Uppouduin sinun silmiisi...näin niissä katseen,joka kertoi,mitä ajattelet minusta...Sain osakseni suloisia hymyjäsi-kenellekään muulle et niitä suonut.Kaikki muutkin varmaan huomasivat,mutta sinä et välittänyt.Juttelit kaverillesi niitä näitä,mutta koko ajan katsoit vain minuun ja hymyilit!Olit niin uskomattoman suloinen ja arvaapas kenestä viime yönä näin unta?Niin,sinusta-en olisi itsekään uskonut,että niin paljon sinua kaipaisin!Toivottavasti taas pian kohtaamme!
Sinuun...
4
419
Vastaukset
- POIKA
Kyllä me kohdataan. Huomenna?
- Pätkis
Voi, tuo kuulostaa ihan "meiltä", vaikka meitä ei oikeesti ollukaan koskaan.
Kattelin aina sinua, mutta en uskaltanu koskaan sanoo, miten sekasin sä mut saat.
Ja noin viikko sitten sä palasit taas mun unessa ja hymyilit. Ja tajusin, että rakastan sua edelleen. - mimmi
Olisin niin kiivaasti halunnut tulla syleilyysi ja suudella söpöjä huuliasi.Kun tulit taakseni ja hipaisit kättäni...äh,kuinka ääliö olinkaan kun en mitään sinulle sanonut-pöljä minä!
- Pätkis
Ne sanat, jotka oisin tahtonut sanoo, oli liian vaikeita sanottavaks ääneen. Pelkkä sun näkeminenkin sai perhoset lentelemään mun mahassa. Ja kaikkein hassuinta on se, että vaikka mä rakastin ja rakastan sua maailman eniten, mua pelottaa tunnustaa se. Kun vaan uskaltais...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938