Pilvenpiirtäjä Savonlinnaan

Savonlinnan päällikkö ja Lahden orjatyömaan vilpitön keisari SavoRULES rakennuttaa Savonlinnaan pilvenpiirtäjän.

Pilvenpiirtäjä tulee Riihisaaren rantaan ja on noin 3 kilometriä korkea. Pilvenpiirtäjään tulee toimistoja, yrityksiä ja muutama kuntoklubi saunoineen.

Budjetti on muutama miljardi ja sellaiset rahathan ovat Rulesilla jo menneet yleensä baariviikonloppuun.

"Taskurahoja" kommentoi Savonlinnan ylipäällikkö Olavinkadun varrella ja tuuppasi romanialaisen kerjäläisen kouraan 20.000 euroa ja jatkoi matkaansa kohti SaPKon toimistoa tarkoituksena hommata Afinogenov ja Selänne SaPKoon.

25

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CharlieChaplin

      on kova!..heh

      • Ja jos tornini kaatuu on se silti maailman pisin mittarimato!


    • MuisQuu

      Ihan väärä kaupunki...kertakaikkiaan...Muutoin hyvä idea;o))...

      Sitäpaitsi..se jääkiekkoseurakin ihan väärä...Kalpaan ne miehet menee..;o))..

      • Ei ne voi KalPaan mennä ku mä käsken.


      • MuisQuu
        SavoRULES kirjoitti:

        Ei ne voi KalPaan mennä ku mä käsken.

        Rules...Et ole ajatellut leijonankesyttäjän duunia?...Se jotenkin tuntuis sopivan Sinulle;o))...

        Stei!...Saanks mä jo nousta tältä pallilta...;o))..Okei..:o)))))))))))))...


      • MuisQuu kirjoitti:

        Rules...Et ole ajatellut leijonankesyttäjän duunia?...Se jotenkin tuntuis sopivan Sinulle;o))...

        Stei!...Saanks mä jo nousta tältä pallilta...;o))..Okei..:o)))))))))))))...

        Täytyy laittaa ihan tosissan harkintaan. Saat nousta.

        Kesytän kaikki leijonat ja ne naiset jotka ovat horoskoopiltaan leijonia. Enkä käytä edes ruoskaa vaan pari kalkkunapalleroa ajaa asian.


      • MuisQuu
        SavoRULES kirjoitti:

        Täytyy laittaa ihan tosissan harkintaan. Saat nousta.

        Kesytän kaikki leijonat ja ne naiset jotka ovat horoskoopiltaan leijonia. Enkä käytä edes ruoskaa vaan pari kalkkunapalleroa ajaa asian.

        Jotenkin mukavampi kirjuuttaa tälleen seisaaltaan..;o))..

        Hyvä..Ota vaan heti harkinta pois päältä ja ei kun kohti ääntä...:o)

        Vienona muistutuksena...(myöskin erotukseksi kotikissoista)..Jellonat eivät syö kalaa...ei ainakaan kalanaisia;o)))...

        Sitten ja kun suuri grandefinaale koittaa...mä tietysti istun sirkuksen etummaisessa rivissä...siinä pelkääjänpaikalla...;o))...(siis jos saan taas istua)


      • MuisQuu kirjoitti:

        Jotenkin mukavampi kirjuuttaa tälleen seisaaltaan..;o))..

        Hyvä..Ota vaan heti harkinta pois päältä ja ei kun kohti ääntä...:o)

        Vienona muistutuksena...(myöskin erotukseksi kotikissoista)..Jellonat eivät syö kalaa...ei ainakaan kalanaisia;o)))...

        Sitten ja kun suuri grandefinaale koittaa...mä tietysti istun sirkuksen etummaisessa rivissä...siinä pelkääjänpaikalla...;o))...(siis jos saan taas istua)

        Äläs nyt minulta mitään istumislupia pyytele. Tässähän tulee vaivautunut olo.

        Saat istuu muuten missä haluut ja niin pitkään ku haluut. Ja sulle tulee vapaaliput joka esitykseen ja VIP-aitio tietty!


      • MuisQuu
        SavoRULES kirjoitti:

        Äläs nyt minulta mitään istumislupia pyytele. Tässähän tulee vaivautunut olo.

        Saat istuu muuten missä haluut ja niin pitkään ku haluut. Ja sulle tulee vapaaliput joka esitykseen ja VIP-aitio tietty!

        Sina hyva kaskyttaja..Mina hyvä vaivaaja;o)))...


        Tästä eukosta siis tulee VIPPI...ja ihan aitioon:o))...Voi olla et istunkin...ja kauan;o))...


      • MuisQuu kirjoitti:

        Sina hyva kaskyttaja..Mina hyvä vaivaaja;o)))...


        Tästä eukosta siis tulee VIPPI...ja ihan aitioon:o))...Voi olla et istunkin...ja kauan;o))...

        Yleensähän ne hullut leijonankesyttäjät tunkevat päänsä leijonakitaan.

        Minä pistän vielä paremmaksi, minä annan leijonan syödä minut ja köllötellä vatsallaan 5 minuuttia kunnes kiipeän leijonkidasta potrana poikana ja teen vielä surmanvoltin trapetsilla!


      • MuisQuu
        SavoRULES kirjoitti:

        Yleensähän ne hullut leijonankesyttäjät tunkevat päänsä leijonakitaan.

        Minä pistän vielä paremmaksi, minä annan leijonan syödä minut ja köllötellä vatsallaan 5 minuuttia kunnes kiipeän leijonkidasta potrana poikana ja teen vielä surmanvoltin trapetsilla!

        Otan kaiken varalta sakset mukaan...Hitsi en millään tahtois jättää näkemättä sitä surmanvolttia trapetsilla..;o))..

        Voi..mä nään sielukkailla silmilläni, kuinka Sinä potra poika pukeutuneena virtaviivaisiin trikoisiin, sukellat jellonan ammottavaan kitaan kokonaisena. Kunnes kotvan kuluttua syöksyt harjaniskan suolistosta trapetsille trikoon kultaiset loimet välkehtien...Patistiinisen hitaasti suoriudut surmaavasta voltista...Oih...Naiset pyörtyilevät...Miehet ihailevat..kateudestä jäykkänä...Ja minä..jok ikinen näytös vippinä;o))...


      • MuisQuu kirjoitti:

        Otan kaiken varalta sakset mukaan...Hitsi en millään tahtois jättää näkemättä sitä surmanvolttia trapetsilla..;o))..

        Voi..mä nään sielukkailla silmilläni, kuinka Sinä potra poika pukeutuneena virtaviivaisiin trikoisiin, sukellat jellonan ammottavaan kitaan kokonaisena. Kunnes kotvan kuluttua syöksyt harjaniskan suolistosta trapetsille trikoon kultaiset loimet välkehtien...Patistiinisen hitaasti suoriudut surmaavasta voltista...Oih...Naiset pyörtyilevät...Miehet ihailevat..kateudestä jäykkänä...Ja minä..jok ikinen näytös vippinä;o))...

        Minä hommaan videokamaran sinne niin voit taltioida tämän uljaan suorituksen!

        VIPeille sitten järjestetään näytöksen jälkeen jatkobileet takahuoneessa jonne olet tietenkin kutsuttu. Siellä sampanja virtaa ja musa raikaa.


      • MuisQuu
        SavoRULES kirjoitti:

        Minä hommaan videokamaran sinne niin voit taltioida tämän uljaan suorituksen!

        VIPeille sitten järjestetään näytöksen jälkeen jatkobileet takahuoneessa jonne olet tietenkin kutsuttu. Siellä sampanja virtaa ja musa raikaa.

        mut viel perii...Mutta..ken leikkiin ryhtyy..se leikkiköön...tai ainakin sinne päin...Ja saahan näin
        videokamerauskin otoksiin taiteellisempaa otetta...kun käsissä on hienoinen vipra;o))...


      • MuisQuu kirjoitti:

        mut viel perii...Mutta..ken leikkiin ryhtyy..se leikkiköön...tai ainakin sinne päin...Ja saahan näin
        videokamerauskin otoksiin taiteellisempaa otetta...kun käsissä on hienoinen vipra;o))...

        Ja otetaan vaan reilusti samppakaljaa, ei näin vahvat ihmiset saa mitään kirrosioita vai mitä ne oli?


    • sola

      ..ihanku mä oisin vastannu sulle jo eilen tähän jossain muualla...kävin kurkkaamassa, ja se ei ollu enää siellä. Hui.. ;)

      • Siirsin itseni fiksumpaan ympäristöön. Kyllästyin kyseisen palstan siivoustouhuihin, itse en ole kovinkaan kova siivousmies.


      • sola
        SavoRULES kirjoitti:

        Siirsin itseni fiksumpaan ympäristöön. Kyllästyin kyseisen palstan siivoustouhuihin, itse en ole kovinkaan kova siivousmies.

        ..mutta on se kummallinen palsta, kun sieltä siivotaan pois kaikki sellainen, jossa olis jotain älyllistä...ilmeisesti sefu ei tykkää meistä... ;)


      • sola kirjoitti:

        ..mutta on se kummallinen palsta, kun sieltä siivotaan pois kaikki sellainen, jossa olis jotain älyllistä...ilmeisesti sefu ei tykkää meistä... ;)

        Surumielin joudumme olemaan, sinä ja minä. Aina meitä vahvoja sorretaan! :-DD


      • sola
        SavoRULES kirjoitti:

        Surumielin joudumme olemaan, sinä ja minä. Aina meitä vahvoja sorretaan! :-DD

        ..savonmuan hurjin..mie kun en osaa savoo, niin pitäsköhän meitin vääntää kättä... ;)


      • sola kirjoitti:

        ..savonmuan hurjin..mie kun en osaa savoo, niin pitäsköhän meitin vääntää kättä... ;)

        Voitat kuitenkin. Ihan kevyesti.


    • capitaali

      haluatko lisätienestiä?Laita minulle tulemaan rahaa,varma tuotto.Jopa 110% tuotolla.

      • No laitanpa tulemaan yhden euron. Etköhän sinä sillä pärjääkin jo ainakin kaksi vuotta?


      • Savonmiäs.
        SavoRULES kirjoitti:

        No laitanpa tulemaan yhden euron. Etköhän sinä sillä pärjääkin jo ainakin kaksi vuotta?

        Kun joudut sellaisella budjetilla elämään joka vuosi. Eh eh....


    • ..käy olavinlinnan?.. eikös e ole jokin maamerkki siellä savonlinnassa päin..

    • Savonmiäs.

      Tynnä niitä mansikoita sinne minne aurinko ei paista. Vieläkö asut äitis kanssa siellä metsän keskellä? Eikö äityli jo ihmettele miksei pojulla ole eukkoa? No onhan sulla ne Jallut.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe