Sinä mies perheesi kanssa Kouvolan Tykkimäen buffet-ruokapaikassa, n.klo 16....Katsoit pitkään ja mietin olimmeko kenties joskus tavanneet?? Olin mieheni ja kahden lapseni kanssa, vaaleahko, isohko nainen. Haluaisin tietää kuka olit..??
Tykkimäki 28.7
5
504
Vastaukset
- tuntomerkkejä?
???
- 40v
Tuntomerkkejä..? Minun vai Sinun? Olit poistumassa perheesi kanssa kun tulin omani kanssa ruokailemaan. Olit ristiverinen, ehkä samaa ikäluokkaa kuin minä. Itse olen isokokoinen, vaalea, musta paita, mieheni vaalea ja pystytukkainen. Enempää en osaa/rohkene kertoa. Jos nyt tunnistat itsesi niin laitapa tekstiä!
- ...40v
Tulin perheeni kanssa ruokailemaan kun olit omasi kanssa lähdössä pois.Sinun vai minun tuntomerkkejä? Olen isokokoinen, vaaleahko, musta t-paita, mies vaalea ja pystytukkainen. Sinä ristiverinen ja luultavasti samaa ikäluokkaa. Enempää en osaa/rohkene kertoa, mutta jos nyt tunnistat itsesi, niin laitapa tekstiä!
- m.38
Tere! Juups,täähän nyt on tietty aikas vaikeeta lähtee täällä aprikoimaan,mutta jotenkin tuntuu siltä että,katseemme kohtasivat siellä ravintolassa...niin,tietty,JOS olit/olen se oikea tyyppi!?? Tässä ei nyt oikeen uskalla lähteä sen enempiä setvimään lapsia,ym, tuntomerkkejä, mutta jos viittisit vaikka mailailla tohon osotteesee, niin jutskataan lisää. =) [email protected]
- ...odottaa
Raapustelin jotain ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455050Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101159- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743