http://www.spikedhumor.com/articles/147819/Elephant-Paints-A-Picture-Of-Elephant.html
Elefantti-jumala
4
292
Vastaukset
- elävä....
Jos tuossa ei oo mitää vilunkkijuttua ja afrikannorsu oikeesti piirtää tuon nii tässä tulee identiteetti kriisi.. tuolla elukalla on enemmän taitellisia avuja ku mulla..
- totta se on
Youtubessa on useita videoita joissa kyseinen norsu maalaa norsujen kuvia, aina vähän eri näköisiä. Siellä on myös toinen, vähän yksinkertaisemman (lapsellisemman) näköisen norsun kuvan teon taitava norsu, mutta se on selvästi todella nuori.
Sillä on varmaan jotain merkitystä, ettei kumpikaan norsu ole vielä aikuinen, eli ne ovat oppineet maalaamisen taidon tosi pieninä. - Opetettu...
totta se on kirjoitti:
Youtubessa on useita videoita joissa kyseinen norsu maalaa norsujen kuvia, aina vähän eri näköisiä. Siellä on myös toinen, vähän yksinkertaisemman (lapsellisemman) näköisen norsun kuvan teon taitava norsu, mutta se on selvästi todella nuori.
Sillä on varmaan jotain merkitystä, ettei kumpikaan norsu ole vielä aikuinen, eli ne ovat oppineet maalaamisen taidon tosi pieninä.Maalaamaan että tauluja voitaisiin myydä turisteille.
- näinhänseon
Opetettu... kirjoitti:
Maalaamaan että tauluja voitaisiin myydä turisteille.
Ihmisiäkin opetetaan maalaamaan tauluja, jotta niitä voitaisiin myydä turisteille. Omistan jopa yhden tällaisen ihmisen maalaaman taulun.
Mitäs muuta voi opettaa maalaamaan esittävän kuvan kuin ihmisen ja norsun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803