Onko se, että olemme kyllästyneet diktatuuriin?
Onko meitä kusetettu nämä kaikki vuodet?
Asiallisiin kysymyksiin toivon asiallisia vastauksia.
Veteraani Espoosta
Mihin kaadumme?
5
226
Vastaukset
- kirjoituksiisi
Vaikka teet sitä taukoamatta.
Eipä se sinunkaan elämäsi kovin rikasta ole.
Säälin läheisiäsi.- Varmatieto.
Soinin diktatuuriin ja öykkäröintiin.
- Mulle riitti, kiitti...
Varmatieto. kirjoitti:
Minä ainakin lähden.
On puolueita, joissa voi myös toimia. - tunaroivat taas
Varmatieto. kirjoitti:
Ylimielisyys ja öykkäröinti kaikkein heikoimpia kohtaan on ylenkatseisen perintörinssin linjaton linjaus? Tai ehkäpä Armottomuus ja öykkäröinti?
Kertoilevat hurjaa huhua, että..
.....n piirin varoilla
Eräs valtaapitävän puolue-eliitin jäsen kuulemma vain ryyppää ja rällää sekä kenttäväen rahhoilla jo ulukomaillaki mällää.
Kestäisikö puolue uuden Bärlund-tyylisen raharisasotkun?
Kait SMP:n konkurssikin pitäisi kaiveskella esiin, koska samoja henkilöitä on taasen liitettävissä uusimpaan skandaaliin...?
Tätä uutta raharisakiännettä kertoilevat tosiasioina tuolla turuilla ja toreilla.
Dorkaa,mikäli totta eikös vain ?
- koirallakin on
pitempi liekanaru kuin soinin sätkynukeilla. Kiitospuheetkin kirjotetaan puhtaaksi ja tarkistutetaan Johtajalla vähintään viikkoa ennen "vapaita valintoja". Niin toimii "persudemokratia". Huh huh ja röh röh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251