Miksi omakotitalo asujan pitäis muuttaa jätevesijärjestelmä toisenlaiseen, minkään tilanteen muuttumatta ja maksaa 5-10tuhatta €? Paska imastaan veke ja neste imeytyy maastoon niin vanhassa kuin uudessakin järjestelmässäkin.Himppasen on asiasta ollut juttua lähinnä sen tuomista kustannuksista hyötyyn nähden, muttei mielestäni riittävästi. Voisiko joku "käsittää" Pelastuuko haja-asutus alue tai maailma muovi pyttyjen asennukksesta järjettömällä hinnalla pitkin peltoja?
Aurinko saa nousta edelleen idästä, ei sillä eikä millään.
Jätevesi puhdistamot?
1
277
Vastaukset
- Kyllä se siitä
Ei mene kuin muutama vuosi niin puheet muuttuvat ja todetaan ettei niitä nyt joka paikkaan kannata rakentaa.Ja jää rakentamatta,kun rahaa ei ole niin sitä ei ole monillakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197