Sairauslomalle maaliskuun alusta eduskuntatyöstä jäänyt KEPUn kansanedustaja Pertti Salovaara potee "uupumusta".
- "Olen sairauslomalla "uupumuksen" vuoksi"
Kyllä on heikkoa porukkaa KEPUssa. Tanja Vienonen-Karpela-Saarela-Karpelakin on jatkuvasti sairaslomalla ja oli jo ministerinäkin.
KEPUedustajat aina sairaslomalla
5
203
Vastaukset 5
- saikkua,
vaan pommittaa täällä sairaan mielensä tuotteita sen minkä kerkiää. Ainoa asia häntä lohduttakoon on se, että hän ei ole yksin.
Ensin pitää myöntää itselleen, että on sairas. Sitten hakeutua hoitoon omasta tai lähimmäisten toimesta.
Sosialismikin on tietynlaista mentaalisairautta, josta voi parantua uskon ja/tai psykiatrian avulla.- aivan..
Mutta kepulaisuudesta ei paranna mikään.
- terve! :)
aivan.. kirjoitti:
Jos ei ole sairautta, niin ei voi siitä parantuakkaan. Eikös se tarkoita samaa kuin olla ei-sairas eli terve! :)
Keskustalaisuus on näin ollen tervettä! - Uusi-Ukki
aivan.. kirjoitti:
Olen antanut 0ohjeet Sonnimiehelle, ohje oli, ja apu löytyy sieltä Sonnimiehen Kelomökin männiköstä, missä on niitä isooksaisia mäntyjä, vain se pelastaa Kepulaisuudelta, on se niin paha sairaus.??
- Keskustassa
Uusi-Ukki kirjoitti:
Olen antanut 0ohjeet Sonnimiehelle, ohje oli, ja apu löytyy sieltä Sonnimiehen Kelomökin männiköstä, missä on niitä isooksaisia mäntyjä, vain se pelastaa Kepulaisuudelta, on se niin paha sairaus.??
loikkaamista varten, mikäli arkkivihollisesi Tuomioja valitaan SDP:n puheenjohtajaksi. Tuskin voit enää sen jälkeen heille ääntäsi uhrata. Helmiä ei sioille ole tapana heitellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371343- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67845PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.52662- 60651
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33541- 30533
- 39517
- 63503
- 16497