Miksi mies ei suutele?

pusuja vailla

Mikä neuvoksi, kun oma poikaystävä ei tykkää suutelemisesta? Olen parikymppinen nainen, poikaystäväni on kohta 30v. Asumme yhdessä, olemme seurustelleet kaikenkaikkiaan vasta n. vuoden. Tämä asia tuli ilmi jo seurustelun alkuvaiheessa, että hän ei oikein ole "suuteluihmisiä".. Ensin se ei haitannut niinkään, olin naiivi ja ajattelin että kyllä se siitä kun vauhtiin pääsee.. (tyhmä minä!!). Hän ei kertakaikkiaan pussaa, suutele.. ei mitään. Seksikin on hyvin yksinkertaista, ts. nopeasti ohi ja kaikki tapahtuu vain hänen aloitteestaan. Helvetti.. alan saamaan tarpeekseni.. Hän on jatkuvasti toitottanut sitä että "vika ei ole todellakaan ole sussa", mutta missä sitten jos ei mussa?? Voisiko joku miespuolinen henkilö selittää mulle mistä tällainen voi johtua?

8

2959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terapeuttisetä

      pese hampaasi äläkä koko ajan syö paskaa. tunnen sinut ja tiedän että syöt omaa paskaasi joka päivä. se on sairasta ja sen takia miehesi ei pussaa sinua.

      • pusuja vailla

        puhut totta. myönnän sen. mulla on ollut pikkutytöstä lähtien pakkomielle oman paskan syömiseen. olen yrittänyt salata tämän asian mieheltäni, mutta en ole siinä varmaankaan onnistunut. täytyy hakeutua psykoterapiaan. kiitos sinulle terapeuttisetä että avasit silmäni.


      • dfghjkl

        Miten voi tietää et haiseeko oma henki? =D


    • Imuttelija

      Mun kokemuksen mukaan mies joka ei halua suudella, ei osaa suudella. Ja taas jos ei osaa suudella, ei yleensä ole kovin hyvä sängyssäkään...

      Kannattaa siis miehet opetella suutelemaan (ja rakastelemaan!) ;-)

      Olet varmaan vuoden aikana yrittänyt jo kaikkesi... Miestähän voi kyllä opettaa, jos hän haluaa oppia! Kerro ja näytä mistä tykkää itse ja sitten kehumalla kasvata hänen itsetuntoaan tällä ja muilla seksinkin alueilla.

      (Toimii muuten myös naisilla, kehumalla ja kannustamalla ja opettamalla naisen saa esim opetettua hyväksi suihinottajaksi.)

      Kannattaa muistaa meidän kaikkien, että opettelemalla oppii. Kukaan ei osaa rakastella toista syntyessään, vaan oppii kun opetetaan :-)

      Iloista viikonloppua !

      • on olemassa

        Itsellänikin on aiemmin ollut se kuva, että vain hyvät suutelijat ovat hyviä myös sängyssä, kunnes tapasin nykyiseni -todella surkea suutelija, siksi alkuun en oikein syttynyt häneen. Mutta kun tutustuin paremmin peroonaan, rakastuin häneen ihmisenä ja halusin lopulta fyysisestikin mahdollisimman lähelle.. Ja voin vain sanoa että onneksi en hylännyt pelkän pusuttelutaidon perusteella - saan tältä mieheltä parasta seksi IKINÄ!! Sitä sitten harrastetaankin ihan urakalla, niin ettei pusutteluun jäisi edes aikaa niin että paljoa että ehtii sen laatua harmitella ;) Ollaan lähekkäin muuten.

        Joten pointtini siis on, että ei pidä arvostella koko pakettia yhden osan perusteella, vaan laskea kokonaisarvo. Toki jos suurin osa tekijöistä menee miinukselle, kannattaa etsiä uusi kumppani.


    • mies uusimaalta

      Voin vastata että tunnevammainen niinkuin minä ei pysty suutelemaan oikein ketään, kun se tuntuu liian läheiseltä. Muuri ei vain aukene jos ei tunne että hän on se "oikea". Suutelointi on sitä läheisintä seksiä! Tämmöiseen johtopäätökseen olen vuosien varrella tullu, valitettavasti.

      • himopussaaja

        Olisin sanonu täsmälleen samat sanat:
        Tunnevammainen.

        Narsistin ym. monet persoonallisuushäiröiset "tunnevammaiset" ei silleen tunne mitään. Seksi on kylmää yksinkertaista suorittamista. Molemminpuolinen hellä suutelu ei vain yksinkertaisesti millään sellaiselta onnistu!

        Äläkä helvata kysy mistä tiedän... En kerro...


    • Hyvä nuori nainen,ymmärrän Sinua-mutta-kumppaniasi en.Ihminen on henkinen että fyysinen kokonaisuus.
      Me tarvitsemme sanoja,tekoja-yhteis elon-kaikkinaista kumppanuutta:Todelliseen Rakkauteen,josta muodostuu ihmeellisen elämän kauneus ja herkkyys.
      Eikö kemia ja samankaltainen henkisyys löydä toisiaan ts.ette ole parit toisianne varten-Salama
      ei ole iskenyt sillä alueella:Sinulle Sinuiksi.
      Onko kumppanillasi ongelma omassa kehossaan-ja millä
      alueilla-voitteko luottamuksella hakea ulko puolista apua:ammattimaista?
      Onko Sinulla uskollisia ystäviä omista lähi piireistänne tai onko Sinulla kaverisi lähi
      ystäviä,jotta voisit tiedustella hänen sisäistä
      kuin ulkoistakin elämän käyttäytymistä?
      Voitko ns.ottaa "pakko keskusteluun"todellisen
      suhteen laadun merkityksen tulevaisuutta ajatellen?
      Mikä on molempien lapsuuden kuin varhais nuoruudenkin kokemukset kodeissane olleet?
      Asiaan vaikuttenevat ehkä monetkin seikat,tai sitten vain "yksin kertainen"syy,joka on lähellä
      mutta tiedostetussa piilossa-vailla tunnustuksen
      sanoja:Pelkoako tai Salailua! Ujouttako ja epä
      varmuutta vaiko itsetuntoon liittyvää ?
      Miten Tunnepuoli toimii kokonaisuudessaan:Onko
      ollenkaan todellista sytyttävää Rakkautta?
      Toivon Sinulle lämpöä elämääsi,missä,milloin ja
      miten sen sitten löydätkään !
      ps...samoin voi myös miehetkin jopa kärsiä naisen
      oikullisuudesta tai kylmyydestäkin,mutta kunniottavalla molemmin puolisella keskustelulla
      sekin on ratkaistavissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe