Jo on taas työttömille tiedossa yhä lisää nöyryytystä laittamalla työmarkkinatukeen ehto että pitäisi tietyn ajan jälkeen osallistua johonkin tyhjänpäiväiseen toimintaan tai muuten menettää senkin vähän korvauksen!!
Kuka maksaa ne kustannukset jota syntyy siinä naurettavassa "työtoiminnassa" käymisen??!! Työmarkkinatuki ei siihen riitä!!
Kyse on jälleen pelkästä halusta käyttää mielivaltaa ja kyykyttää ja nöyryyttää jo ennestään kyykyssä olevia työttömiä!!!
KOSTO ELÄÄ SAATANAN PASKIAISET!!!
Työmarkkinatuen uusi ehto
4
316
Vastaukset
- a pro po
Sen saat mitä vaaleissa tilasit. Filatov jatkaa tyhjää puhettaan vuodesta toiseen ja vetää viikottain hatustaan uusia toimenpiteitä eli kaniineja, kuin taikuri ikään.
Oleellista muutosta ei oo eikä tuu. Siihen ei auta vähemmistökommareidenkaan eväät.
Ainoa, joka tehoaa on se, että työvoimapula iskisi......- muutosta
kyllä tulee, saadaan lisää halpapalkkaisia hoitamaan toisarvoisiksi katsottuja töitä, nimike tulee olemaan jotain aktivoinnin ja kuntouttamisen väliltä, monet saavat ilmaista työvoimaa käyttöönsä. Porvarit varmasti kannattavat tälläistä ehdotusta.
- Arja
Meidän "sosiaalidemokraattimme" ovat luoneet yhteiskunnan, jossa joillakin on varaa maksaa seksistä ja toisten on pakko myydä sitä. Samaan aikaan he kaksinaismoralistisesti ovat kriminalisoimassa seksikauppaa.
- Työtön!
Minä olen vähän alle 30 ja ikinä en ole mitään tukia hakenut, en päivärahoja en markkinatukia en sossun rahoja, vaikka työtön olenkin! Hyvin pärjään ilmankin! ***tana minua ei nöyryytetä, sitähän se nykyään on että työttömiä nöyryytetään. Kaikista huvittavinta on se että nöyryyttämiseen käytetään ***keleesti valuuttaa! Voin vain kuvitella miten paljon paremmin asiat olisivat Suomessa mikäli rehellisesti asioihin vaikutettaisiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724234Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983675Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363379- 512920
- 402408
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182379Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222112- 231736
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141577Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331552