Omantunnon kyssäri

kaikille..

Oletko palstalla oma aito itsesi vai leikitkö niin hyvin viisasta ettei tyhmempi sitä edes huomaa? :D

17

1154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkii vastaakkaa,

      ni kuis sie tollattii ällyyt kyssyy?;D

      Vaikeus kai onkii siin näill tosi viisaill, ett niihe ei passaa näyttääkkää koko viisauttaa. Nehä o nii viisait, ett ne "laskeutuu" ikkää kui huomaamattomast tyhymemmän "keskustelukumppani" tasoll ja yrittäät pittää asiat yksinkertasina, nii ett tyhymempkii ne ymmärtäs iliman ett sen tarvis tuntee itteesä tosityhymäks.

      Sitt o nää, jotka halluu tuuva viisautesa essiin ja niinku alleviivata semmoset, jotkon tosi tyhymii. Ja sitt on ne tyhymät, niinku mie esmerkiks, joka yrittää tosissaa viisastella. Sillee syntyy ainakii huonoo huumorii.

      Voiha siinä joku tosi viisas katella, ett ei tommottii junttieinareita ookkaa. Mutt ei kait ne myötähäppeeseen sentää syyllisty, jos sattuuvatki joskus vähän naureskelleen?:)

      Tai sitt ne saa finnei. En finne igen!

      • kaikille..

        kysyin koska yritin antaa viisaan vaikutelman itsestäni.. tai vähän viisaamman kuin todellisuudessa olenkaan :D
        Jos ei olisi tyhmiä, viisaat eivät tuntisi olevansa viisaita. Ja kenelle he sitten nauraisivat? Eli meitä tyhmiä tarvitaan :D


      • ongelma just
        kaikille.. kirjoitti:

        kysyin koska yritin antaa viisaan vaikutelman itsestäni.. tai vähän viisaamman kuin todellisuudessa olenkaan :D
        Jos ei olisi tyhmiä, viisaat eivät tuntisi olevansa viisaita. Ja kenelle he sitten nauraisivat? Eli meitä tyhmiä tarvitaan :D

        piileekii miun tyhymän kans... ett saapko viisaas miun kans tekemissiin jouvuttuvaan tuntee ittesä viisaaks vai joutuuko se? :)


      • Tää oli kyl parasta,mitä aikoihin olen lukenut.

        Voi rakkaus mihin kaikkeen sä meitä vedätkin;D


    • perskuti

      Eiköhän nämä palstat ole viattoman ihmisen viimeisiä saarekkeita...Joten. Minkä tähden ei voisi olla oma itsensä. Ajattelematta, kuka minä olen ja miksi(minkä tähden)..Meiluummin kolmen tähden, kuin ei minkään tähden:=D

      • taisit vitsin

        murjaista.

        "Viattoman ihmisen viimeisiä saarekkeita..."


      • perskuti
        taisit vitsin kirjoitti:

        murjaista.

        "Viattoman ihmisen viimeisiä saarekkeita..."

        Tämä saareke on "näköala".
        Ilman todellista silmästä silmään olevaa kontaktia.
        En voi tietää kuinka kukin asuu, tai toimii vuorokauden aikana.
        Näen vain, kuinka hän ilmaisee itseään tekstin kautta.
        Kuitenkin teksteissä "näkyy" ärtyneisyys, kyllästyneisyys-ja mikä tärkeintä...Hymy:=)

        -Kiitos hymystä-


      • kaikille..
        perskuti kirjoitti:

        Tämä saareke on "näköala".
        Ilman todellista silmästä silmään olevaa kontaktia.
        En voi tietää kuinka kukin asuu, tai toimii vuorokauden aikana.
        Näen vain, kuinka hän ilmaisee itseään tekstin kautta.
        Kuitenkin teksteissä "näkyy" ärtyneisyys, kyllästyneisyys-ja mikä tärkeintä...Hymy:=)

        -Kiitos hymystä-

        hymyn sinä Perskuti näet? :D


      • tiijäthä
        perskuti kirjoitti:

        Tämä saareke on "näköala".
        Ilman todellista silmästä silmään olevaa kontaktia.
        En voi tietää kuinka kukin asuu, tai toimii vuorokauden aikana.
        Näen vain, kuinka hän ilmaisee itseään tekstin kautta.
        Kuitenkin teksteissä "näkyy" ärtyneisyys, kyllästyneisyys-ja mikä tärkeintä...Hymy:=)

        -Kiitos hymystä-

        siekii, ett täss viattomuuve viimesess saarekkees, täskii tai jollai toisell sivull, tapahtuu oikeeesti pahhaa, eikä niist pelkil hymylöil selvii kukkaa osallisist sitt viimekädess?

        No, ehkä joku paatunu psykopaatti ja pervo hakkeri ja kaikk ne muut ... mutt ne o nii onnellissii nii vähästä, hetken. Mutt onha tää suomi24:kii nii psyk...edeeline firma käyttäjinnee, että jotta?

        Myöhä kirjotettaa mitä osataa, tehhää mitä osataa ja käytetää kukkii ommii keinoi, jotta viesti menis perill sinne, minne se on tarkotettu? Eikö?

        Jos siin välillä vähä hymmyilyttää, nii mikä ettei...=:)

        - Jotaki pitäs ottaa tosissaankii ja jottain ei -


      • perskuti
        tiijäthä kirjoitti:

        siekii, ett täss viattomuuve viimesess saarekkees, täskii tai jollai toisell sivull, tapahtuu oikeeesti pahhaa, eikä niist pelkil hymylöil selvii kukkaa osallisist sitt viimekädess?

        No, ehkä joku paatunu psykopaatti ja pervo hakkeri ja kaikk ne muut ... mutt ne o nii onnellissii nii vähästä, hetken. Mutt onha tää suomi24:kii nii psyk...edeeline firma käyttäjinnee, että jotta?

        Myöhä kirjotettaa mitä osataa, tehhää mitä osataa ja käytetää kukkii ommii keinoi, jotta viesti menis perill sinne, minne se on tarkotettu? Eikö?

        Jos siin välillä vähä hymmyilyttää, nii mikä ettei...=:)

        - Jotaki pitäs ottaa tosissaankii ja jottain ei -

        Tuo sinun kirjoitus on juuri sitä...
        Toivon päivä meni tältä vuodelta, mutta onhan ensi vuosi ja sen välissä voin opiskella kirjoittamisesi ymmärtämistä.


      • perskuti
        kaikille.. kirjoitti:

        hymyn sinä Perskuti näet? :D

        Ennen näppäimistöön siirtymistä. Pikkuisen hellä, mutta päättäväinen...(ajatus).
        Kirjoittaminen itsessään tuo pientä karetta suupieliin, mutta pientä empimistä...(esilletulon pelkokerroin).
        Viimeinen sivallus...Se on siin,se on siin, siin se on. Kirjoitin mitä kirjoitin,,,, mutta miltähän se näyttää:=)(takaisin avauksiin):D

        Tämä on itse asiassa, kirjoitus omasta itsestäni:=)


      • Kenen Onni,
        perskuti kirjoitti:

        Tuo sinun kirjoitus on juuri sitä...
        Toivon päivä meni tältä vuodelta, mutta onhan ensi vuosi ja sen välissä voin opiskella kirjoittamisesi ymmärtämistä.

        mikä onni?

        Voit alkaa vähitellen (?) uskoa, että olen kirjoittajanakin toivoton tapaus, mutta toivon päivän ei soisi olevan ohi, keneltäkään.

        Johonkin tässä maailmassa on pakko uskoa. Jos ei muihin voi, niin itseensä ja motiiviensa oikeutukseen. Kyseenalaisilta vaikka saattaisivatkin vaikuttaa, siitä joka kyseenalaistaa eniten/pahiten?

        Jonkun kirjoittamisen ymmärtäminen...?:)


      • kaikille..
        perskuti kirjoitti:

        Ennen näppäimistöön siirtymistä. Pikkuisen hellä, mutta päättäväinen...(ajatus).
        Kirjoittaminen itsessään tuo pientä karetta suupieliin, mutta pientä empimistä...(esilletulon pelkokerroin).
        Viimeinen sivallus...Se on siin,se on siin, siin se on. Kirjoitin mitä kirjoitin,,,, mutta miltähän se näyttää:=)(takaisin avauksiin):D

        Tämä on itse asiassa, kirjoitus omasta itsestäni:=)

        Aika hyvä vastaus :D


      • perskuti
        Kenen Onni, kirjoitti:

        mikä onni?

        Voit alkaa vähitellen (?) uskoa, että olen kirjoittajanakin toivoton tapaus, mutta toivon päivän ei soisi olevan ohi, keneltäkään.

        Johonkin tässä maailmassa on pakko uskoa. Jos ei muihin voi, niin itseensä ja motiiviensa oikeutukseen. Kyseenalaisilta vaikka saattaisivatkin vaikuttaa, siitä joka kyseenalaistaa eniten/pahiten?

        Jonkun kirjoittamisen ymmärtäminen...?:)

        Alku lähti helpon ymmärtämisellä. Loppu oli suurta sekasortoa, jossa ainesta yöunen menettämiseen, mutta kyllä se aamu valkenee jokaiselle...Kunhan ei nuku pommiin:=)


      • veteraaneihin
        perskuti kirjoitti:

        Alku lähti helpon ymmärtämisellä. Loppu oli suurta sekasortoa, jossa ainesta yöunen menettämiseen, mutta kyllä se aamu valkenee jokaiselle...Kunhan ei nuku pommiin:=)

        nyt sulta, nimimerkkinä Perskuti:
        Oletko koskaan kuullut/nähnyt/kokenut kenenkään vain nukahtaneen pommiin? Edes moiseen huhupuheeseen törmännyt?

        Pelkäänpä, että sekin osoittautuisi valheeksi. Jos niin sattuisi tapahtumaan, siitä seuraisi sittenkin (rauhallinen) ikiuni? Olipa puolustamansa isänmaa kenelläkin ollut mikä tahansa.


    • mutta joskus ruokin vähäistä päätäni olemalla äidinkielen virtuoosi..huonolla menestyksellä kuitennii;D

    • yopollo

      itseäni tyhmempää ja ihmeekseni se menee aina läpi kenenkään huomaamatta.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe