Epäreilut vanhemmat!

Avun pyytäjä

Siis kelatkaa!

Mä jumaloin hevosia,ja ne tietää sen!
Mulla on seinä täynnä julisteita,ja ne näkee sen!
Mä olen Pollux hevos-kerhossa,ja ne ite ilmoitti mut siihen!

Mut,ei niin ei....haluun ratsastus kouluun!!!!!!!!!!!!!!
Byyyyyyääääähhh!!
Pitääks mun hyväksyä se vai lähtee anomaa lisää??
Pleace kertokaa!

4

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

Jäi vähän epäselväksi mikä oli ongelmasi... siis vanhemmat eivät päästä tallilla käymään vai eivät maksa ratsastustunteja? Itselläni oli se ongelma joskus sata vuotta sitten, että vanhemmat eivät maksaneet ratsastustunteja. Muista että se on todella kallista hommaa, siihen ei tosiaankaan ole kaikilla rahaa! Käy vaan ahkerasti tallilla ja opettele uutta, jossain vaiheessa saatat saada ratsastaa ilmaiseksi, hoitaa, sun muuta, sitten kun olet tarpeeksi vanha niin eikun kesätöihin niin on rahaa ratsastaakin!

• Frondo

Jos ongelmasi on tuntien maksaminen...yritä hankkia rahasi itse. Itse saan käydä ratsastamassa jos itse hankin rahat siihen!!
        Taas jos ongelmasi on ettei vanhempasi anna sinun käydä tunneilla sen takia että pelkäävät sinun loukkaantuvan tms. yritä vakuuttaa heidät toisin. Mainitse ratsastuksen hyviä puolia...voita heidät puolellesi....niin minäkin tein. Olin jo pienestä pitäen ihaillut hevosia, mutta vanhempieni mielestä se oli turhaa...pitkällä jankkauksella ja lupauksilla sain tahtoni läpi (eikä se ollut helppoa)
        Toivottavasti sinulle on vähän apua näistä !!!!

• nightmare

Mene ravitallille
      Siellä usein tungetaan talikko käteen eikä pois pääsyä ole.

• Hevostyttö

Mulla itelläni oli just sama ongelma suunnillee kaks vuotta sitten. Vanhemmat ei päästäny tunneille, ku oli niin kallista, ja ne luuli, et tää "hevoshömpötys" on vaan ohimenevää. No, ei ollu!
      Ehkä sunki vanhemmat luulee, et kohta sua ei enää kiinnostakaa yms.
      Mä tiiän, miten kauheeta se on! Mä olin sillon joskus iha epätoivonen, ja itkinki sen takii, ku luulin, et en koskaa pääsis tunneille. Ootko keskustellu vanhempies kaa kunnolla tästä asiasta? Mietitte kaikki syyt, miks sä et vois alottaa ratsastusta ja miks voisit alottaa sen ym.
      En nyt tiiä, oliks täst apuu, ku en tarkallee tiiä sun ongelmaa, mut tiedän kyllä, miltä se tuntuu! TSEMPPIÄ!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1481
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1145
    3. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      47
      1067
    4. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      105
      1038
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      68
      825
    6. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      117
      815
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      43
      807
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      799
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      64
      755
    10. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      37
      743
    Aihe