Eikös tuo sentti.fi:n hintakatto nyt mene hieman hämärälle alueelle, jos ajatellaan palvelua huutokauppana? Ymmärtäisin, jos kohde sulkeutuisi kun hintakatto saavutetaan ja tämä kattohinnan huutaja voittaisi kohteen. Nyt kuitenkin hintakaton jälkeen sentti ottaa vastaan huutoja, mikä on pelkkää rahastusta. Otetaan vain epämääräisesti huutoja vastaan, vaikka niillä ei ole enää mitään merkitystä. Se kuka viitsii lähetellä viestejä pisimpään, voittaa. Markkinointimielessähän tuo on firmalle hyvä, mutta muuten ei kyllä mielestäni ole enää huutokauppaa.
Sentti.fi:n hintakatto
5
525
Vastaukset
- JKL
Onhan toi nyt todella hyvä et on hintakatto. Mielummin maksan tv:stä 20euroa ku fiksuhuudon 145euros. Siinä sää ostaa muutaman lisähuudon ku on hintakatto
- Lupsu87
eikös se mene niin et kun se hintakatto teksti tulee siihen niin sit aika alkaa vähenee? mun mielestä kyllä ihan hyvä et mahdollisuudet paranee kun aika on lyhyt.
- Höpö-täti
Olen ehdottomasti samaa mieltä kanssasi. Kun katto on saavutettu, kohteen pitäisi mielestäni sulkeutua.
- Ex,käyttäjä
Sentissä kohde sulkeutuu niin, ettei kukaan voita.
numerot 8770 ja 0462 huutavat kohteen itselleen.
Lauantaina oli joku ihmis-nimellä pelaava voittamassa pesukoneen.
Systeemi jumittui, ja kukaan ei saanut tehtyä huutoa sillä minuutilla, joten tämä tyyppi sai koneen. harmitti.
Kohde oli poissa palkintolistoilta epäilyttävän pitkään. Kun se tuli ,voittaja olikin tämä 8770, eikä ihmishuutaja.
Ei voi olla saman henkilön numero, koska huusivat saman aikaan, samaa tuotetta...
missäs vika? - huutaja itsekkin sentti.fi:ssä
Ex,käyttäjä kirjoitti:
Sentissä kohde sulkeutuu niin, ettei kukaan voita.
numerot 8770 ja 0462 huutavat kohteen itselleen.
Lauantaina oli joku ihmis-nimellä pelaava voittamassa pesukoneen.
Systeemi jumittui, ja kukaan ei saanut tehtyä huutoa sillä minuutilla, joten tämä tyyppi sai koneen. harmitti.
Kohde oli poissa palkintolistoilta epäilyttävän pitkään. Kun se tuli ,voittaja olikin tämä 8770, eikä ihmishuutaja.
Ei voi olla saman henkilön numero, koska huusivat saman aikaan, samaa tuotetta...
missäs vika?Suosittelen katsomaan huudetut kohteet sivustoa, siellä noille puhelin numeroillekkin annetaan nimi. ainakin itse olen katsonut. ja nuo tekstiviesti huutajat eivät ole sentti.fin huolehdittavana muutako muistuttaa että kuinka paljon viestin lähettäminen maksaa. ja tuo saattaa olla ihan taktikoitua huutamista, koska rahaa kuluu jo pelkästään kaupassakin tuotteen ostoon (varattu jokin tietty summa jolla huudetaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756