Miks esim. virallisilla sivuilla ei löydy selvää tietoo kenestäkään muusta ku Arista? Nyt kun koko ajan puhutaan tästä poppoosta bändinä, mut niin vaan pitää googlettaa et löytyy mitään. Vai miks mä en löydä? Eiks niiden pitäs esitellä ittensä kunnolla ja selvästi samas yhteydes ku solistiki niinku muutki bändit tekee
Miks bändiä
10
709
Vastaukset
- määrää
että Arin on oltava sooloartisti ainakin idolsvuoden loppuun, sehän muuten loppuukin viikon kuluttua?
Bändillehän on perustettu ainakin kysymymksiä bändille ja bändifanclub sekä jokaisella tai ainakin melkein jokaisella bändiläisellä on muu lässytys osiossa oma faniclubinsa. Selkeempäähän se tietty olisi jos olisi bändin esittely heti etusivun linkistä.- päivittäminen
voisi olla ajankohtaista levyn julkaisun aikoihin.
Silloinhan ne lähtee liikkeelle yhteisellä "materiaalilla".
- wirallisilt
eikös siel oo kysely-aiheit mihin woi panna. eiköhä joku bändin setä tms. wastaa jotai. mistä me tääl tiedetään niiden asioist.
- enkä mä oo rekkautunu
ainakaa vielä. Sitäpaitti täälkihän käy porukkaa jotka tietää virallisist sivuist jotain. Ois ihan liian pelottavaa jos joku bändin setä vastais..;)
- kyselemään sinne
heti kun säkin.
- pelottaa????
enkä mä oo rekkautunu kirjoitti:
ainakaa vielä. Sitäpaitti täälkihän käy porukkaa jotka tietää virallisist sivuist jotain. Ois ihan liian pelottavaa jos joku bändin setä vastais..;)
nehä on ihan kilttei eikä ees wittuile lapsil kuten jossai muual tehdään. rohkeest waa rotansyöntii. kyl ne on ihan tawallisii kuolewaisii waik ari kieltämät wähän wampyyrii muistuttaaki ja erkki kans.
- millekkää
kyselemään sinne kirjoitti:
heti kun säkin.
wirallisel ku ne ei oo mun juttui et sit saat kyl wenttaa seuraawaa elämää jos mut messiin haluut.
- elämiä
millekkää kirjoitti:
wirallisel ku ne ei oo mun juttui et sit saat kyl wenttaa seuraawaa elämää jos mut messiin haluut.
Huomennakin alkaa uus..;)!
- päiwä
elämiä kirjoitti:
Huomennakin alkaa uus..;)!
ja aprillipäiwäl alkaa...ei hywin mee ;)
- että bändiä
ei oo virallisesti vielä olemassa. Toivottavasti kohta on kun tulee levykin??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626027Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813526Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242691- 212169
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61669Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85127281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201236- 261117