Kuinkahan moni reservin majuri Kanervan vikittelemä nainen on päättänyt olla tuomatta julkisuuteen tietojaan majurin tekstareista ja muista lähentely-yrityksistä? Niitä täytyy olla paljon, sillä majuri on urakoinut naisten perässä vuosien ajan aktiivisesti.
Eikö ole muuten erikoista, että Kanervan pari vuotta sitten julkaistun elämänkerran tekijäksi valikoitui nuori pimu, jonka aiempi kirjallinen näyttö oli miltei olematon? Kuinkahan paljon hän ehti saada tekstareita ja illalliskutsuja?
Kokoomusta ei olisi ikinä saanut päästää isännöimään hallitukseen. Politiikasta on mennyt jo viimeinenkin uskottavuus.
Kanervan muut naiset tuppisuina
6
447
Vastaukset
- suku jatkuu
Oletko kateellinen, taidat olla.
- hehhee....
Voin kertoa... Ei sitä sukua jatketa hutsuille viestejä naputtelemalla.
Suvun jatkamiseen pitää olla Oikea mies jolla on Oikea vaimo, nämä keskenään jatkavat sukua.
Harvan suku jatkuu huorissa hyppäämällä.
- sohvalla makaamalla
ja odottelemalla ei sitä petiseuraa tunnu saavan. Ihan on joutunu itekkin vonkaamaan.
Mutta poliitikon tarttee tietysti elää selibaatissa. Pitäskö tuoda kokoomuksenkin vaikka katolilaisia pappeja ministereiksi. Niitähän ei naiset paljon kiinnostane. - tarvetta.
Naisministerinä on helppo olla kun naisella ei ole seksuaalista tarvetta. Naiset pääsee siinä mielessä helpomalla.
- Kanerva reservin
majuri? On vai? Minä luulin, että hän on viestimies!;)
Ile oli jäätelökioskilla ja siinä jäätelön saatuaan nuoleskeli sitä autuaallisesti ja sanoi maireasti jäätelönmyyjälle;
"joka nuolaisulla ajattelen sinua..."slurp, slurp.. : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181