Trokarit sitä, trokarit tätä...

Ihme kitinää!!!!

Lopettakaa nyt jo se jauhaminen trokareista! Itse olen aktiivinen kirpputori-ihminen, tälläkin hetkellä on pöytä vuokrattuna kirppiksellä. Minulle on AIVAN sama, ostaako tavarani trokari vai tavallinen tallaaja. Saan tuotteesta täsmälleen sen hinnan minkä olen pyytänytkin, osti sen sitten trokari tai joku omaan käyttöön. Joskus näen myymiäni tavaroita myynnissä toisissa pöydissä kalliimmalla hinnalla, so? Jokainen saa tehdä ostamallaan tavaralla mitä haluaa, ei kiinnosta minua.
Eli annetaan ihmisten ostaa ja myydä kaikessa rauhassa!
Ehkä pitää harkita muuta harrastusta, jos verenpaine nousee trokareiden takia.

9

1184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottaa...

Mulle on ihan sama kuka tavaroitani ostelee, trokarit on kuitenkin kirpputorien kantava voima ja olen itsekin alkanut yhdeksi sellaiseksi.. puhtaana tulee taskuun muutamaa tonnia kuussa hyvin minimaalisella vaivalla.

• joskus myymässä

monet varmaa tarkoittaa "hyökkäävillä trokareilla" sitä, että he ei anna uuden kauppiaan edes rauhassa järjestellä ja hinnotella kamojaan. Sen jälkeen kuin myyjä on valmis, ei varmaankaan ole väliä kuka ostaa. Mutta antakaa hyvät(ja pahat) trokarit myyjien purkaa kassinsa rauhassa, siitä on usein kyse.

• moralisti make
        joskus myymässä kirjoitti:

monet varmaa tarkoittaa "hyökkäävillä trokareilla" sitä, että he ei anna uuden kauppiaan edes rauhassa järjestellä ja hinnotella kamojaan. Sen jälkeen kuin myyjä on valmis, ei varmaankaan ole väliä kuka ostaa. Mutta antakaa hyvät(ja pahat) trokarit myyjien purkaa kassinsa rauhassa, siitä on usein kyse.

Kukapa meistä aktiivisista kirppiskävijäistä ei ostaisi halpaa tuotetta muuhunkin ku omaan käyttöön. Mutta lähinnä kyse on siitä, että tungetaan väkisin kasseille ja satunnaismyyjiltä tingataan itselle tavaraa ennen kirppiksen aukeamista. He kun eivät trokariasioita niin hyvin tunne, eivätkä tavaran arvoa. Ja juostaan kilpaa myyntitiskiltä toiselle, kuten jäähallisssa ja Pandatorilla. Epätoivoisen näköistä.

Ja toinen juttu on se, että tällä tavoin kaikki hyvä tarkoitus kirppiksistä häviää. Ei sieltä lapselleen löydä halpaa haalaria, kun joku trokari on sen kaivanut kasseista ennen ku ihminen on edes saanut sen pöydälle. Se sitten myydään viisi kertaa kalliimmalla muualla samana päivänä. Että eihän se väärin ole, mutta ei sieltä sitten enää mitään kivaa ja halpaa löydä omaan käyttöön kun loiset tunkee kaikkialle.

• elävät!
        moralisti make kirjoitti:

Kukapa meistä aktiivisista kirppiskävijäistä ei ostaisi halpaa tuotetta muuhunkin ku omaan käyttöön. Mutta lähinnä kyse on siitä, että tungetaan väkisin kasseille ja satunnaismyyjiltä tingataan itselle tavaraa ennen kirppiksen aukeamista. He kun eivät trokariasioita niin hyvin tunne, eivätkä tavaran arvoa. Ja juostaan kilpaa myyntitiskiltä toiselle, kuten jäähallisssa ja Pandatorilla. Epätoivoisen näköistä.

Ja toinen juttu on se, että tällä tavoin kaikki hyvä tarkoitus kirppiksistä häviää. Ei sieltä lapselleen löydä halpaa haalaria, kun joku trokari on sen kaivanut kasseista ennen ku ihminen on edes saanut sen pöydälle. Se sitten myydään viisi kertaa kalliimmalla muualla samana päivänä. Että eihän se väärin ole, mutta ei sieltä sitten enää mitään kivaa ja halpaa löydä omaan käyttöön kun loiset tunkee kaikkialle.

Mitenkäs pidättelet halpaa haalaria hyllyssä sinua odottamassa? Tuletko tänään, huomenna tai kenties jo kävit, etkä huomannut.

• Nimetön

Oliskin kirppis, mutta nytkyään kirppikset on trokarien uusien tavaroiden romukauppoja. Kirppiksille tavarat kiertoon ja trokareille ihan omat mestat. Tosi ärsyttävää kun haluaisi kierrättää halvalla toiselle perheelle niin trokari hamuaa kaikki ja myy kiskurihinnalla. Pitäisi olla joku etiketti-säännöt, niin muuallakin on.

• kalliita!

Kyllä se trokari laskee hintaa, kun kauppa ei käy. Itselläni on tiukat hintarajat ja pidän niistä myös kiinni. Silti joskus onnistaa! Olenkohan sitten trokari, kun ostan halvat pois?

• viet omaan
        kalliita! kirjoitti:

Kyllä se trokari laskee hintaa, kun kauppa ei käy. Itselläni on tiukat hintarajat ja pidän niistä myös kiinni. Silti joskus onnistaa! Olenkohan sitten trokari, kun ostan halvat pois?

pöytään myyntiin ostamasi halvan tavaran

• Ljvvjl

Juuri näin, jos ihmiset ovat niin tyhmiä, että myyvät laadukasta tavaraa alihintaan, niin onneksi löytyy hintatietoisia ihmisiä, jotka myyvät eteenpäin kalliimmalla. Siinähän voittaa niin myyjä kuin jälleenmyyjä ja ostajakin, koska on valmis maksamaan korkeammankinnhinnan jostain tuotteesta.

Jos mikä ärsyttää, niin ne varsinaisen kräääsänja lamppujen roudaajat kirpputoreille, jotka roikottavat niitä lumppujansa, sun muuta roinaa kirpputoreilla viikkokausia ja kuvittelevat, että joku ostaisi! Niin varmaan.

• seitsemäntoi

jopari on ahne,ylimielinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe