Toimiiko Nordean verkkopankki ?! Aamusta asti en päässyt.
NORDEAN VERKKOPANKKI
9
1288
Vastaukset
- ihan just
kokeilin taas kerran. Ei aukea ollenkaan, jotain häikkää kait sielläkin nyt menossa. Outoa ettei mikään toimi enää kunnolla, edes pankkienkaan sivut!!! Mikä oikeesti on, kuka sen tietäs?
- PetrusB
a-v kirjoitti:
Kyllä mä pääsen, pari kertaa tänään käyny eikä mitään ongelmia.
Minulle herjasi että vaikeuksia on ja käyttäkää yksinkertaisempaa tekstiversiota.
Toimi kuitenkin, kun hetken odotin.
- mummo-55
laskuja maksoin ja ihan hyvin meni. Olisikohan sinulla piuhoissa vikaa tai siis koneessa. Siellähän on se versio myös "hitaille" :)
- tänään..
takkuillut myös.
..hyvin sellaisilla joilla on paljon rahaa tilillä. Köyhät tuovat vain hiekkabittejä verkkopankin lattialle.
- _vihainen
Ei toimi taaskaan. Herjaa että tunnukset ovat muka väärät.
- äääääääääääää
Herjaa vaan että väärät tunnusluvut vaikka ovat 100% varmasti oikiat.
- EI TOIMI
äääääääääääää kirjoitti:
Herjaa vaan että väärät tunnusluvut vaikka ovat 100% varmasti oikiat.
Onkos jollain tätä samaa vikaa tänään?? mulla herjaa vääriä lukuja vaikka on oikeat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954