Punainen, pahvinen "Muistikirja", jonka 7-päivää lehti lähetti minulle kerran lahjana, vaikken lehteä ole tilannutkaan
Etukannen takana on 2002 kalenteri ja takakannessa 2003
3.sivulla on "Aller jukaisut oy"(kirj.virhe vihkossa) ja Seiskan kaikki yhteystiedot
5.sivulla on "tärkeitä puhelinnumeroita"
Kiinteänä sille sivulle on painettu "Yleinen hätännumero 112", "Poliisin hätänumero 10022", jonka lisäksi on ei-kiinteitä kohtia esim. Lääkäri jne., jotka voi itse kirjoittaa
Juuri huomasin, vaikka vihko ollut minulla jo kauemmin, että siinähän on yhtä tärkeäksi katsottu samalle sivulle laittaa myös Kiinteänä "7 päivää , asiakaspalvelu (09) 77777 555" !
Tuo jotenkin osoittaa, mistä tuossa lehdessä on kyse, kun tärkeiden numeroiden sivulle on painettu kiinteänä yhtä tärkeänä Seiskan asiakaspalvelu, yhtä isolla kirjasinkoolla ??
Vaikka kaikki yhteystiedot luki jo edelliselläkin aukeamalla Seiskalle ja vielä laajemmin !
Ikäänkuin seiskan numeroon soittaminen olisi yhtä tärkeää kuin sairasauton tilaaminen, siitähän tuossa on kyse.
Jos tuo vihko on jollain muullakin tallessa, niin katsokaapa...
7-päivää lehden muistikirja!
safsdf
1
159
Vastaukset
- lobbaaja
että näin sitä omaa puljua markkinoidaan. Ettei pääse unohtumaan. Mutta jos muistikirja muuten ajaa asiansa niin ei kai nämä "turhat" numerot hommaa pilaa. Liimaa vaikka kukkasia päälle....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826