Epäreilut vanhemmat!

Avun pyytäjä

Siis kelatkaa!

Mä jumaloin hevosia,ja ne tietää sen!
Mulla on seinä täynnä julisteita,ja ne näkee sen!
Mä olen Pollux hevos-kerhossa,ja ne ite ilmoitti mut siihen!

Mut,ei niin ei....haluun ratsastus kouluun!!!!!!!!!!!!!!
Byyyyyyääääähhh!!
Pitääks mun hyväksyä se vai lähtee anomaa lisää??
Pleace kertokaa!

4

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

Jäi vähän epäselväksi mikä oli ongelmasi... siis vanhemmat eivät päästä tallilla käymään vai eivät maksa ratsastustunteja? Itselläni oli se ongelma joskus sata vuotta sitten, että vanhemmat eivät maksaneet ratsastustunteja. Muista että se on todella kallista hommaa, siihen ei tosiaankaan ole kaikilla rahaa! Käy vaan ahkerasti tallilla ja opettele uutta, jossain vaiheessa saatat saada ratsastaa ilmaiseksi, hoitaa, sun muuta, sitten kun olet tarpeeksi vanha niin eikun kesätöihin niin on rahaa ratsastaakin!

• Frondo

Jos ongelmasi on tuntien maksaminen...yritä hankkia rahasi itse. Itse saan käydä ratsastamassa jos itse hankin rahat siihen!!
        Taas jos ongelmasi on ettei vanhempasi anna sinun käydä tunneilla sen takia että pelkäävät sinun loukkaantuvan tms. yritä vakuuttaa heidät toisin. Mainitse ratsastuksen hyviä puolia...voita heidät puolellesi....niin minäkin tein. Olin jo pienestä pitäen ihaillut hevosia, mutta vanhempieni mielestä se oli turhaa...pitkällä jankkauksella ja lupauksilla sain tahtoni läpi (eikä se ollut helppoa)
        Toivottavasti sinulle on vähän apua näistä !!!!

• nightmare

Mene ravitallille
      Siellä usein tungetaan talikko käteen eikä pois pääsyä ole.

• Hevostyttö

Mulla itelläni oli just sama ongelma suunnillee kaks vuotta sitten. Vanhemmat ei päästäny tunneille, ku oli niin kallista, ja ne luuli, et tää "hevoshömpötys" on vaan ohimenevää. No, ei ollu!
      Ehkä sunki vanhemmat luulee, et kohta sua ei enää kiinnostakaa yms.
      Mä tiiän, miten kauheeta se on! Mä olin sillon joskus iha epätoivonen, ja itkinki sen takii, ku luulin, et en koskaa pääsis tunneille. Ootko keskustellu vanhempies kaa kunnolla tästä asiasta? Mietitte kaikki syyt, miks sä et vois alottaa ratsastusta ja miks voisit alottaa sen ym.
      En nyt tiiä, oliks täst apuu, ku en tarkallee tiiä sun ongelmaa, mut tiedän kyllä, miltä se tuntuu! TSEMPPIÄ!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8686
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4848
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4298
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3050
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      53
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2395
    Aihe