Jollain sairaalla tavalla tää perseeseen panijoitten palsta tuo Jimmylle hyvää onnea.
Malmö FF - IFK Göteborg 1-1
Petsien määrä 8
Sijoitettu 130,00
Lunastettu 233,50
Saldo 103,50
Palautus 179%
JImmy kuittaa !!!
9
613
Vastaukset
- perseeseenpanija
taidat olla ainoo voittava pilipoika täällä.
- kun toi
8 on 800
eiköhän se ole sinkuilla sitten se 88 % palautus - pimeejimmy.com
kun toi kirjoitti:
8 on 800
eiköhän se ole sinkuilla sitten se 88 % palautusJimmyllä kirjoissa yli 800 vetoa palautusprosentilla 104 %
- ---ANALYSOIJA--
Olen seurannut vihjeitäjäsi ja tehnyt ne kaikki vihjaamallasi tavalla.
Saatatkin olla tämän palstan ehkä paras vihjaaja, joka ei myöskään pimitä vihjeitään.
Voitolla olen rutkasti vihjeilläsi, joten jatka ihmeessä samaan malliin.
Omia vihjeitäni ei tänne nyt kannata tuoda naurettavaksi, osuvat kyllä mutta harvakseltaan!
Vakio- ja raviveikkauksessa olen sitäkin parempi. Nytkin petti vain vakiossa yksi kohde! - Oppia muille
Ei muutakuin jatka samaan malliin
- asiallisimmat?
"Jimmy heittää taas kehiin yhden silmät ummessa valitus tasurin"
Ja perusteluna oli edellisen päivän osuma.
Käytännössä nakkelee summassa ilman perusteluja muka vihjeitä.
Vihje on määritelmältään 'perusteltu suositus'.
Ihan pelle jätkä! - vain yksi väärin
asiallisimmat? kirjoitti:
"Jimmy heittää taas kehiin yhden silmät ummessa valitus tasurin"
Ja perusteluna oli edellisen päivän osuma.
Käytännössä nakkelee summassa ilman perusteluja muka vihjeitä.
Vihje on määritelmältään 'perusteltu suositus'.
Ihan pelle jätkä!Katso sen edelliset vihjeet, kuinka on pitäneet kutinsa ja puhu sitten vasta.
- ......
............................................................................................................................................................................................................
- Asijantuntia.
No, en mä nyt suoranaisesti kokonaan itselleni kunniaa ota että olet alkanut voittamaan.
Mutta huomasi heti kun päivitit vedonlyöntikirjasi nykyaikaiselle tasolle niin voittoja alkoi tulla.
jatka vaan samaan malliin ja muista että ne kakkoset ei kuulu vedonlyöntikirjan mukaiseen systeemiin.
Myös teille muille vinkki: Päivittäkää vedonlyöntikirjanne nykyaiselle tasolle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770