kuin lehmän häntä alaspäin. Tuotetta ei joko ole tai sitä saa odottaa viikkotolkulla, tai tuotteen viimmein tultua se on viallinen.
Hobby Hallin postimyynti
5
1240
Vastaukset
- sähköpostiin
2 viikkoa sitten kyselin yhtä asiaa automaatti vastaus tuli heti jossa kiiteltiin yhteydenotosta, mutta sen jälkeen ei ole mitään kuulunutkaan
- kotiin....
Kaikki mitä olen sieltä tilannut on tullut noin viikossa, ihmetyttää kun monet sanoo että joutuvat kauan odotteleen. Netin kautta kun tilaa näkee heti onko tuotetta varastossa. Jos silti haluaa juuri sen tuotteen saa varmaan kyllä odottaa.En voi sanoa kun että hyvä palvelu ollut. Tilaan vastakin.
- näin heti
kotiin.... kirjoitti:
Kaikki mitä olen sieltä tilannut on tullut noin viikossa, ihmetyttää kun monet sanoo että joutuvat kauan odotteleen. Netin kautta kun tilaa näkee heti onko tuotetta varastossa. Jos silti haluaa juuri sen tuotteen saa varmaan kyllä odottaa.En voi sanoa kun että hyvä palvelu ollut. Tilaan vastakin.
että tuote löytyy varastosta, no odottelin ja odottelin ei kuulunut viikkojen jälkeen tuli kirje "tuote on loppunut" mietin vain että mitähän siellä varastossa sitten oli.
- sieltä sellaisen
kolmiosaisen sermin no siinä oli yksi osa väärinpäin, en viitsinyt palauttaa vaan ruuvasin irti ja käänsin oikeinpäin. Pikku asia mutta ärsyttävä.
- rikki
Tapahtui noin vuosi sitten että tilasimme taulutelkkarin jonka totesimme vialliseksi heti asetuksen jälkeen. Lähetimme sen takaisin ja tietenkin vielä soitimme asiasta ennen postitusta.Sanoivat että laittavat uuden kun seuraava lasti saapuu parin viikon sisällä. No...meni kuukausi.Ei kuulunut telkkaria. Soitettiin Hobby Halliin ja kyseltiin miksi näin. Ihmettelivät kovasti asiaa ja selvisi että uusi erä oli mennyt ja tullut. Siis jouduimme odottamaan taas viikkoja. Vaihtomme oli mennyt listan alimmaksi!
Postitus on todellakin myöhässä nykyään ja puhelimitse ei meinaa saada ketään kiinni. Voi mennä päiväkin että linjat ovat varatut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453