Elitismistä tullut jo uskonto, jossa vääräuskoisia ovat ihmiset,jotka ovat joutuneet taloudellisen syrjinnän kohteeksi.
Asioita kaunistellaan ja kierrellään..
Miten voi olla mahdollista,että työllisyys nousee - vaikka köyhien ja syrjäytyneiden määrä kokoajan lisääntyy??
Elitismin uskonvapaus
4
703
Vastaukset
- perusidea on tämä
Kusetussysteemin perusidea on se että rahanahneet virkamiehet kuppaavat rahaa veronmaksajilta muka "hyväntekeväisyyden" nimessä.
Luuletko että sosiaalitoimiston tätejä paljoakaan kiinnostaa saatko sinä päivärahasi? He saavat rahaa sinun juoksuttamisestasi. Heille on tärkeintä että he saavat palkkaa ja rahaa tililleen. "Auttamis" ja "solidaarisuus" puheet on kusetusta: ei siinä ketään auteta, ainoa mitä ne haluaa on lisää virkoja ja lisää palkkaa tileilleen - perusidea on tämä..
Kusetussysteemin perusidea on se että rahanahneet virkamiehet kuppaavat rahaa veronmaksajilta muka "hyväntekeväisyyden" nimessä.
Luuletko että sosiaalitoimiston tätejä paljoakaan kiinnostaa saatko sinä päivärahasi? He saavat rahaa sinun juoksuttamisestasi. Heille on tärkeintä että he saavat palkkaa ja rahaa tililleen. "Auttamis" ja "solidaarisuus" puheet on kusetusta: ei siinä ketään auteta, ainoa mitä ne haluaa on lisää virkoja ja lisää palkkaa tileilleen- keisarille
mikä keisarin on. paperinpala ja metallinmurunen on suurin huolenaiheesi??? :)) kaikkea hyvää sinulle valitsemallasi tiellä.
- djlks
Elitismillä on oma pyhä kolmiyhteys!!
- Omaoma näkemys, omaoma pörssi ja omaoma omistajuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238