Juuh..eli laittanennepa nyt tännekinnäinnää, kun erinäisden meitistä järjestäjäisistä rippumattomuuksista pakottaviaisista syynäisyyksistä johduttuenna onpipaskin miitinkiä siiretäväkinpäspas perätikinnä kokonaisuuksissansa kahdellakymmenelläkin tunninkuluvaisella...
eli miitti 12.-13.4.
Huuhaa-miittii siirretty päivällä
21
1103
Vastaukset
- sola
*tuupps*
- tuolla
kilpijäisissä?Saakos tulla kuokkiin?
- sola
tuolla kirjoitti:
kilpijäisissä?Saakos tulla kuokkiin?
..ei oo kilpiäisis, mut saat silti kuokan kätehes, jos taharot,,, ;)
sola kirjoitti:
..ei oo kilpiäisis, mut saat silti kuokan kätehes, jos taharot,,, ;)
meiningit kuitenki onnistuu sillon ku on meininki?
Pitäis alkaa selvitellä aikatauluja;)- sola
a-v kirjoitti:
meiningit kuitenki onnistuu sillon ku on meininki?
Pitäis alkaa selvitellä aikatauluja;)..juu..sillon ei oo mitiäkään ongelmuuksia tiedotettämäksyyssissäkään... :)
Aikatauluu: http://service.vr.fi/ticket/index.jsp?setLanguage=FIN
Jejejejjeeeeeee sola kirjoitti:
..juu..sillon ei oo mitiäkään ongelmuuksia tiedotettämäksyyssissäkään... :)
Aikatauluu: http://service.vr.fi/ticket/index.jsp?setLanguage=FIN
JejejejjeeeeeeeOn aika helppo tuntee ittensä tervetulleeksi kun tällätään aikataulut nenän eteen;)
Tota... ootkohan sä kattonu tänään liikaa ulkolaisia ohjelmia? Musta tuntuu (miksei pinkkikin, eh eh) että sun äidinkieli on vähän rapistunu...- sola
a-v kirjoitti:
On aika helppo tuntee ittensä tervetulleeksi kun tällätään aikataulut nenän eteen;)
Tota... ootkohan sä kattonu tänään liikaa ulkolaisia ohjelmia? Musta tuntuu (miksei pinkkikin, eh eh) että sun äidinkieli on vähän rapistunu.....ääh..tuntuu vaan joskus suomen-kieli liian simppeliltä..mä on oo puoleen vuoteen ollu ulkomailla, niin tarttis vähä jotain hankaluutta elämään taas... ;)
Katoin, et about kolme-neljä tuntii kestää sulla matka tänne...tai jos meet ravintolavaunuun, niin vajaan tunnin.. ;))
Ja mie tuun asemalle vastaan kyltin kanssa, niin tunnistat mut varmasti...ellet sitte vihreestä tukasta muutoin tunnista :DDD sola kirjoitti:
..ääh..tuntuu vaan joskus suomen-kieli liian simppeliltä..mä on oo puoleen vuoteen ollu ulkomailla, niin tarttis vähä jotain hankaluutta elämään taas... ;)
Katoin, et about kolme-neljä tuntii kestää sulla matka tänne...tai jos meet ravintolavaunuun, niin vajaan tunnin.. ;))
Ja mie tuun asemalle vastaan kyltin kanssa, niin tunnistat mut varmasti...ellet sitte vihreestä tukasta muutoin tunnista :DDDtunnistelen tukastakin mut onhan sellanen reilunkokonen kyltti silti aina varmempi;)
Mä aion zekata bussivuorot vielä, se on ehkä kuitenkin nopein... eikä mun tarttis rynniä aamulla ennen sianpieremää Seinäjokeen...
Heehee, ravintolavaunussa tunti;)))- sola
a-v kirjoitti:
tunnistelen tukastakin mut onhan sellanen reilunkokonen kyltti silti aina varmempi;)
Mä aion zekata bussivuorot vielä, se on ehkä kuitenkin nopein... eikä mun tarttis rynniä aamulla ennen sianpieremää Seinäjokeen...
Heehee, ravintolavaunussa tunti;)))..mä oon ainaski huomannu, et siinä ku lipittelee ööliä ja turisee tuntemattomien kanssa, kuluu aika ihan hitsin nopeesti....niin nopeesti, et oon ajanu joskus aseman ohitte... ;)
Nooh..mä tuun sitte kouvolasta hakemaan sut seuraavalla junalla, jos niin käypi :) sola kirjoitti:
..mä oon ainaski huomannu, et siinä ku lipittelee ööliä ja turisee tuntemattomien kanssa, kuluu aika ihan hitsin nopeesti....niin nopeesti, et oon ajanu joskus aseman ohitte... ;)
Nooh..mä tuun sitte kouvolasta hakemaan sut seuraavalla junalla, jos niin käypi :)hianoo jos kompuroin junasta, sössötän ja örvellän ja sä saat hävetä. Ellet sitte haihdu paikalta siinä vaiheessa kun näet mut;)
Mut katotaan sitä sitte ku näkee kuinka käy...
Mun tarttee nukkuun, hyvää yötä, pusssss;)
- mahtollinen-miittaaja
takas kotio päin ja alotan reissun huomenna uuvestaan. :)
- sola
.. luistakoon suksesi :)
- sola
..hyvä idis nuo pahvilautas-hymiöt...pitäneekin ottaa käyttöön. Laaaaaaaaaardii.. ;)
- mittään
ei oo kututtu mua!(
- sola
..kyllä tuo kutsu on ihan julkisesti tuolla miitin puolella..ja mun galleriassa. Että tervetuloo vaan.. :)
- ooo kyllä
sola kirjoitti:
..kyllä tuo kutsu on ihan julkisesti tuolla miitin puolella..ja mun galleriassa. Että tervetuloo vaan.. :)
tosissanne?Tämän lisäksi vielä tapaatte reaalissa.Huh hei ja rommia pullo!
- Ei voi kuin ihmetellä
ooo kyllä kirjoitti:
ja sinä saat kiksejä täällä päivystämisestä? Et ole terve et!
- lähtenyt..
ooo kyllä kirjoitti:
taas liikkeelle?
- MuisQuu
Teille:o))...
http://www.youtube.com/watch?v=oFVv7LXXlXY&feature=related- sola
..harmi, ettette pääse tulemaan, mut seuraavalla kerralla sit :)
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408227
- 1265247
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786