pillun osto

likeavirgin

Pillun ostossa hyötyy sekä mies että nainen. Molemmat saa mitä haluaa, mies pillua ja nainen rahaa. Eli mikä on ongelma?

26

1590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikko

      ehkä se, että liian usein hyötyy sekä mies että mies: mies saa pilua ja toinen mies saa rahaa, nainen tuhotun itsetunnon, terveyden, mielenterveyden...

      • miekkonen

        "ehkä se, että liian usein hyötyy sekä mies että mies: mies saa pilua ja toinen mies saa rahaa, nainen tuhotun itsetunnon, terveyden, mielenterveyden..."
        Vaan kun se ongelma ei tunnu olevan tuo.
        Tämän aiheen käsittely on nyt jatkunut julkisuudessa niin kauan,että jokaisen ajattelemaan kykenevän ihmisen täytyy jo ymmärtää,että tuohon puoleen tällä esitetyllä seksinostokiellolla on vain ja ainoastaan negatiivisia vaikutuksia.
        Tuo ongelma voitaisiin ratkaista laillisilla ja valvotuilla bordelleilla,mutta kun ei niistää saa julkisuudessa edes omalla nimellä puhua tulematta leimatuksi joksikin orjuuden kannattajaksi.

        Edelleen ilmaan jää kysymys;mikä tässä on se todellinen motiivi?
        Feministit eivät kertakaikkiaan voi olla niin tyhmiä,että oikeasti kuvittelevat tekevänsä prostituoiduille jotain hyvää tällä lailla.Jotain muuta tässä täytyy olla takana.Ilmeisesti jotain prostituoitujen elämää arvokkaampaa/tärkeämpää.


      • Walker

        Noinhan se on nykyajan muissakin töissä, kun työelämä on kovaa. Masennuksen takia tekee itsemurhan yhä useampi, tai joutuu eläkkeelle. Sosiaaliturva heikkenee, mitä tahansa paskahommia on tehtävä elääkseen, työn teettäjä lihottaa kukkaroaan yhä enemmän, tekijän riutuessa nälkäpalkalla. Työn tekijä menettää elämänhalunsa ja kuolee pois, vähitellen menettää terveytensä tai rampautuu, ehkä psyyke pettää ja työn teettäjä maksaa itselleen parempia osinkoja.


    • varsineekeri

      Suomalainen mies saa hyvän mielen ja naisellista naista, venäläinen nainen saa rahaa ja kunnon kyrpää, mutta suomalainen nainen saa kateuden ja mustasukkaisuuden tunteita.

      • Sohvi

        suomalainen mies saa Aidsin, kupan, tippurin tai muuta kivaa. Ja suomalaiset veronmaksajat saavat maksaa hoitomaksut.

        Epäselväksi jäi, kummalle me ollaan kateellisia: sikailijalle vai venakolle?


      • Suomalainen mies
        Sohvi kirjoitti:

        suomalainen mies saa Aidsin, kupan, tippurin tai muuta kivaa. Ja suomalaiset veronmaksajat saavat maksaa hoitomaksut.

        Epäselväksi jäi, kummalle me ollaan kateellisia: sikailijalle vai venakolle?

        >suomalainen mies saa Aidsin, kupan, tippurin tai muuta kivaa.

        Eli samaa tavaraa mitä suomalaisnaiset on vuosikymmenet käyneet hakemassa etelän hedelmiltä Espanjasta. Siellähän ei uskota kävelevään suomalaisnaiseen, ystäväni Manúel kertoi nähneensä suomalaisia naisia vain selällään jalat kohti taivasta.


      • varsineekeri
        Sohvi kirjoitti:

        suomalainen mies saa Aidsin, kupan, tippurin tai muuta kivaa. Ja suomalaiset veronmaksajat saavat maksaa hoitomaksut.

        Epäselväksi jäi, kummalle me ollaan kateellisia: sikailijalle vai venakolle?

        Molemmille. Suomalaisille miehille työelämässä menestymisen takia ja venäläisille naisille heidän kauneuden ja naisellisuuden takia. Suomalainen nainen on kääntynyt itseään vastaan. Naisten lehdissäkin jo puhutaan asiasta. Suomessa on niin paljon feministejä, pihtareita, miesmäisiä uranaisia, joiden sukupuoli-identiteetti on pahasti sekasin ja tunne-elämän kehitys on muutenkin jäänyt lapsen tasolle. Venäjällä on huomattu, että Suomessa on huutava pula todellisista naisista. Venäläinen nainen tulee syrjäyttämään suomalaisen naisen ajan mittaan. Nämä prostituoidut ovat vain ensinmäinen aalto venäläisten naisten invaasiosta. Se on se mikä aiheuttaa suomalaiselle naiselle piinaavaa kateutta ja mustasukkaisuutta, vaikka suomalaiset naiset itse eivät osaa muuta tehdä kuin mäkättää, vittuilla ja pihdata.


      • voidaan selvästi havaita
        varsineekeri kirjoitti:

        Molemmille. Suomalaisille miehille työelämässä menestymisen takia ja venäläisille naisille heidän kauneuden ja naisellisuuden takia. Suomalainen nainen on kääntynyt itseään vastaan. Naisten lehdissäkin jo puhutaan asiasta. Suomessa on niin paljon feministejä, pihtareita, miesmäisiä uranaisia, joiden sukupuoli-identiteetti on pahasti sekasin ja tunne-elämän kehitys on muutenkin jäänyt lapsen tasolle. Venäjällä on huomattu, että Suomessa on huutava pula todellisista naisista. Venäläinen nainen tulee syrjäyttämään suomalaisen naisen ajan mittaan. Nämä prostituoidut ovat vain ensinmäinen aalto venäläisten naisten invaasiosta. Se on se mikä aiheuttaa suomalaiselle naiselle piinaavaa kateutta ja mustasukkaisuutta, vaikka suomalaiset naiset itse eivät osaa muuta tehdä kuin mäkättää, vittuilla ja pihdata.

        kuinka idiootteja miehet ovat. Säälin teitä ressukkaparat. ei, en sittenkään sääli, halveksin ainoastaan.


      • Sanelma
        varsineekeri kirjoitti:

        Molemmille. Suomalaisille miehille työelämässä menestymisen takia ja venäläisille naisille heidän kauneuden ja naisellisuuden takia. Suomalainen nainen on kääntynyt itseään vastaan. Naisten lehdissäkin jo puhutaan asiasta. Suomessa on niin paljon feministejä, pihtareita, miesmäisiä uranaisia, joiden sukupuoli-identiteetti on pahasti sekasin ja tunne-elämän kehitys on muutenkin jäänyt lapsen tasolle. Venäjällä on huomattu, että Suomessa on huutava pula todellisista naisista. Venäläinen nainen tulee syrjäyttämään suomalaisen naisen ajan mittaan. Nämä prostituoidut ovat vain ensinmäinen aalto venäläisten naisten invaasiosta. Se on se mikä aiheuttaa suomalaiselle naiselle piinaavaa kateutta ja mustasukkaisuutta, vaikka suomalaiset naiset itse eivät osaa muuta tehdä kuin mäkättää, vittuilla ja pihdata.

        itsenäisenä, itsensä elättävänä on mahdollisuus pihtaamiseen. Ei ole pakko antaa kaikenmoisille lötjäkkeille elatusta vastaan. Mikäli Venäjä joskus pääsee jaloilleen ja elintasokuilu maitemme välillä madaltuu huomattavasti tai katoaa, tullenette huomaamaan "pihtareiden" räjähdysmäisen lisääntymisen myös rajan itäpuolella.

        Terve normaali nainen ei "pihtaa", ellei ole sitoutunut jonkin uskonnollisen kultin sääntöihin. Rakasteluun vain kuitenkin tarvitaan se toinenkin osapuoli, osapuoli, joka saa vipinää molemmissa päissä, eikä niitä suorastaan parveile katukuvassa.


      • hhjhkjhjk
        voidaan selvästi havaita kirjoitti:

        kuinka idiootteja miehet ovat. Säälin teitä ressukkaparat. ei, en sittenkään sääli, halveksin ainoastaan.

        hkjkjhkh


      • Sohvi
        Sanelma kirjoitti:

        itsenäisenä, itsensä elättävänä on mahdollisuus pihtaamiseen. Ei ole pakko antaa kaikenmoisille lötjäkkeille elatusta vastaan. Mikäli Venäjä joskus pääsee jaloilleen ja elintasokuilu maitemme välillä madaltuu huomattavasti tai katoaa, tullenette huomaamaan "pihtareiden" räjähdysmäisen lisääntymisen myös rajan itäpuolella.

        Terve normaali nainen ei "pihtaa", ellei ole sitoutunut jonkin uskonnollisen kultin sääntöihin. Rakasteluun vain kuitenkin tarvitaan se toinenkin osapuoli, osapuoli, joka saa vipinää molemmissa päissä, eikä niitä suorastaan parveile katukuvassa.

        niin. Kipin kapin kaljamahat venäjän kursseille, että osaatte tinkiä kaupat, ette kelpaa paremmille. Saatte venäjänkielisiä lapsia, katukilpiin vaaditaan venäjänkieliset nimet etc. Isänne vielä puolustivat Suomen itsenäisyyttä henkeen ja vereen. Ja tekin nössöt hölötätte täällä koko ajan armeijasta. Mutta nykyjätkä on heikko ... Venäläiset valtaavat maan luonnonmenetelmällä.

        Uskon kumminkin, että kunnollisempia miehiä riittää meille fiksuille, itsensä elättäville ja sympaattisille suomalaisnaisille. Jos ei täällä niin EU:ssa, direktiiveissä on todennäköisesti määritelty ehdot, ketkä käyvät normaalimiehistä? Ei mitään liian lyhyttä, lihavaa jne. Joo, ei me tarvita ukkoja Siperiasta eikä takapajuloista.


      • varsineekeri
        voidaan selvästi havaita kirjoitti:

        kuinka idiootteja miehet ovat. Säälin teitä ressukkaparat. ei, en sittenkään sääli, halveksin ainoastaan.

        Tämä prostituoitujen uhristaminen on osoitus, että kaiken taustalla on kateus. Poliisi on moneen kertaan todennut, että jokainen prostituoitu on tullut tänne Suomeen on täysin vaapaaehtoisesti. Ritva Santavuorikin on tutkinut asiaa. Hän kertoi, että Suomeen oli 90-luvulla tulossa aivan älyttömästi venäläisiä naisia ja itse asiassa suuri tarjonta loi kysyntää prostituutiolle. Hommahan toimii siten, että parittajat laittavat paikalliseen lehteen ilmoituksen hyvin tuottavasta työstä, ja halukkaat ottavat yhteyttä parittajaan. Ketään ei tarvitse pakottaa. Naiset työskentelee pari viikkoa Suomessa ja lähtee takaisin Venäjällä. Näillä rahoilla eletään pari vuotta Venäjällä.

        Kerran venäläinen oikeustieteiden opiskelija sanoi lehtihaastattelussa "suomalaiset naiset ovat niin feminiinisiä, niin feminiinisiä, mitä täällä olisi suomalaisilla miehillä tekemistä jos meitä ei olisi". Venäläiset naiset puhuu paskaa kaiken aikaa suomalaisesta naisista, siitä huolimatta prostituoidut laitetaan uhrin asemaan. Se osoittaa, että taustalla on kateus ja pelko siitä, että venäläinen nainen syrjäyttää suomalaisen naisen.


      • Walker
        Sanelma kirjoitti:

        itsenäisenä, itsensä elättävänä on mahdollisuus pihtaamiseen. Ei ole pakko antaa kaikenmoisille lötjäkkeille elatusta vastaan. Mikäli Venäjä joskus pääsee jaloilleen ja elintasokuilu maitemme välillä madaltuu huomattavasti tai katoaa, tullenette huomaamaan "pihtareiden" räjähdysmäisen lisääntymisen myös rajan itäpuolella.

        Terve normaali nainen ei "pihtaa", ellei ole sitoutunut jonkin uskonnollisen kultin sääntöihin. Rakasteluun vain kuitenkin tarvitaan se toinenkin osapuoli, osapuoli, joka saa vipinää molemmissa päissä, eikä niitä suorastaan parveile katukuvassa.

        Menin ravintolaan. Katselin naisia siellä. Menin kadulle, katselin naisia siellä. Juttelin heidän kanssaan.

        " Rakasteluun vain kuitenkin tarvitaan se toinenkin osapuoli, osapuoli, joka saa vipinää molemmissa päissä, eikä niitä suorastaan parveile katukuvassa. "

        Tuossa kiteytyy suomalaisen pihtarinaisen ajatus. Hän vaatii enemmän, kuin kykenee itse antamaan. Hän vaatii ja odottaa, että mies on se, joka saa vipinää aikaan hänessä, molemmissa päissä. Ja vipinää ei synny, koska suomalaisen naisen odotukset miehen ulkonäön sekä henkisten ominaisuuksien suhteen ovat liian korkeat suhteessa omiin henkisiin ja fyysisiin ominaisuuksiin. Tunnettu tosiasiahan on, että odotukset vaikuttavat tyytyväisyyteen. Teillä naisilla on liian suuret odotukset, sen vuoksi ei vipinää synny. Nimenomaan liialliset odotukse suhteessa siihen, mikä on oma ulkonäkö ja henkiset ominaisuutenne.


      • Sanelma
        Walker kirjoitti:

        Menin ravintolaan. Katselin naisia siellä. Menin kadulle, katselin naisia siellä. Juttelin heidän kanssaan.

        " Rakasteluun vain kuitenkin tarvitaan se toinenkin osapuoli, osapuoli, joka saa vipinää molemmissa päissä, eikä niitä suorastaan parveile katukuvassa. "

        Tuossa kiteytyy suomalaisen pihtarinaisen ajatus. Hän vaatii enemmän, kuin kykenee itse antamaan. Hän vaatii ja odottaa, että mies on se, joka saa vipinää aikaan hänessä, molemmissa päissä. Ja vipinää ei synny, koska suomalaisen naisen odotukset miehen ulkonäön sekä henkisten ominaisuuksien suhteen ovat liian korkeat suhteessa omiin henkisiin ja fyysisiin ominaisuuksiin. Tunnettu tosiasiahan on, että odotukset vaikuttavat tyytyväisyyteen. Teillä naisilla on liian suuret odotukset, sen vuoksi ei vipinää synny. Nimenomaan liialliset odotukse suhteessa siihen, mikä on oma ulkonäkö ja henkiset ominaisuutenne.

        Tuo ihan fiksu näkökanta. Se ei kuitenkaan muuta tosiasiaa, että itsenäisellä naisella on varaa olla vaikka sitten kuvitelmissaan, ei tarvitse elääkseen "sulkea silmiä ja ajatella isänmaata". Miksi ihmeessä sitten levittelisi jalkojaan, jollei mitään vipinää synny? Paljon porua ja riskejä, tuloksena vain lakanapyykkiä.

        Minäkin olen käynyt ravintolassa, olen kävellyt kadulla. Todennut, että parempi kissa ja kunnon romsku kainalossa, vielä punkkua ja suklaata - ekstaasi on taattu :)


      • Jeff
        Walker kirjoitti:

        Menin ravintolaan. Katselin naisia siellä. Menin kadulle, katselin naisia siellä. Juttelin heidän kanssaan.

        " Rakasteluun vain kuitenkin tarvitaan se toinenkin osapuoli, osapuoli, joka saa vipinää molemmissa päissä, eikä niitä suorastaan parveile katukuvassa. "

        Tuossa kiteytyy suomalaisen pihtarinaisen ajatus. Hän vaatii enemmän, kuin kykenee itse antamaan. Hän vaatii ja odottaa, että mies on se, joka saa vipinää aikaan hänessä, molemmissa päissä. Ja vipinää ei synny, koska suomalaisen naisen odotukset miehen ulkonäön sekä henkisten ominaisuuksien suhteen ovat liian korkeat suhteessa omiin henkisiin ja fyysisiin ominaisuuksiin. Tunnettu tosiasiahan on, että odotukset vaikuttavat tyytyväisyyteen. Teillä naisilla on liian suuret odotukset, sen vuoksi ei vipinää synny. Nimenomaan liialliset odotukse suhteessa siihen, mikä on oma ulkonäkö ja henkiset ominaisuutenne.

        Naiset pyrkivät ihmissuhde markkinoilla ylimaksimoimaan arvonsa, eli haluavat vastineena enemmän kuin oma arvo on.


      • Jeff
        Sanelma kirjoitti:

        Tuo ihan fiksu näkökanta. Se ei kuitenkaan muuta tosiasiaa, että itsenäisellä naisella on varaa olla vaikka sitten kuvitelmissaan, ei tarvitse elääkseen "sulkea silmiä ja ajatella isänmaata". Miksi ihmeessä sitten levittelisi jalkojaan, jollei mitään vipinää synny? Paljon porua ja riskejä, tuloksena vain lakanapyykkiä.

        Minäkin olen käynyt ravintolassa, olen kävellyt kadulla. Todennut, että parempi kissa ja kunnon romsku kainalossa, vielä punkkua ja suklaata - ekstaasi on taattu :)

        se taisi jäädä mainitsematta. Seksiteollisuus ei ole luonut miehille mitään kunnon masturbointivälinettä ja siitä tämä epätasapaino myös osittain johtuu. Dildot pitäisi kieltää epätasa-arvoa luovina. Sitäpaitsi ne vääristävät naisten käsityksiä, odotuksia ja mielikuvia miehistä. Pois sellainen miehen esineellistäminen.


      • Sanelma
        Jeff kirjoitti:

        se taisi jäädä mainitsematta. Seksiteollisuus ei ole luonut miehille mitään kunnon masturbointivälinettä ja siitä tämä epätasapaino myös osittain johtuu. Dildot pitäisi kieltää epätasa-arvoa luovina. Sitäpaitsi ne vääristävät naisten käsityksiä, odotuksia ja mielikuvia miehistä. Pois sellainen miehen esineellistäminen.

        jääkaapista löydy, sitä ei tarvita ;)


      • Taika Jim
        Sohvi kirjoitti:

        suomalainen mies saa Aidsin, kupan, tippurin tai muuta kivaa. Ja suomalaiset veronmaksajat saavat maksaa hoitomaksut.

        Epäselväksi jäi, kummalle me ollaan kateellisia: sikailijalle vai venakolle?

        Tiedän mitä olet tehnyt!


      • ei.tartu.tauti
        Sohvi kirjoitti:

        suomalainen mies saa Aidsin, kupan, tippurin tai muuta kivaa. Ja suomalaiset veronmaksajat saavat maksaa hoitomaksut.

        Epäselväksi jäi, kummalle me ollaan kateellisia: sikailijalle vai venakolle?

        Eikö sohvi tiennyt, että niissä hommissa käytetään aina kortsua? Ammatinharjoittaja vaatii sitä.

        Baarituttavuuden kanssa taas ei useinkaan käytetä.


    • Kauppamies

      myydään Hakaniemen torilla vähän käytettyjä apinan aivoja. Mene kuule ja osta itsellesi. Tilanne ei ainakaan huonone nykyisestä.

      • likeavirgin

        älä itke tyttö pieni


    • Bröderman

      En maksa pillu. Tapasin kerran kirkon suntion hänellä on hyvä pillu.

      • ilmainen.lounas

        Kyllä sina maksa pillu, tavalla tai toisella. Huomaat sen sitten, jos joskus pääset teorioista käytännön toimintaan.


    • "Pillun ostossa hyötyy sekä mies että nainen. Molemmat saa mitä haluaa, mies pillua ja nainen rahaa. Eli mikä on ongelma?"


      Tässä on feministeillä ongelma.

      Toisaalta huorat ovat kauppatavaraa.
      Toisaalta itsemäärääysvaltaisia kapitalisteja.

      Jos kysyy vaikka Katju Arolta(fem), kaikki ovat uhreja joita pitää sääliä ja joiden itsemääräämisoikeutta toimia aktiivisena toimijana paritusmarkkinoilla rajoittaa.

      Jos taas kysyy vassareiden päälikkötantoilta, niin nainen on itsetoiminnallinen yksikkö jota ei tarvitse paapoa tai uhriuttaa.

    • rahat-muuhun

      Ei kannata ostella. Se pitää ottaa omaksi.

    • Räkimät

      MIKSI Pillu pitäisi ostaa ??? tai ylipäätään omistaa. Pillua pitää käyttää !
      Vanha vapaaehtoinen kirppisreppu on käytettävissä aina mutta hajusta se (raikasta ja pese) Kitkerään femupiirakkaan älä koske (siitä saa syytteen)
      Viikkopillu on paras, se ei jää nurkkiin lojumaan.....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe