Suunnittelukokous Politicus- kokoushuoneessa ma 11.8. klo 19.00.
Itse mielenosoitus siis 27.9. Helsingissä, levittäkää sanaa.
http://www.eiiskuairakiin.org/
ja
[email protected]
Mielenosoitus 27.9.
2
154
Vastaukset
- Kalle
USA pois Irakista. Vaadimme ystävämme Saddam takaisin!
Toivon mukaan Supo on kuvamassa teitä! Olette vaaraksi yhteiskunnalle! - Argumentoija
Vaikka isku oli moraalisesti oikeutettu (miljoonia olisi kuollut jatkossa kun Saddamin pojat olisivat jatkaneet siitä mihin isä jäi) lampaiden vaatteisiin pukeutuneet sodan vastustajat sitä niin kiivaasti inhoavat?
1. Käännätkö poskea jos joku yrittää lyödä sinua kirveellä?
2. Olisitko vastustanut sotaa jos perheesi asuisi Irakissa ja eläisivät hirmuhallinnon armoilla? Jokaisesta perheestä on Irakissa joku kuollut. Sanotaan vaikka että sisaruksesi olisi kuollut? Vastustaisitko sotaa kun joku läheinen olisi kyseessä.
3. Kun markkinoit ihmisille jotain tuotetta ja he eivät halua ostaa sitä eli sanovat ei luuletko että kolmannella kerralla he sanovat kyllä kun jankutat sitä tarpeeksi? (luultavasti moni susi lampaan vaatteissa "pasifisti" luulee että diplomatia olisi purrut Saddamiin?
4. Onko väärin puuttua asioihin henkilökohtaisesti jos naapurissa asuu vaimonhakkaaja ja lastenhakkaaja eikä polisii tee ikinä mitään? Sudet lampaiden vaatteissa varmasti sanovat että eivät ne toisten asiat muille kuulu. Tämä tietenkin on tekopyhyyttä.
5. Pitääkö valita pienempi paha jos valitsematta jättäminen johtaa suurempaan pahaan. Sanotaan vaikka että koko naapurin perhe on kuolemassa tautiin, joudut sattumalta paikalle ja löydät lääkkeen kaapista. Perheessä on viisi jäsentä. Lääkettä on kuitenkin vain neljälle ja jos annat sitä viidelle kaksi tai useampi voi kuolla lääkkeen aliannostukseen. Mitä teet?
a) Annat lääkettä koko perheelle koska et kestä ajatusta siitä että joku kuolee. But thats life. Hihhulismisi johti perheen pienimmän ja isän kuolemiin.
b) Annat lääkettä strategisesti neljälle ihmiselle ja sovit isän kanssa että isä uhrautuu (mielihyvin) perheensä puolesta?
c) Vaikka isä pyytää sinua antamaan lääkettä muille perheen jäsenille eikä itselleen jolloin sitä ei riittäisi kaikille olet tyhmä hihhuli ja vastoin isän toiveita annat sitä kaikille jolloin taas kaksi perheenjäsentä kuolee aliannostukseen.
Yksinkertainen esimerkki havainnollistaa kaikista tyhmimmällekin hihhulille että elämme maailmassa jossa pitää elää realistisesti. Esimerkiksi kylmän sodan aikana käytiin sotaa kommunistista diktatuuria vastaan. Jos Yhdysvallat ei olisi nostanut valtaan diktaattoreja eri puolilla maailmaan patoamaan kommunismia sinunkin isäsi olisi kuollut Talvisodassa Osa II senkin pullamössähihhuli"pasifisti"salkkarifani.
Tässä vielä kaksi tyhmintä linkkiä mitä olen netistä löytänyt tähän mennessä:
http://www.eiiskuairakiin.org/
http://www.trakut.com/
Kannattaa mennä katsomaan. Itse ainakin sain kunnolliset rehelliset naurut. ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704956
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484066- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688