Ulvilan

murhasta

mitään uutta? Mikä mättää jutussa, kun ei edisty?
Maailmalla kaivetaan ja seulotaan rikosten/murhien tekijät kiinni miljoonien ihmismassasta, mut ei suomessa. Pitäisi vaihtaa tutkijoita ja mitä muuta? Onko tekijä niin lähellä ettei osata edes epäillä?

12

1731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sxxx

      Ulvilan murhaaja on tiedossa, mutta asiasta vaietaan henkilön x korkean aseman vuoksi.

    • kaivetaan

      Totta puhut. New Yorkissakin murhista selviää 5 %.
      On suurin piirtein samaa luokkaa, kuin Helsingissä polkupyörävarkauksien selvitysprosentit.

      • ei kannata

        Tutkimukset on jo lopetettu aikaa sitten kun murhaaja soitti itse poliisille,kävi poliisilaitoksella kauheen munkkipussin kanssa ja asia neuvoteltiin niin ettei sellaisen laitapuolen kulkijan surmaamisesta mitään rangaistusta tule,yks ylikonstaapeli oli kyllä vihastunut kahvipöytä keskustelussa ja tukistanut munkin tuojaa no hyvä juttu että asia noin meni.


      • niinkin mut

        minullakin jäänyt mieleen useita raakoja murhatapauksia ulkomailta, joissa on aika pian selvitetty syyllinen tai syylliset. Eihän noista ulkomaiden murhista tule uutista meille kuin murto-osasta. Jotkut ns alamaailman murhat ulkomailla voidaan ehkä jättää suosiolla selvittämättömäksi....


    • tai onnekas ahdistuspotilas.

      Alueella on tapettu ihmisiä kauan, ilman että kukaan on edes epäillyt mitään.

      Teossa oli helppo hyödyntää irtisanomistilannetta ja lavastaa poliisit uskomaan että tekijä on joku irtisanotuista.

      Siihen minäkin tavallaan pyrin, antamaan x:llä mahdollisuuden iskeä minun juttuani hyödyntäen. Olisin hyvin voinut kiistää koko purkin ja tiesin sen heti. Niillä on tai ei ole väitettyä purkkia minusta riippuen. Se on yksi tapa vaarantaa toinen, hyväksikäyttää tilannetta vähentämällä kiinnijäämisriskiä.

      • vähän

        Premiata selvennätkö vähän mikä tämä purkki juttu oikeen on,olen lueskellut juttuja ja aina sillon tällön sinulle tulee kommentteja jostain purkista,jouduitko ehkäpä joskus syytteeseen henkirikos asiassa,Ulvilan henkirikos jutusta sen verran ettei varmaan ollut kukaan outokummusta pois heitetyistä,kyllä tekoon syyllistynyt tietokonetta käyttää ja varmaan lukee näitä juttuja,hitto kuka pystyy pitään sisällään henkirikoksen huh huh.


      • nyt...
        vähän kirjoitti:

        Premiata selvennätkö vähän mikä tämä purkki juttu oikeen on,olen lueskellut juttuja ja aina sillon tällön sinulle tulee kommentteja jostain purkista,jouduitko ehkäpä joskus syytteeseen henkirikos asiassa,Ulvilan henkirikos jutusta sen verran ettei varmaan ollut kukaan outokummusta pois heitetyistä,kyllä tekoon syyllistynyt tietokonetta käyttää ja varmaan lukee näitä juttuja,hitto kuka pystyy pitään sisällään henkirikoksen huh huh.

        muutenkaan terve tapaus voi olla kun murhasi miehen niin kylmäverisesti ja kiduttaen perheen läsnäollessa...että lieneekö tuntuu missään se murha...
        Premiatakaan ei kyllä ole ihan terveimmästä päästä...vois ottaa itsekin sieltä purkista vähän lääkettä pöntölleen...


      • vähän kirjoitti:

        Premiata selvennätkö vähän mikä tämä purkki juttu oikeen on,olen lueskellut juttuja ja aina sillon tällön sinulle tulee kommentteja jostain purkista,jouduitko ehkäpä joskus syytteeseen henkirikos asiassa,Ulvilan henkirikos jutusta sen verran ettei varmaan ollut kukaan outokummusta pois heitetyistä,kyllä tekoon syyllistynyt tietokonetta käyttää ja varmaan lukee näitä juttuja,hitto kuka pystyy pitään sisällään henkirikoksen huh huh.

        vastapuolen mukaan vaadein purkkia kädessä pitäen virkahaun oikaisua. Virkahakua ei todistettavasti ole, purkkia heillä ei ole esittää mukana olleen.Posliininmalaajana vastasin en kommentoi. Kokoluokkia on 3, vastapuolen mukaan 1 l, sitten 2 dl ja minun mukaan 20ml. Minua ei syytetty, syyttäjän mukaan on tosiasia että oli virkahaku ja 2 dl purkki, perusteltua syytä pelätä ei ole.

        Jätin vastarikosilmoituksen. Poliisi lopetti kirjaamisen kun sanoin etten ole sanonut mitään tälläistä, antoi ymmärtää että aiempi lausuntoni noteerataan ja valehti oikeuskanslerille että tiesin ettei asianomistajana ollessani kuulusteluani nauhoiteta= tod.näk. hävitti nauhan.

        Minua ei edelleenkään syytetty eikä vastapuolta; ei syytä tai ei näyttöä.


    • lehdeesä luki

      eli koko lounaisrannikko ja sisämaan siivu tutkitaan. että se siitä tutkimusten lopettamisesta!

    • kaikki voi mennä hukkaan...todistaa vain ettei poliisi osaa nostaa pyllyä tuolista saadakseen aikaan jotain.

      Veikkaan että pako tapahtui Kaasmarkun kautta Tampereelle päin ja pakoauto on hyvällä onnella vielä hylättynä tuolla matkalla Kaasmarkun ja Tampereen välillä muutama kymmenen kilometriä ennen Tamperetta.

      • oentti

        poliisit epäilevät tekijää palkkamurhaajaksi henkilö ei välttämättä suomalainen.


      • palkkamurhaajalla
        oentti kirjoitti:

        poliisit epäilevät tekijää palkkamurhaajaksi henkilö ei välttämättä suomalainen.

        voi olla hyvin henkilökohtainen syy tekoon, ihmettelen vaan.Jos itse olisin palkkamurhaaja,toimisin siistimmin,ja pienemmällä riskillä jäädä kiinni.Sen lisäksi asehan oli ihan alkukantainen,katkennut keittiö-veitsi.Kuin nuoren pojan kohellus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe