Kepun vaalilupaukset

ooo

Taas kävi juuri niin kuin odotinkin...

Keskusta lupasi lisää poliiseja, mutta vuonna 2004 niitä vähennetäänkin noin 200 henkilöä.

Valtiovarainministeriön kotisivuilta löytyvän budjettiehdotuksen mukaan tänä vuonna poliisimiehiä on arviolta 7680 ja vuonna 2004 ainoastaan 7450.

Lähde: http://193.208.71.163/indox/tae/2004/frame_vm2004.html

Keskustan tyyli on pyrkiä lupailemaan juuri sitä mitä he arvelevat kansalaisten eniten haluavan. Sitten kun vaalit on ohi ei näillä lupauksilla ole enää mitään merkitystä. Miten jotkut menevät tähän halpaan joka vaaleissa.

Keskusten motto pitäisi olla: Eduskuntaan keinoilla millä hyvänsä.

4

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskitie

Minulla taas on sellainen käsitys, että hallitus nimen omaan pyrkii lisäämään poliitisen virkoja.

Toiseksi: jos olet kokoomuslainen mietippä tätä:
      Kokoomus ensin ruikuttaa että hallituksessa valta on demareilla, mutta samalla syyttää kuitenkin kaikesta keskustaa..
      eikö tässä ole lievästi sanoen melkoinen ristiriita??
      Kolmanneksi: Vanhasen ja Kääriäisen tultua hallitukseen voimasuhteet hallituksessa tulevat vähitellen kääntymään keskustalle 100-0. Vielä näin alkuvaiheessa demarit ovat niskanpäällä, joten latokaa paskaanne heidän niskaan JOS USKALLATTE

• ooo

Laitoin äskeiseen viestiin myös linkin, jota kautta pääsee katsomaan ministeriöiden toimialakohtaisia määrärahoja. Joten tieto on faktaa. Kyseessä on tosin vielä ehdotus, joten siitä ei ole varmuutta jääkö se lopulliseen versioon.

Yleisesti en ole kovin kiinnostunut politiikasta, joten en ole kokoomuslainenkaan. Vihaan vain suoraan päin naamaa valehtelua...

100-0? Juuri tälläinen väkinen halu olla vallassa ärsyttää. Minulle on ihan sama kuka siellä hallituksessa on kunhan se osaa hommansa. Valtaan pääsystä ja siellä pysymisestä tulee helposti itsetarkoitus, jolloin koko homman tarkoitus hämärtyy...

• Väyrynen

Tarinan opetus oli jälleen kerran karu: Kepu pettää aina!

• Harmaa eminenssi

"Puhun niin totta kuin voin"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      116
      4990
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3613
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2440
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1568
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1520
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1434
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1262
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1168
    9. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      16
      1132
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1097
    Aihe