Tein viikonloppuna suuren virheen. En halua enää ajatella sitä mutta en pysty unohtamaankaa. Nyt vain mietin että pitääkö tunnustaa jos pettää?
Vastaukset 6
- loputtomasti
Kannattaa tunnustaa ja ottaa vastaan mitä tuleman pitää. Näin ollen saa itselleen ainakin mielenrauhan eikä koko ajan mieti kyseistä asiaa
- Virhe.
Joo eli mä sit tunnustin. Tietysti tuli riita ja mies suuttu, ymmärrän sen täysin. Mutta kuitenkin saatiin sovittua, onneksi. Nyt tuntuu helpottuneelta ja tiedän etten tee sitä enää ikinä.
- kalvavaa alemmuutta
Virhe. kirjoitti:
Joo eli mä sit tunnustin. Tietysti tuli riita ja mies suuttu, ymmärrän sen täysin. Mutta kuitenkin saatiin sovittua, onneksi. Nyt tuntuu helpottuneelta ja tiedän etten tee sitä enää ikinä.
Muistakaa tunnustajat anteeksiantoa ei tunneta.
Muistakaa että tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Sillä se joka oiken elää ja oikein tekee saa arvonsa mukaan ja sitä kunnioitetaan. - armahtaja..
kalvavaa alemmuutta kirjoitti:
Muistakaa tunnustajat anteeksiantoa ei tunneta.
Muistakaa että tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Sillä se joka oiken elää ja oikein tekee saa arvonsa mukaan ja sitä kunnioitetaan.Tietenkään tehtyä ei saa koskaan tekemättömäksi, mutta onneksi ihmiselle on annettu kyky unohtaa.
- eskopaska
EI!Mieshän nussii ketä haluaa ja missä haluaa se ei akalles kuulu!
- kun se tulee
kuitenkin ilmi tavalla tai toisella.
Paras olis vaan erotakkin kun toistat sen kuitenkin. Ei se tuohon kertaan jää.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???582530- 1171338
- 1361166
- 771054
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk891003Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku18857- 118783
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä24742- 33724
Eläinpuisto on edellä Ähtärissä muut tulevat perässä eli maksumiehiä kaivataan
Näin totesi alueuutisissa täydellinen epäonnistuja entinen veneseppä . Hän vaati kuntaa osallistumaan uuden yhtiön omist62630