Mitä teet tällä hetkellä?
Galluppi
37
975
Vastaukset
- Näin nuin
kirjoitan tänne. Kohta lähden kauppaan.
- mies savosta
Vittuilen universumin typerimmälle ääliölle, kuninkaalle.
- marjuska
on välirauha
- mies savosta
marjuska kirjoitti:
on välirauha
Kun keität kahvit. Voisin sitten pitää päivän tauon.
- marjuska
mies savosta kirjoitti:
Kun keität kahvit. Voisin sitten pitää päivän tauon.
jälkeen sodat unohtuu voi olla,että sinusta tulee hippi ja kuljen savonlinnassa lei kaulassa :))
- mies savosta
marjuska kirjoitti:
jälkeen sodat unohtuu voi olla,että sinusta tulee hippi ja kuljen savonlinnassa lei kaulassa :))
No eikun toimintaan sitten.. ;-)
- marjuska
mies savosta kirjoitti:
No eikun toimintaan sitten.. ;-)
lempikukkasi niin alan punomaan leitä
- mies savosta
marjuska kirjoitti:
lempikukkasi niin alan punomaan leitä
kaikista kukista. Ruusut on kullä ihan ykkösiä.
- marjuska
mies savosta kirjoitti:
kaikista kukista. Ruusut on kullä ihan ykkösiä.
niin,mutta muista,että ne voi pistellä kaulassa aivan helvetisti
- mies savosta
marjuska kirjoitti:
niin,mutta muista,että ne voi pistellä kaulassa aivan helvetisti
olisi valkovuokot?
- marjuska
mies savosta kirjoitti:
olisi valkovuokot?
että vastaan näin myöhään,mutta kun etsin valkovuokkoja eilen huuhaa metsästä niin pirulauta joku oli kaikki kössinyt,että kävisikö muoviset?
- mies savosta
marjuska kirjoitti:
että vastaan näin myöhään,mutta kun etsin valkovuokkoja eilen huuhaa metsästä niin pirulauta joku oli kaikki kössinyt,että kävisikö muoviset?
Pääasia että olet itse paikalla. :-)
- Kuningas
Hakkaan rukkaseen, pakko kun ei saa naista.
- nainen
Sinun käytöstavoilla, kielenkäytöllä ja naamalla joudut varmaan vetelemään useinkin kuivat pitkin vessan seiniä?
- mimmu
Tietty mä surffailen netissä, kun kerrankin oon yksin kotona:)
- marjuska
sinun salainen pikku paheesi :))
- mimmu
marjuska kirjoitti:
sinun salainen pikku paheesi :))
Loistavaa luettavaa!
Eihän tällasta oikeesti kehtais kaverin nähden tehdä. Kyllä tää on tosi salaperästä hommaa...
- Naakka
Juon sidukkaa ja hörhin täällä!
- Pappi
Minä juon kaljaa ja käväsen jääkaapilla kohta hakemaan lisää kaljaa.
Terv
Huuhaan palstan Pappi- Äppy
homejuustoa ja piparia on muuten hyvä yhdistelmä
- marjuska
olisi krapula nooo kaljallahan se parantuu ja huomenna saarnaat silmät tuikkien punaisena
- marjuska
Äppy kirjoitti:
erikoinen,mutta yksi minun tuttuni piti aina saada kahvia ja keitetyn kananmunan jonka pääle ketsuppia yök..
- Tytto90
Äppy kirjoitti:
...Pikku G:tä, RdN:ää ja Ripsipiirakkaa!!! Ja palloilen täällä Suomi24:ssä!!!
x)
Kaikki kivat kundit, mailatkaa:
[email protected]
Huomatkaa: tyttO!!!
- humppalulla
olen TÄLLÄHETKELLÄ lapissa..kultaa huuhtomassa oikeen puolen litran vaskoolin kanssa...*hik*..jah, söööööin tuossa yhen tieren ja toesennii peltopyyn..ja ny on ähky...
miten ni?- Naakka
A huuhoha sie kultoo, ni mie imeksi sidukkata! *Hallii Hunuppaa*
Terv
Nuakka - humppalulla
Naakka kirjoitti:
A huuhoha sie kultoo, ni mie imeksi sidukkata! *Hallii Hunuppaa*
Terv
Nuakkaälä ui jäpä liiveihin *ottaa päättäväisesti naakan varp..siiv..mitkä-vitut-nää-nyt-on???ympäriltään*... ja lopeta tuo oudon kielen mongerrus ei sitä kukaan ymmärrä kaikkein vähiten SINÄ... laulele vaan titityytä ja pysyttele siellä lintumaailman puolella.
- Zippo
muista ettet liikaa huuhdo ettet huku humppiskulta, sinua tarvitaan vielä... hmmm... söitkö linnut raakoina ja mitenköhän ne nappasit... voi hyvä Poron kusema, sinä olet oikea eräsissinainen...
- Zippo
suurta hiekkalinnaa jossa on ainakin kymmenen metrin vallihauta, sinne mä linnottaudun ja parhaat huuhaakaiffarit pääsee mukaan! Sitten pidetään kunnon hiekkapartyt, hiekkakakkuja ja kuravettä a la Zippo, tervetuloa!
- humppalulla
hiekkakakkujas ja juo kuravettä päälle senkin saamarin LUOPIO...
- Zippo
humppalulla kirjoitti:
hiekkakakkujas ja juo kuravettä päälle senkin saamarin LUOPIO...
Mitä ihmettä mä nyt taas oon muka menny tekemään? Tulisit tänne niin saataisiin linnaan prinsessa plus suojelija samassa kätevässä paketissa!
- humppalulla
Zippo kirjoitti:
Mitä ihmettä mä nyt taas oon muka menny tekemään? Tulisit tänne niin saataisiin linnaan prinsessa plus suojelija samassa kätevässä paketissa!
kunnon linna ni voin vaikka tullakkin..ei meinaan paljon nappaa muija piireissä toi hiekkalinnan prinsessan titteli..et sillai..
- Zippo
humppalulla kirjoitti:
kunnon linna ni voin vaikka tullakkin..ei meinaan paljon nappaa muija piireissä toi hiekkalinnan prinsessan titteli..et sillai..
sulle se ei hienohelma kelpaa mikään... linna ku linna! No okei okei.. mä teen keikan Fort Knoxiin ja rakennan sulle kullasta oman linnan jossa on kullatut lapparitynnyrit, 30 vessaa, sänky niin iso että siellä pitää liikkua golfkärryllä puolelta toiselle, 25 palvelijaa, Egotrippi soittaa livenä 24/h vuorakaudessa... vieläkö jotain muuta?
- humppalulla
Zippo kirjoitti:
sulle se ei hienohelma kelpaa mikään... linna ku linna! No okei okei.. mä teen keikan Fort Knoxiin ja rakennan sulle kullasta oman linnan jossa on kullatut lapparitynnyrit, 30 vessaa, sänky niin iso että siellä pitää liikkua golfkärryllä puolelta toiselle, 25 palvelijaa, Egotrippi soittaa livenä 24/h vuorakaudessa... vieläkö jotain muuta?
mutta ENTÄS safka..mä oon kuitenkin senverran hyvässä lihassa kuten "jallun" viestissä näkkyy että ruokaa pitää olla ja paljon...ai joo toi angelica alkaa muistuttamaan mua vähän turhan paljon..hyi saatana mikä kopioämmä...
- Zippo
humppalulla kirjoitti:
mutta ENTÄS safka..mä oon kuitenkin senverran hyvässä lihassa kuten "jallun" viestissä näkkyy että ruokaa pitää olla ja paljon...ai joo toi angelica alkaa muistuttamaan mua vähän turhan paljon..hyi saatana mikä kopioämmä...
sinussa riittää tuota lihasta ja vieläpä a-luokan sellaista, huomasin. Nyt ei taida ihan siwan kassillinen riittää mutta ällös huoli neito nuori, kuskaan siperialaista kehäkettua, venetsialaista korpputahkojuustoa, turkulaista mämmimömmöhilloa, Ruissalon rasvavoiihralaardia, tunisialaista turistirysää ja tiikerikakkua. Teillä on näköjään yhteinen ongelma hahhahaha.
- Angelica
nyppiin säärikarvat weks, että voin vastata palstalla seuraavaan painokysymykseen noin niinkuin rehellisesti.;)
- Hytönen J
Hieron tulehtunutta terskan nuppiani
- marjuska
ole mikään sieni :))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960