ne ovat asua? Lapsen kanssa?
Entä kotkansaari?
Kiitos!
Karhula, Helilä, Rauhala, Eskola ja Alahovi
14
3436
Vastaukset
- oooooooj
Unohda alahovi. Myös ristinkalliolla on alueita mitä kannattaa välttää.
Muut vaihtoehdot hyviä, kotkan saari kallein vaihtoehto.- edelliseen..
elikkä kolme ekaa oikein hyviä vaihtoehtoja!
- Mikä vika
Mikäs vika siinä Alahovissa nykyään enää on? Parempi paikka se on asua lasten kanssa kuin esim. " Raitit". Siedettävän matkan päässä keskustasta ja halvat vuokrat. Lapsia jotka tuskin eroavat "normaalilapsista" :) Koulut muutaman kilometrin päässä. Muista en osaa sanoa. Itse asun Alahovissa ja ihan on rauhaisaa :)
- alahovi..
Mikä vika kirjoitti:
Mikäs vika siinä Alahovissa nykyään enää on? Parempi paikka se on asua lasten kanssa kuin esim. " Raitit". Siedettävän matkan päässä keskustasta ja halvat vuokrat. Lapsia jotka tuskin eroavat "normaalilapsista" :) Koulut muutaman kilometrin päässä. Muista en osaa sanoa. Itse asun Alahovissa ja ihan on rauhaisaa :)
...ja raitit paljon toisistaan eroa. Mutta joo...hyviä nekin! Siis nykyään. Normaalilapsista ;)
- raitit
Mikä vika kirjoitti:
oo Alahovissa? Jos ei, niin missäs sit???
- todellakaan!
raitit kirjoitti:
oo Alahovissa? Jos ei, niin missäs sit???
Raitille en muuttaisi vaikka maksettaisi. Sinne eivät edes poliisit vaivaudu alle tunnin. Kokemusta on.
Alahovi on vain nimenä paha. Siellä ei ole tapahtunut aikoihin mitään erikoista. Ainoa puute on palvelujen (kauppa/kioski) poistuminen alueelta. - teistä
todellakaan! kirjoitti:
Raitille en muuttaisi vaikka maksettaisi. Sinne eivät edes poliisit vaivaudu alle tunnin. Kokemusta on.
Alahovi on vain nimenä paha. Siellä ei ole tapahtunut aikoihin mitään erikoista. Ainoa puute on palvelujen (kauppa/kioski) poistuminen alueelta.oikeasti kokemusta raiteista... raiteilla ei enää niin vaarallista kuin 5 vuotta sitten. juopot lähteneet suurimmaksi osaksi. älkää luottako kaikkeen mitä täälä puhutaan... raitti on ok!
- oldman22
Onko eskolan kipsalla enää mitään toimintaa?
Legendaarinen kipari vailla vertaa. - Alahovi rules
Asuin 20 vuotiaaksi asti alahovissa ja täytyy sanoa että oli kyllä mahtava paikka lapselle. Löytyy hyvät leikkipaikat, luistelukentät, jalkapallokentät, mäenlaskupaikat ja paljon kavereita. Suosittelen noista paikoista ehdottomasti Alahovia. Ja muutat sitte minne lähiöön tahansa niin sinne mahtuu aina muutama mätä omena pilaamaan koko paikan maineen.
- Loispummi.
Karhuvuori on lapsiperheiden suosimaa aluetta.
Loitsutiellä kasvaa kunnon kansalaisia. - Anonyymi
Hei, mitä mieltä olette nykyään Alahovin ja Helilän alueista? Olen muuttamassa Kotkaan niin suhteellisen vieras kaupunki, mutta noita olen katsellut.
- Anonyymi
Jos Kotkaan muutat, niin muuta saarelle ja mieluiten Katariinaan.
- Anonyymi
Onko Alahovi mistään kotoisin?
- Anonyymi
En suosita mitään noista.Mene Pyhtäälle siellä talous kunnossa.Kotkassa tilanne tosi huono.Mutta jos olet työtön ja elät yhteikunnan varoilla niin Kotka paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576354
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 481064
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875