Hei hyvat ihmiset ei ne WinCapitan sivut aukea kuulin tuossa yhesta (paikkaa KOSKAAN!!!.Ne ei aukea KOSKAAN!
SE ON LOPPU, Finitto, pelattu loppuun, ryssitty,nussit% loppuun, kaluttu loppuun hoonattu loppuun.Pesukone on loppu.Neuvoisin vaan ottamaan rauhallisesti ja,vaikkapas jutteleen poliisin kanssa asiasta.Omankaden oikeutta ei kannate etes harkita.
-T Cluso627
Sivut EI AUKEA 110%SESTI
3
547
Vastaukset
- Cluso627.
Adan se viesti oli oikea olen jo viimevuoden puolella lahetetellyt viesteja KRP;hen ja sinne meni ne silloiset Winclubin linkitkin meni:)Liittymisohjeet, Tompat sun muut he on jo tienneet viimevuoden marraskuussa sun muut ja paljon muuta kysyin sielta puhelimitse ne oli siirretty tutkintaosastolle eli niista oli hyotya ja on hyotya toivottavasti.Sory WinCapitalaiset piti vaan toimia rehellisesti.
-T Cluso627- AdaFlink
... olla paskakasa?
Ja mitaan ette voi...
- tietoinen1
Sponsorini tuttava oli saanut sähköpostia ITSE HANNULTA, joka oli kertonut että sivut aukeavat normaalisti. Revi siitä huumoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760