Peniksessä valkoisia näppylöitä

doihoifhbdog

Miehelläni on peniksessa aivan siinä terskan juuressa pieniä valkoisia näppyölöitä. En tohdi häneltä kysyä asiasta, ja luulen että ne eivät viittaa mihinkään sukupuolitautiin koska hän ei itse ole niistä mitään puhunut. Mietin vain itse että mitä nämä näppylät ovat.

7

1497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiskohan

kondylooma,töissäni tulee aika paljon samanlaisia tapauksia eteen..eikun vaan lääkärille,suosittelen sinullekkin käyntiä lääkärille.

• doihoifhbdog

Hmm hän taisi joskus kertoa,että oli joskus saannut kondylooma-tartunnan. Minulle ei ole mitään näppyjä tullut ja ihmettelen että jos tuo todellakin on sukupuolitauti niin miksei poikaystäväni ei ole itse huomannut sitä saati sanonut mitään. olemme kuitenkin tunteneet melkein vuoden. Pystymme puhumaan kaikesta mutta olen vielä arka kysymään tästä asiasta koska en ole varma. Ne näppylät ovat todella pieniä mutta ne huomaa kyllä kun vetää esinahan.

• Miehenikin....
        doihoifhbdog kirjoitti:

Hmm hän taisi joskus kertoa,että oli joskus saannut kondylooma-tartunnan. Minulle ei ole mitään näppyjä tullut ja ihmettelen että jos tuo todellakin on sukupuolitauti niin miksei poikaystäväni ei ole itse huomannut sitä saati sanonut mitään. olemme kuitenkin tunteneet melkein vuoden. Pystymme puhumaan kaikesta mutta olen vielä arka kysymään tästä asiasta koska en ole varma. Ne näppylät ovat todella pieniä mutta ne huomaa kyllä kun vetää esinahan.

...terskan juuressa on ihan ihan pieniä valkoisia näppylöitä rykelmässä.. Jotkut osittain toistensa päälläkin niin että näyttäisivät isommalta näppylältä. Mutta olen huomannut samanlaista hänen huulissaan ja ne ovat niin pieniä ja huomaamattomia (nämä näppylät yleensäkin) että ei niitä edes tajua ellei ala kunnolla tutkimaan ja luulen tämän johtuvan hänen kohdallaan vain ihon laadusta. Eiköhän kondylooma tai herpes näkyisi edes vähän paremmin kunnon NÄPPYLÖINÄ kun taas nämä ovat eri muotoisia ja esiintyy vain tietyissä kohdissa (huulien sisäpinnassa, terskan juuressa..), eli kysymys on rykelmässä esiintyvistä ihan siis todella pienistä 'näppylöistä'. Itselläni on sellaisia myös mutta ei huulissa vaan isompien ja pienempien häpyhuulien välissä, ihan keskellä eli ei joka puolella. Ne ovat samanlaisia kuin miehelläni.
        Hän ei ollut ikinä ollut naisen kanssa ennen minua joten hän olisi saanut sen minulta.. Mutta kun näppylöitä on myös hänen huulissaan se tarkottaisi että minullakin pitäisi olla sillä nämä näppylät tarttuisivat kosketuksesta ja kyllä minä olen häneltä suihin ottanut monta kertaa.

Mutta kun miehesi kerran on sairastanut kondyloomaa, kannattaa aloittaa keskustelu: "Kerroit sairastaneesi kondyloomaa joskus? Osaisitko sanoa, onkohan se uusiutunut?". Älä syyttele häntä tjms. Ole vain utelias.

Kaikkea hyvää sinne! :)

Niin ja näistä minunkin "näppylöistä" saa kertoa enemmän, mikäli itsellä on ollut sama juttu mutta onkin käynyt ilmi että sairastaa sukupuolitautia. Itse en usko tätä nyt sillä "näppylöiden" paikat ovat erityisesti limakalvojen lähistöllä mutta vaikka minä olen ottanut mieheltäni enemmän suihin minulla ei ole huulissa yhtään mitään.

• mie vaan

jep meillä sama juttu.. miehellä juuri samassa kohdassa pieniä näppylöitä.. ja nyt olen huomannut itsellänikin sisempien häpyhuulien sisäpinnalla samaa.. koskaan emme ole olleet kun toistemme kanssa ja joka kerta kautamma kortsua, että tuskin voi olla mikään sukupuolitauti juttu..

• kyllikki mummo

Voi se olla sukupuolitauti nimeltä kondylooma.. Voi tarttua vaikka oliskin käyttänyt kondoomia ehkäisynä..

• Mimmu

Mun miehellä on kans samanlaisia näppylöitä ja kysyin joskus seurustelun alkuaikoina asiasta ja sanoi että ne on siinä aina ollu,eikä ne oo mihkään hävinny,joten tuskin on sukupuolitauti...ei ainakaan kondylooma,koska se aiheuttaa kukkakaalimaisia,joskus litteitä syyliä..tai voi olla kokonaan oireeton,mutta ne pienet valkoset näppylät ei oo kondyloomaa.

• Heeeebo

Se on PPP, jota on ehkä n 70% miehistä. Ikään tai asuinpaikkaan katsomatta. Tulevat siinä murrosiän jälkeen. Ilmestyvät terskan reunaan. Joillakin saattaa olla koko terska ympäröity näillä nystyröillä. Vaarattomia molemmille osapuolille (miehellä ja sinulle)... Akat täällä arvailevat keskenään... HAHAHAHA!

PPP=pearly penile papules

esim: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c7/Hirsuties_papillaris_coronae_glandis.jpg/543px-Hirsuties_papillaris_coronae_glandis.jpg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4849
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3185
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      208
      2662
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1575
    Aihe