Siis kelatkaa!
Mä jumaloin hevosia,ja ne tietää sen!
Mulla on seinä täynnä julisteita,ja ne näkee sen!
Mä olen Pollux hevos-kerhossa,ja ne ite ilmoitti mut siihen!
Mut,ei niin ei....haluun ratsastus kouluun!!!!!!!!!!!!!!
Byyyyyyääääähhh!!
Pitääks mun hyväksyä se vai lähtee anomaa lisää??
Pleace kertokaa!
Epäreilut vanhemmat!
4
300
Vastaukset
- Täti
Jäi vähän epäselväksi mikä oli ongelmasi... siis vanhemmat eivät päästä tallilla käymään vai eivät maksa ratsastustunteja? Itselläni oli se ongelma joskus sata vuotta sitten, että vanhemmat eivät maksaneet ratsastustunteja. Muista että se on todella kallista hommaa, siihen ei tosiaankaan ole kaikilla rahaa! Käy vaan ahkerasti tallilla ja opettele uutta, jossain vaiheessa saatat saada ratsastaa ilmaiseksi, hoitaa, sun muuta, sitten kun olet tarpeeksi vanha niin eikun kesätöihin niin on rahaa ratsastaakin!
- Frondo
Jos ongelmasi on tuntien maksaminen...yritä hankkia rahasi itse. Itse saan käydä ratsastamassa jos itse hankin rahat siihen!!
Taas jos ongelmasi on ettei vanhempasi anna sinun käydä tunneilla sen takia että pelkäävät sinun loukkaantuvan tms. yritä vakuuttaa heidät toisin. Mainitse ratsastuksen hyviä puolia...voita heidät puolellesi....niin minäkin tein. Olin jo pienestä pitäen ihaillut hevosia, mutta vanhempieni mielestä se oli turhaa...pitkällä jankkauksella ja lupauksilla sain tahtoni läpi (eikä se ollut helppoa)
Toivottavasti sinulle on vähän apua näistä !!!!
- nightmare
Mene ravitallille
Siellä usein tungetaan talikko käteen eikä pois pääsyä ole. - Hevostyttö
Mulla itelläni oli just sama ongelma suunnillee kaks vuotta sitten. Vanhemmat ei päästäny tunneille, ku oli niin kallista, ja ne luuli, et tää "hevoshömpötys" on vaan ohimenevää. No, ei ollu!
Ehkä sunki vanhemmat luulee, et kohta sua ei enää kiinnostakaa yms.
Mä tiiän, miten kauheeta se on! Mä olin sillon joskus iha epätoivonen, ja itkinki sen takii, ku luulin, et en koskaa pääsis tunneille. Ootko keskustellu vanhempies kaa kunnolla tästä asiasta? Mietitte kaikki syyt, miks sä et vois alottaa ratsastusta ja miks voisit alottaa sen ym.
En nyt tiiä, oliks täst apuu, ku en tarkallee tiiä sun ongelmaa, mut tiedän kyllä, miltä se tuntuu! TSEMPPIÄ!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395