Poju 1,5v ja kuukausi sitten tuli masuun punasta näppyä. Siihen aikaan oli myös viikon ripuli ja sitä ennen 2vkon flunssa.... Nyt olen huomannut että näpyt ilmaantuu aina saunan/uinnin/suihkun jälkeen ja aina vain enemmän. Tämän päiväisen uintireissun jälkeen näppyjä oli seläs,pakaroissa,vatsassa, rintakehässä.. laitoin Aqualania ja nyt ei sitten näppyjä taas missään!!!
Näpyt n.1-2mm punaisia hieman koholla olevia ja poika raapii nniitä unissaan. Ainakin alaselässä ja masussa raapimisjälkiä. Oisko ideaa mikä vaivaa???????
Mikä vaivaa???Kiitos!
4
492
Vastaukset
- kloorille
Allerginen kloorille. Uinnin jälkeen raavin itseni verille. Vesi voi kuivattaa ihoa uinnin lisäksi. Välttäisin ehkä liiallista uintia.
- allergia?kin..
ruoka-aine allergiaa voi myös olla, (esim, maitoallergiakin) tässä tapauksessa kloori pistää taudin selvästi näkyviin ja on pahin atooppiselle iholle...
- ruoka-allergiaa
omalle pojalle nousee näppyjä kananmunasta .Häviävät sitten itsekseen . Pienempänä raapi ihon vereslihalle.
- olin myös
Minä olin myös nuorena kloorille allerginen. Itsellä nousi iholle aina kutisevia näppylöitä ja jatkoin uimista kuitenkin. Sitten se rupesi nostamaan aina kovan kuumeen (yli 39 asteeseen loppuillaksi) joten uintini vähenivät kun se ei ollut enää kivaa olla sairaana. Kymmenen ikävuoden jälkeen kloori ei enää aiheuttanut oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760