miten lasketaa et jos on litra 40%viinaa et montako 0,33litran kolmos olutta se vastaa?
viina ja kalja
9
13701
Vastaukset
- rattiin
Mietitkö, ettei kävisi kuin Pietikäiselle... ettei tarvi selitellä...
- vetää
Eikö olis helpomip vetää nelkyprosenttisena?
Ei tarvis juosta niin paljon veskissä. - oluella jakokulmassa
eli jaetaan isompi prosentti pienemmällä saman nestemäärän ollessa kyseessä. Pullot sitten lasketaan siitä.
40% / 4,7% on likimain 8,5. Eli 8,5 litraa keskiolutta mikä tekee 8,5 litraa / 1/3 litraa/pullo = 3 * 8,5 pulloa = n. 25 ja puoli.- sinulle.,.-
kiitos sinulle
- 4 cl:n annos
tuon vahvuista juomaa vastaa suurin piirtein yhtä 33 cl olutta tai siideriä.
Litrassa vahvaa viinaa on siis n. 25 annosta.
Ja yhden annoksen polttamiseen menee täysikasvuiselta mieheltä (n. 75 kg) kaksi tuntia. Pienemmiltä miehiltä ja useimmilta naisilta - koska ovat yleensä miehiä pienempiä - menee 2,5 - 3 tuntia.
Puolen litran satsin polttamiseen kokonaan kuluu siis likimain vuorokausi. - Tallinnantrokari
Tietää nyt ainakin, että mitä juomia sieltä Virosta kannattaa trokata jatkossa. Kun kaljanjuontihan on ihan rahanhukkaa. Jos halvimmillaan saa sen 0,5 l viinapullon melkein 3 euroon.
- Marko---Repairs
Viina vie turmioon. Juokaa hyvät ihmiset kahvia.
- Pasi--Viheraho
Marko---Repairs kirjoitti:
Viina vie turmioon. Juokaa hyvät ihmiset kahvia.
Älähän nyt Marko siinä selitä... Sähän oot vanha kaappijuoppo ittekin.
Sisuviinaa kannattaa juoda ja siitä saa tarpeeksi vahvat kännit aina joka viikonlopulle ja varsinkin aina perjantaisin se toimii mixerin kanssa kun vetää joka perjantaista känniradiota.
Mitä teet sisulla, jos sussa ei ole sisua?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703