelemalla ei sitä petiseuraa tunnu saavan. Ihan on joutunu itekkin vonkaamaan.
      Mutta poliitikon tarttee tietysti elää selibaatissa. Pitäskö tuoda kokoomuksenkin vaikka katolilaisia pappeja ministereiksi. Niitähän ei naiset paljon kiinnostane.

• tarvetta.

Naisministerinä on helppo olla kun naisella ei ole seksuaalista tarvetta. Naiset pääsee siinä mielessä helpomalla.

• Kanerva reservin

majuri? On vai? Minä luulin, että hän on viestimies!;)

• Ile oli jäätelökioskilla ja siinä jäätelön saatuaan nuoleskeli sitä autuaallisesti ja sanoi maireasti jäätelönmyyjälle;
      "joka nuolaisulla ajattelen sinua..."slurp, slurp.. : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe