Adventisti

Ensin valitsit väärän profeetan Ellen Whiten opetukset sitoutuessasi kasteessa/jäseneksiliittymisessäsi Adventtikirkkoon.

Nyt sitten olet hapan, kun Raamattu ei muuttunutkaan mukanasi. Koet vainona ja pilkkana muuttumattoman Raamatun ja kristinopin itseäsi, kirkkoasi ja oppejasi kohtaan.

11

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkki,

      Jeesus antoi siitä esimerkin, vaikka olikin synnitön.
      Matt. 5

      9 Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman.
      10 Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.
      11 Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
      12 Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.
      13 Te olette maan suola; mutta jos suola käy mauttomaksi, millä se saadaan suolaiseksi? Se ei enää kelpaa mihinkään muuhun kuin pois heitettäväksi ja ihmisten tallattavaksi.
      14 Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä;
      15 eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.
      16 Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.
      17 Älkää luulko, että minä olen tullut LAKIA tai profeettoja KUMOAMAAN; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
      18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
      19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

    • harhojasi niin

      paljon kuin haluat, me luemme Raamattua ja pysymme adventisteina.

      • mahdat tietää

        kummallapuolella raamattua on edes uusitestamentti.Silmissäsi pyörii vain sanat:"ellen...ellen".
        Tiedätkö edes mikä on ajallisesti raamatun viimeinen kirja?
        Eli mikä kirja on kirjoitettu viimeeksi?
        Jos pystyt vastaamaan minuutissa tiedät.Jos et joudut hakemaan sen suuri taistelu-kirjasta.Jos niin on se kai paljastaa mikä on raamattunne.


      • sekunnissa
        mahdat tietää kirjoitti:

        kummallapuolella raamattua on edes uusitestamentti.Silmissäsi pyörii vain sanat:"ellen...ellen".
        Tiedätkö edes mikä on ajallisesti raamatun viimeinen kirja?
        Eli mikä kirja on kirjoitettu viimeeksi?
        Jos pystyt vastaamaan minuutissa tiedät.Jos et joudut hakemaan sen suuri taistelu-kirjasta.Jos niin on se kai paljastaa mikä on raamattunne.

        että Johanneksen kirjeet. Liberaaliteologien muut väittämät ovat potaskaa.


    • hapan.

      Kysymys.
      Hyväksytkö Marianpalvonnan ja katolisuuden, edes osa-oppien mukaan?
      Jos et, niin miksi?

      • Luther protestoi katolisen kirkkonsa epäkristillisyyttä vastaan ja yritti tehdä uskonpuhdistuksen katolisessa kirkossa. Jos hän eläisi nyt adventistina Adventtikirkossa, niin tekisi siellä samoin.

        Mutta eipä Luther saanut kirkkoaan puhdistettua eikä saisi nytkään adventtikirkkoa puhdistettua. Niinpä noista molemmista on lähdettävä ulos tultuaan uskoon ja pysyttävä niitten opeista erossa.


      • SITTEN MATKOIHISI
        uskova_1 kirjoitti:

        Luther protestoi katolisen kirkkonsa epäkristillisyyttä vastaan ja yritti tehdä uskonpuhdistuksen katolisessa kirkossa. Jos hän eläisi nyt adventistina Adventtikirkossa, niin tekisi siellä samoin.

        Mutta eipä Luther saanut kirkkoaan puhdistettua eikä saisi nytkään adventtikirkkoa puhdistettua. Niinpä noista molemmista on lähdettävä ulos tultuaan uskoon ja pysyttävä niitten opeista erossa.

        ÄLÄKÄ JANKUATA ETTÄ "MULLA ON TEHTÄVÄ JUMALALTA". Valehtelet itsellesi ja muille koko ajan.


      • nyt oikein
        SITTEN MATKOIHISI kirjoitti:

        ÄLÄKÄ JANKUATA ETTÄ "MULLA ON TEHTÄVÄ JUMALALTA". Valehtelet itsellesi ja muille koko ajan.

        uskova 1:n sanoma kutittaa erään korvaa.
        Miten tuleekaan mieleen fariseukset Jeesuksen aikana.


      • että jos ei joku
        nyt oikein kirjoitti:

        uskova 1:n sanoma kutittaa erään korvaa.
        Miten tuleekaan mieleen fariseukset Jeesuksen aikana.

        kuuntele niin kahdenkerran jälkeen LÄHDE pois.

        uskova_12 ei paljon tuosta piittaa. On niin antoisaa riidellä kun on oma pinna tiukalla se lievittää.


    • räpätäti taas

      kihisee ja sihisee. Mene lomalle.

    • Jesaja 53:10
      Mutta Herra näki hyväksi runnella Häntä,
      lyödä Hänet sairaudella.
      Jos sinä panet Hänen sielunsa vikauhriksi,
      saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan,
      ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa.


      JESAJA 53. LUKU - 12 JAETTA, JOTKA MUUTTAVAT SINUT

      1 Kuka uskoo meidän saarnamme,
      kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?
      2
      Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta.
      Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta;
      me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.
      3
      Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä,
      kipujen mies ja sairauden tuttava,
      jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
      4
      Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä.
      Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,

      5
      mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden,
      runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi,
      ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
      6
      Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen.
      Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.

      7
      Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut;
      niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään,
      niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä,
      niin ei hän suutansa avannut.
      8
      Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta;
      minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.

      9
      Hänelle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa,
      sillä hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa.
      10
      Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä,
      lyödä hänet sairaudella.
      Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi,
      saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan,
      ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa.

      11
      Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi.
      Tuntemuksensa kautta hän, minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet,
      sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa.
      12
      Sentähden minä jaan hänelle osan suurten joukossa, ja väkevien kanssa hän saalista jakaa;
      sillä hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan,
      ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon,
      hän kantoi monien synnit,
      ja hän rukoili pahantekijäin puolesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      361
      8192
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2324
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1692
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1549
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1304
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      121
      1293
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      349
      1116
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1005
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      992
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      111
      911
    Aihe