DNA Mokkula 3G: EN PÄÄSE VERKKOON!

Harmaita hiuksia mokkulasta

Osaisiko joku antaa vinkin kuinka toimia:
Hankin DNA Mokkulan ja DNA-yhteys kyllä toimii, signaali-tolpat osoittaa erinomaista. En kuitenkaan ole päässyt verkkoselaimiin, en IE:hen enkä Mozillaan. Nortonin palomuuriasetukset olen kaikki kokeillut Nortonin teknisen tuen suosituksesta läpi, ne eivät estä. Ei myöskään Windowsin oma palomuuri ole päällä. Järjestelmä on Windows Vista. Olen poistanut asennuksen ja asentanut uudestaan. DNA liike ei ota vastuuta, koska itse mokkula toimii.

Olen ihmetettyt sitä, miksi verkkoon sisäänkirjauduttaessa järjestelmä ei kysy pin-koodia? Se ei ole myöskään kysynyt sitä uudelleen asennuksen jälkeen. Vai onko kenties Vistan oletusohjelma-asetuksiin jotenkin laitettava tämä langaton yhteys?

20

13963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hklffjfl

      Oletko tarkistanut mokkulan asetukset? Ne eivät aina tule asennuksessa automaattisesti. Onko SIM-kortti sisällä oikein?!!

      Dna Internet, APN=internet ja accessnumber=*99#

      Asenna uudestaan, pitäisi kysyä pinin kun koneen käynnistää ensimmäistä kertaa tai tauon jälkeen.

      • Harmaita hiuksia mokkulasta

        Kiitos hklffjfl vastauksesta. pin-koodia laite ei kysy lainkaan missään vaiheessa edelleenkään. Poistin ja asensin mokkulan takaisin jo varmaan 13. kerran. Ostettaessa Sim-kortti oli rikki ja sen jo kerran dna vaihtoi. Nyt kuitenkin signaali toimii, mutta mikään muu ei.

        Harmittaa vietävästi tämä 24 kuukauden mokkulasopimus. Mikään taho ei ota vastuuta siitä, että laite myös toimii. Eli siis jos jollakin ollut vastaavia ongelmia ja saanut niihin ratkaisun, niin ottaisin tiedon ilomielin vastaan.


      • myös meillä
        Harmaita hiuksia mokkulasta kirjoitti:

        Kiitos hklffjfl vastauksesta. pin-koodia laite ei kysy lainkaan missään vaiheessa edelleenkään. Poistin ja asensin mokkulan takaisin jo varmaan 13. kerran. Ostettaessa Sim-kortti oli rikki ja sen jo kerran dna vaihtoi. Nyt kuitenkin signaali toimii, mutta mikään muu ei.

        Harmittaa vietävästi tämä 24 kuukauden mokkulasopimus. Mikään taho ei ota vastuuta siitä, että laite myös toimii. Eli siis jos jollakin ollut vastaavia ongelmia ja saanut niihin ratkaisun, niin ottaisin tiedon ilomielin vastaan.

        Meillä on siis ihan sama ongelma, eli mokkulalla yhteys ihan OK, mutta kun vekotin on koneessa kiinni niin kumpikaan selain FF tai IE eivät aukea.
        Ja koska on pakko myöntää että mokkula itsessään varmaan toimii ihan oikein kun toisella koneella ei ole ongelmia. Siispä DNA ei osaa auttaa lainkaan :(

        Mutta jospa joku olisi saanut selvyyttä asiaan niin olisi kiva saada joku "apukikka". Mokkulasta luopuminen ei ole hyvä kikka ko kahden vuoden sopimus sitoo...


    • Skaippi

      Omani (Elisa) tekee samaa veikkaan mutta että ongelma kohta ratkeaa. Minulla on ollut mokkula viime elokuusta lähtien. Alkuun se pätki ja oli epäluotettava mutta kun latasin sille Vodaphonen täydellisen käyttöohjelman netistä niin alkoi pelittämään. Se on toiminut loistavasti pari kuukautta kunnes yht'äkkiä on alkanut pätkiä. Toimi alkuun jopa niin hyvin että jättäydyin kakkoskodissani täysin sen varaan. Nyt on harkinnassa taas toisen kiinteän hankkiminen lisäksi jos eivät ongelmat hellitä. Eli omani tekee juuri sitä että yhteys toimii mutta selaimella ei saa yhteyttä, ei kummallakaan (FF ja IE). Minulla on kaksi kannettavaa ja se tekee ihan samaa molemmilla. Välillä toimii hienosti ja sitten taas ei. Itse asiassa oma mokkulani on tällä hetkellä huollossa juuri noiden ongelman takia ja minulla on laina-expresscard käytössä ja sen kanssa sama juttu :( Saattaa olla jokin Windowsin päivityksen mukana tullut ongelma tai joitain.. Eiköhän se kohta ratkea, en usko että siihen kovin paljon voi kotikonsteilla vaikuttaa. Tällä hetkellä minulla toimii kohtalaisesti. Tämän tosin kirjoitan kiinteällä.

      Tästä mielestäni oli vähän apua:
      http://www.snapfiles.com/get/winsockxpfix.html

      • löytänyt...

        ongelmaan jtn ratkaisua?


      • TIPUTTELUA:::

        .

        tämäkin seikka on syytä huomioida

        .


    • ongelma..

      täälläkin! Aluksi toimi aivan loistavasti mutta nyt vajaan viikon ajan ollut että yhteys kyllä on mutta internet explorer ei avaudu, aluksi saattaa toimia muutaman minuutin ja sitten ei IE enään suostu avaamaan sivuja, ja vistan päivitykset meinaa mennä tilttiin kun alkaa tarkistamaan niitä. Onkohan tähän jo löytynyt jtn ratkaisua?

    • uusi käyttäjä

      Kone on IBM ThinkPad T42 PM, hankittu 3 vko sitten
      Käyttöjärjestelmä Win XP Pro Sto ptrack
      DNA- liittymä, alin nopeus.
      Toiminut hyvin ja menee verkkoon
      Nyt jostain syystä ei avaa I Exploreria ?
      Tulee joku virheilmoitus jossa pyydetän ottamaan yhteyttä
      jonnekin (?)
      MITÄ TEHTÄVÄ, Voiko itse mitään asialle ? Kuka auttaa. . .

      Uusi mokkulan käyttäjä.

      • grqgr

        "Tulee joku virheilmoitus jossa pyydetän ottamaan yhteyttä
        jonnekin (?)"

        Oletko kokeillut ottaa yhteyttä Jonnekin ja kertoa, että tulee Joku virheilmoitus? Oikeesti hei se virheilmoitus näkyy tänne aika huonosti, joten jos haluat että Joku auttaa täällä, niin voisit edes Jollain tavalla kuvailla sitä virheilmoitusta. Esimerkiksi voisit kertoa, mitä virheilmoituksessa lukee (ei varmaan "Joku virheilmoitus. Ota yhteyttä Jonnekin soittamalla satunnaisiin puhelinnumeroihin"). Lisäksi voisit ehkä ottaa virheilmoituksesta kuvakaappauksen ja laittaa sen vaikkapa aijaa.commiin.


    • Sama ongelma

      Onko nimipalvelimet kunnossa?

    • beem

      onkohan tää nyt sama ongelma ku miul. on toiminut mokkula jo vuoden suht mukavasti, mutta nyt yllättäen en pääsekään nettiin. edelleenkin signaalit ovat täynnä ym, mutta kun koitan yhdistää, tulee virhesanoma, joka herjaa että mokkula on varattu, tai määritetty virheellisesti. soitin asiakaspalveluun ja kysyin, sieltä käskettiin menemään dna-kauppaan lataamaan uudet päivitykset. tuli sitten 2kk matka väliin(mokkula ei toiminut kuulemma silläkään välillä), ja suomeen palattuani marssin dna-kauppaan ja esitin asiani. enemmän tai vähemmän pätevä poika tiskillä latasi ohjelmat ja sanoi että jos ongelma toistuu niin poistan ja asennan mobile partnerin uudelleen. mokkula toimi hänen koneellaan. kotona kokeilin mokkulaa, ei toiminut, asensin ohjelman uudelleen ja edelleenkään ei toimi. en tiedä mitä tehdä, koska ilmeisesti mokkula toimii, mutta ongelma kuulemma saattaa olla koneen verkkoasetuksissa. kellään ideoita mitä pitäisi tehdä?

      • Het Me.

        Vähän on paha viisaampia opastaa.
        Duota, olen susirajalla ja linkit harvassa. Tuo selain ilmottaa
        aika usein virheista, mutta silloin on yhteys poikki, vilkaisu mokkulaan
        ja väärävalo palaa. Meitä nääs mokkulayhteyksillä alkaa olla jo
        joka torpassa ja ehkä tukiasemissa ei riitä kapasitetti.


    • VITUNDNAMOKKULAL111Q

      VITTU SAATANA PEKRJKEKLKC M,WE KILAHAN TÄLLE VITUN PASKALLE MOKKULALLEL ÄLKEE PEERKEKLEKWLK IKINÄ ÄH HOMMATKO!!!!!!!!!!!!!!!!
      ASFADS
      V
      FBG
      FHTR

      Y
      56
      7Y
      56Y
      56
      7YU56
      7'
      6'5E6
      GHD
      GHGDNKOPB JKÄJKÄJKÄJKÄJKÄJKÄJKÄJKÄFNMRJ

    • Naks Naks

      Mokkula lopettaa toimimasta kesken ohjelman:
      - sulje ohjelma
      - sulje mobile partner ohjelma
      - irroita mokkulan liitin koneesta
      - kuuluu sähköinen napsahdus
      - kytke mokkulan liitin koneeseen
      - kuuluu kaksi sähköistä napsahdusta
      - naputtele pin koodi
      - avaa ohjelmat kuis oot tehnynnä ennenkin...

    • Toivottavasti auttoi

      APA
      "internet.kymp.net"

      sinne DNA verrkko profiiliin muokkasin nii alko toimii :)

      käytössä
      CS-17 Mokkula

      • Hahaa! Googlailin mun Kympin mokkulaan apuja netistä ja TÄMÄ AUTTOI!!! Tängjuu miljuunasti x)!


    • padremos

      Hei,

      otin testille mokkulan ja mulla herjaa mokkulan yrittäessä liittää verkkoon että palomuuri estää puhelinverkkoyhteyden. Miten tämän voisi saada pois, olen yrittänyt niin verkkoasetuksista kuin itse nettiturvan palomuuriasetuksista mut ei toimi. Kuso kyllä kulkee, vihreä valo palaa mutta ei pääse 2G:stä 3G:hen. Ei osannut asennuspalvelu tai tekninen tuki auttaa.

      Windows Xp ja service pack 3. Kiinteä löytyy mutta otin mokkulan kokeeksi. Kaksi viikkoa aikaa...

    • A1234567890

      Mitä he*****tiä täällä puhutaan internet explorerin käytöstä! Ei siis huonompaa selainta ole Google Chrome jyrää!!!!!!!

    • --..--..--

      whkä siks ettei tollo viel pahemmi tunnettu chromee pölhö :DD

    • Vakoilu-Chrome

      Vakoilu-Chrome on varmin tapa levittää netinkäytöstään koko maailmalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe