ei oikein läski tykänny - oli tyytymätön remonttiin. noin voimakkaan reaktion saaneena ihmettelin että oli goottityttö uskaltanu lähteä remonttiohjemaan.
hassua.
luukusta lukaali
109
11045
Vastaukset
- no eipä se
kovon gootti se lopputulos ollutkaan :P
- mollamaijanen
Miten joku kehtaa olla noin epäkiitollinen!?
Ok tottakai pitää sanoa rehellisesti mut toi oli jo aika törkeetä. Olis voinu sanoo ihan kiltisti vaikka että "ei oo ihan mun tyyli mut kiitos kuitenki". Hävettää oikein sen puolesta.
Hyvä kuitenkin että jakso näytettiin vaikka menikin noin pieleen. Jenkeissä tollasta ei olis näytetty. - ei tosiaan
mollamaijanen kirjoitti:
Miten joku kehtaa olla noin epäkiitollinen!?
Ok tottakai pitää sanoa rehellisesti mut toi oli jo aika törkeetä. Olis voinu sanoo ihan kiltisti vaikka että "ei oo ihan mun tyyli mut kiitos kuitenki". Hävettää oikein sen puolesta.
Hyvä kuitenkin että jakso näytettiin vaikka menikin noin pieleen. Jenkeissä tollasta ei olis näytetty.olis Jenkeissä näytetty, koska siellä ei edes tuollaista olis tapahtunut. Eihän siellä osata ilmaista mielipiteitänsä. Kehutaan ja ihastellaan, vaikka inhottaisiin sisustusta tms.
Ruotsissa tämäkin ohjelma toimii paljon paremmin. Ei ole noin kuiva, kuin suomalainen ohjelma.
- Niinpä...
Näin lopun ohjelmasta, enkä enempää enää katsokaan! Surkea ohjelma! Hyvä, kun saavat oikeatakin palautetta välillä eikä aina amerikkalaista purkkaa...
- KÄYTÖSTÄ
Järkyttävää käytöstä! Asian voi sanoa paremminkin, kiroilu osoitti kuinka kakara oikeasti oli kyseessä. Jos ei miellytä voi sanoa että ei ole ihan minun tyyliseni. Ei tarvii kiroilla ja haukkua ku joku idiootti..Mahtaa suku hävetä. Mä ainakin.
- Itsekin nuori nainen
Uskomatonta miten joku voi käyttäytyä noin kuin nuori nainen äsken tv:ssä teki haukuttuaan koko sisustuksen. Vaikka olisikin ollut tyytymätön tulokseen, voisi sen sanoa fiksummin. Häpeäisin jos tuntisin ko. ohjelman Camillan!!
- pitää
KÄYTÖSTÄ kirjoitti:
Järkyttävää käytöstä! Asian voi sanoa paremminkin, kiroilu osoitti kuinka kakara oikeasti oli kyseessä. Jos ei miellytä voi sanoa että ei ole ihan minun tyyliseni. Ei tarvii kiroilla ja haukkua ku joku idiootti..Mahtaa suku hävetä. Mä ainakin.
aina lässyttää jenkkipurkkamaisesti? Mä en olis itse edes ilmoittanut tuollaista kaveria ohjelmaan. Yleensä ihmisen tuntee.
- eri asia
pitää kirjoitti:
aina lässyttää jenkkipurkkamaisesti? Mä en olis itse edes ilmoittanut tuollaista kaveria ohjelmaan. Yleensä ihmisen tuntee.
"lässyttää jenkkipurkkamaisesti" ja osata käyttäytyä. Kyllä pitäisi osata tietyt etikettisäännöt. Siinä ei ole mitään jenkkiä. Aina vaan ei tarvitse kertoa kaikille mitä mieltä on. Se on tahditonta ja mikä hyvä muistaa: ketään ei kiinnosta!
Hyi mikä ihminen tässä ohjelmassa oli!
- oli antaneet
tollaisia neuvoja, jos ei oikeasti niistä edes tykännyt. Eivät tainneet oikein naapurit eikä isäkään omaa tytärtään tuntea, aika paha!
Hirvee sisustustyyli oli sillä toi oma sisustettu kämppä, millähän vuosituhannella luuli elävänsä? Kyllä se niin on että tyytyväinen pitäisi olla jos apua saa, eikä vaan kitistä... helposti joku kiitollinen,oikeasti apua tarvitseva olisi ollut tyytyväinen mutta eipä tuo... - se nyt...
paljon parempi kun aloittaessa...noh...tokihan hän voi hävittää sieltä kaikki uudet kamat ja roudata vanhan rupisen ilmapatjansa takas, tuoda rumat ikivanhat nojatuolinsa takas ja ostaa maalit seinille...oikeen sellanen vimosen päälle hapannaama akka oli kyllä tänään ohjelmassa...
Pakkoko se on siinä lähetyksessä kaikki lytätä...voihan sitä sitten kuvausten jälkeen tehdä itse siellä ne muutokset joita sinne haluaa...
Ja jos se liiallinen valo ja valkoiset verhot tuntuu sairaalamaiselta niin valoja voi laittaa sinne itse ihan oman makunsa mukaan ja verhot voi vaihtaa ja siihen valkoiseen pöytäänkin voi survoa vaikka jonkun mustan liinan jos oikeen ahdistaa...
Tosin hieman kyllä palautetta remppaajillekin...tyttelihän sanoi ettei pidä keittiön seinän ruskeasta väristä mutta silti sitä väriä oli käytetty sänkyyn ja sohvapöytään...ja hän sanoi haluavansa parivuoteen ja koska se ei mahdu sinne niin sitten vuodesohvan mutta se sänky oli kyllä kaikkea muuta...kuuntelisivat mitä asukas haluaa niin näiltä vältyttäisiin...ja se maalaus seinässä oli kyllä aivan liian rohkea veto tuntemattomalle...ja se oli muutoinkin aika kammottava...en sellaista kyllä omalle seinällenikään huolisi...sopii paremmin jonkun pikkutytön huoneeseen...
Mutta kyllähän sen asunnon arvo nousi roimasti...että tyytyväinen saisi olla...jo jonkun sortin kiitollisuuden osoittaminen on myös kohteliasta...mutta käipä hänelle ei ole opetettu käytöstapoja... - pazzzi
Kiittämätön oli tyttö ennen remonttia känppä oli aika kamala,oikeestaan remontin suunittelia,jos itse olisin ollut ni oisin käyttänyt värejä eihän tuon tytön habitus oikeen sovi noin vaaleaan känppään.
- huh huh
vittu mikä kiittämätön teini!!!! ei muuta ku saunan taa ja saippuaksi!! sais hävetä itseään!
- että se
häpeekin. Hyi mikä akka.
- joopasejoo
Ei ois noin kiittämätön nulikka tarvinnu mitään remonttia kämppäänsä! Ois saanu jatkaa kyhnyttämistä kanin paskojen seassa ihan rauhassa.
- näin on
olen tismalleen samaa mieltä kanssasi.
- myös olen
näin on kirjoitti:
olen tismalleen samaa mieltä kanssasi.
TÄYSIN samaa mieltä. Se vanha paska oli just sen itsensä näköinen.
- teppo
Siinäpä hieno osoitus nuorisosta. Kun isi ostaa kämpän ja se rempataan ilmaiseksi, niin sitten ollaan naama mutrussa, kun ei ole oikean värisiä vaahtokarkkeja karkkipussissa.
Toivottavasti ko. henkilö kokee joskus oikean maailman, jossa ihan itse tienataan ja maksetaan kaikki, mitä sulla on.- nyt kuitenkaan liikaa
Turha vetää tätä nykynuoret korttia kehiin. Kyllä sitä löytyy paljon fiksuja nuoria, jotka tekee paljon oman elämänsä eteen töitä.
Tässä tapauksessa käytös oli kyllä törkeää ja tyttö vaikutti pilalle lellityltä. On varmaan aika vaikea jatko elämässä, jos tuolla asenteella on liikkeellä. Henkisesti epävakaa tyttö.
Ohjelman tekijöillä lienee vähän harkittavaa sen suhteen ketä he ohjelmiinsa valitsevat. Nyt taisi sattua se työtapaturma valinnassa.
- Kaikenlaisia
..ettei sitä kämpän tyhjennysapuakaan ollut yhtä ystävää enempää, liekö niitä enempää olekkaan jos asenne on noin kiittämätön mölli tasolla..
- Gothika jäbä
Tuollaiselle nirppanokalle olisi ollut oikein, että uudet kamat asunnosta pois ja ne vanhat p*skat tilalle. Niin karseasta sikolätistä tekivät p*ssulle uuden hienon kodin ni ei kelvannut. Kiittämätön penikka...karsina sille olisi pitänyt tehdä.
- Aarghh
Olipa tosiaan vastenmielinen tyyppi. Rempan jälkeen kämppä oli 100 x parempi, mutta asukki sen kun kiroilee ja valittaa.
- Luukusta lukaali
Kyllä se nyt nähtiin ihan livenä, että millaista tää pullamössönuoriso nykyään on. Ensin ollaan valittamassa, että voi voi...on niin köyhää ja vaikeeta tää elämä. Sitten tullaan avokätisesti auttamaan ja tarjoamaan KAIKKI uusiksi, niin tuossa oli kiitos.
- Tirdell
Kaveri kertoi, että lukevat mangaa yhdessä ja katselevat animea. Oli pitäny vanhemmat raahata tennariin johonki manga-messuille. Sitten pamautetaan telkkarissa "emmä ees oikeesti mistään mangasta pidä". ASIAA! :D Meni kaveri hitucn vaikeeks. Kaveri näytti siltä et halus muuttaa sinne heti.
- pullamössönuori
Voin myöntää rehellisesti todellakin olevani pullamössönuori, mutta tuollaisesta asunnon rempasta olisin ollut todella kiitollinen. Ja vaikka lopputulos ei olisi ollut mieleeni, en silti olisi alkanut kiroilemaan ja haukkumaan lyttyyn toisten työtä (ja vielä televisiossa). Pettymyksen voi esittää huomattavasti asiallisemminkin!
- ...........ö.......
Hohhoijaa miten se viittiki olla niin töykee ihan näki ystävän punaisesta naamasta kuinka häpes sen käytöstä..Eikö sielä muka mikään muu miellyttäny ku melkein keittiö ja siinäki piti viel mainita et hirveet kaapit ois vaan tyytyny sanoo et ei kyl ollenkaan mun tyylinen..Se sai lisää tilaa parven ansiosta ja olihan se joskus sitä miettinykki ainaki isänsä mukaan..Ois voinu vaan sanoo et ei kyl nyt oikein ole mun tyylinen tj eikä heti vaan ihan hirvee!Ja sivuilla lukee että oli sanonut myyvänsä kaikki huonekalut...
- Jyväskylän Sonni
Asunto on hieno, mutta akka on hirveeee...huh, huh. Täällä maalla ei edes sonnilla seisoisi kun tuollainen kanttura tulisi ilman pilamaan.
- tuppivyö
kunnon selkäsaunan ansaitsis tuo pentu! ei pärjää tässä elämässä.
- ohjelma
saada sitä, mitä halusi... KATSOJIA ja huomiota. Seuraavalla kerralla katsojia enemmän. Huomenna varmaan lehdissä otsikoidaan ohjelmasta xD Helppoa.
- werty
Niinpä! Likalle maksetaan hei 11 000e remonnti kämppään, jossa kaninpaskat on kuivunu nurkkiin ja lattiaan, ja sitten se lehmä haukkuu kaikki ihan pystyyn! Ja jos olisi liian vaalea sävu asunnossa, niin voihan sinne osataa vaikka vähän värikkäämmät verhot tms. Taisi olla vähän turhan moderni asunto tollaselle 90-luvulle jämähtäneelle valittajalle. Kyllä varmaan kaveri sai hävetä silmät päästänsä tollasta kakaramaista käytöstä, vanhemmista ja sukulaisista puhumattakaan!
- mieleen sen
muijan omasta sisustustyylistä joku tosi karmee 60-luku. Hiuksiakaan ei kärsiny sitten mitenkään eri tavalla leikata eikä värjätä! Tyypillinen tantta! Ja tyhmä kaveri jos tollasia vääriä neuvoja antaa. Sano että lämpimää sävyä ois voinu olla enemmän, ja sitten ei ollutkaan mieleen keittiössä oleva ruskea sävy!?! Mahtoko ees tietää mitä halusi? Herranjestas, mua ainaki hävettää tuon puolesta! Siinäpähän nakkelee 60-luvun kamppeensa takasin kerta ne niin kivoja olivat... :D
- järkyttynyt
Voi jestas mikä dorka oli tänään tossa ohjelmassa!!
Voin kyllä kuvitella minkälainen tyyppi on kyseessä. Mikään ei kelpaa, valittaa kaikesta, oma mielipide aina oikea jne. jne.
Kasvaisi vähän. Toivottavasti saa kuulla kunniansa ja TOIVOTTAVASTI joutuu viettämään koko loppuelämänsä yksin.
Todellakin ärsyttää tollaset kiittämättömät idiootit.
PS. Kamilla jos satut joskus tämän lukemaan, se sinun entinen kämppä oli ihan VITUN ruma. Kaikki tavarat karseen näkösiä jne. Nyt siinä sinun kämpässä viitsisi edes käydä vierailemassa, ei todellakaan kannata myydä niitä kalusteita.- meillä....
on näitä ns. fiksuja ihmisiä, jotka eivät hauku mitään tai ketään... Kuten esimerkkinä on sinä!
- sanoen
meillä.... kirjoitti:
on näitä ns. fiksuja ihmisiä, jotka eivät hauku mitään tai ketään... Kuten esimerkkinä on sinä!
se Kamilla (vai mikä nyt olikaan)munkin mielestä ansaitsee JUST sellaista palautetta mitä itse antaa.
- tästä.,.,.,.,.,.,.,.,.,..,.,.,
sanoen kirjoitti:
se Kamilla (vai mikä nyt olikaan)munkin mielestä ansaitsee JUST sellaista palautetta mitä itse antaa.
tehdä sen päätelmän... että lyöt, jos lyödään. Tapat, jos tapetaan jne.?
Kamilla reagoi aidosti ja hyvä niin. Aito tunne on parempi kuin tekoilo. - mutta mitä
tästä.,.,.,.,.,.,.,.,.,..,.,., kirjoitti:
Kamilla reagoi aidosti ja hyvä niin. Aito tunne on parempi kuin tekoilo.ihmettä sä puhut? Tapat ja lyöt?! No huh huh...
Me ei taideta puhua nyt ihan samasta asiasta.
Enkä jaksa näin itsestäänselvää asiaa alkaa perustelemaan.
Ja ei sun mainitsema "aito tunne" todella kuulu joka paikkaan! Joskus on tahdikasta ja hienotunteista pitää mölyt mahassa. - sinäkin
mutta mitä kirjoitti:
ihmettä sä puhut? Tapat ja lyöt?! No huh huh...
Me ei taideta puhua nyt ihan samasta asiasta.
Enkä jaksa näin itsestäänselvää asiaa alkaa perustelemaan.
Ja ei sun mainitsema "aito tunne" todella kuulu joka paikkaan! Joskus on tahdikasta ja hienotunteista pitää mölyt mahassa.vähän. Luuletko, että tuo ohjelma oli alunperin aikomus näyttää? Tuskinpa. Ohjelmalla ei taida olla riittävästi katsojia, joten tämäkin osa näytettiin...
Me KIRJOITETTIIN aivan samasta asiasta. Itse en lähde noin ala-arvoisesti haukkumaan ketään! Jos vaadit käytöstapoja muilta, näytä että osaat niitä itsekin!
Sinäkö sen päätät, miten ja missä voidaan reagoida aidosti? Jos haluat tekolässytystä, katso jenkkiläinen versio. - olevansa...
tästä.,.,.,.,.,.,.,.,.,..,.,., kirjoitti:
Kamilla reagoi aidosti ja hyvä niin. Aito tunne on parempi kuin tekoilo.aidosti kiittämätön ja hapan penikka...mikään ei ollut hyvä...jopa keittiö joka muka oli hyvä ei sitten ollutkaan niin hyvä kun kaapit oli kamalat ja näytti ihan siltä kun ne olis joku homo sisustus suunnittelija valinnut...aika mojovia loukkauksia kaiken sen vaivan palkaksi työtiimille!! Olisin kyllä jo siinä vaiheessa sanonut että okei...me otetaan nää uudet kamat mukaamme ja hapankaali voi roudata omat romut takas niin kaikki on ok...maalipurkin ois voinu tytölleen vaikka isi sponsoroida...
Vaikka ei tykkäisikään lopputuloksesta on hyvien tapojen mukaista ilmaista mielipide asiallisesti...tämä sen sijaan kiroili ja haukkui materiaaleja homojen valinnoiksi... - esimerkillisiä
sinäkin kirjoitti:
vähän. Luuletko, että tuo ohjelma oli alunperin aikomus näyttää? Tuskinpa. Ohjelmalla ei taida olla riittävästi katsojia, joten tämäkin osa näytettiin...
Me KIRJOITETTIIN aivan samasta asiasta. Itse en lähde noin ala-arvoisesti haukkumaan ketään! Jos vaadit käytöstapoja muilta, näytä että osaat niitä itsekin!
Sinäkö sen päätät, miten ja missä voidaan reagoida aidosti? Jos haluat tekolässytystä, katso jenkkiläinen versio.kirjoittajia. Käytöstavat teiltä suuremmalta osalta puuttuu.
Kateus se on suomalaisten perisynti ja se näkyy näissä kirjoituksissa. Mistäs tiedätte vaikka tämän jakson oli tarkoitus herätellä katsojia ja saada lisää ohjelmalle huomiota! - Todella
sinäkin kirjoitti:
vähän. Luuletko, että tuo ohjelma oli alunperin aikomus näyttää? Tuskinpa. Ohjelmalla ei taida olla riittävästi katsojia, joten tämäkin osa näytettiin...
Sinäkö sen päätät, miten ja missä voidaan reagoida aidosti? Jos haluat tekolässytystä, katso jenkkiläinen versio.KIRJOITELLA (ihanaa että jaksat nussia pilkkua!)
samasta asiasta. Mä lopetan täs keskustelun tähän. Mua ei kiinnosta tää asia ihan näin paljon. - katsella
olevansa... kirjoitti:
aidosti kiittämätön ja hapan penikka...mikään ei ollut hyvä...jopa keittiö joka muka oli hyvä ei sitten ollutkaan niin hyvä kun kaapit oli kamalat ja näytti ihan siltä kun ne olis joku homo sisustus suunnittelija valinnut...aika mojovia loukkauksia kaiken sen vaivan palkaksi työtiimille!! Olisin kyllä jo siinä vaiheessa sanonut että okei...me otetaan nää uudet kamat mukaamme ja hapankaali voi roudata omat romut takas niin kaikki on ok...maalipurkin ois voinu tytölleen vaikka isi sponsoroida...
Vaikka ei tykkäisikään lopputuloksesta on hyvien tapojen mukaista ilmaista mielipide asiallisesti...tämä sen sijaan kiroili ja haukkui materiaaleja homojen valinnoiksi...ohjelmaa, jossa selkeästi muutosta inhoava ihminen puhuu purkkamaisella äänellä ja sanoo, että värit eivät ole minun tyylisiäni tms.
Jos tehdään suomalainen kuiva versio hyvästä ohjelmasta, eikö suomalainen luonne voi silloin myös näkyä? - MÄ!
sinäkin kirjoitti:
Sinäkö sen päätät, miten ja missä voidaan reagoida aidosti? Jos haluat tekolässytystä, katso jenkkiläinen versio.Kyse on juuri nyt siitä ainoastaan että muija ei kertonu millasta sisustusta oikeastaan edes halus. Ja sitten kehtas arvostella tyylikästä sisustusta, joka ymmärrettävästi ei ollut hänen tyylinen, mutta mistä se suunnittelija olis voinnu tietää, kun ei muija itekään tienny.
- juuri,,
esimerkillisiä kirjoitti:
kirjoittajia. Käytöstavat teiltä suuremmalta osalta puuttuu.
Kateus se on suomalaisten perisynti ja se näkyy näissä kirjoituksissa. Mistäs tiedätte vaikka tämän jakson oli tarkoitus herätellä katsojia ja saada lisää ohjelmalle huomiota!huomiota ohjelmalle varmasti. Samaa mieltä! Eihän tätä muuten olisi lähetetty...
- osaa,,,
Todella kirjoitti:
KIRJOITELLA (ihanaa että jaksat nussia pilkkua!)
samasta asiasta. Mä lopetan täs keskustelun tähän. Mua ei kiinnosta tää asia ihan näin paljon."valittaa", osaa myös kirjoittaa!
- että ei
MÄ! kirjoitti:
Kyse on juuri nyt siitä ainoastaan että muija ei kertonu millasta sisustusta oikeastaan edes halus. Ja sitten kehtas arvostella tyylikästä sisustusta, joka ymmärrettävästi ei ollut hänen tyylinen, mutta mistä se suunnittelija olis voinnu tietää, kun ei muija itekään tienny.
kertonut tyylistään? Ehkä oli leikattu siten, että ei tullut katsojille selväksi...
- kuvan...
katsella kirjoitti:
ohjelmaa, jossa selkeästi muutosta inhoava ihminen puhuu purkkamaisella äänellä ja sanoo, että värit eivät ole minun tyylisiäni tms.
Jos tehdään suomalainen kuiva versio hyvästä ohjelmasta, eikö suomalainen luonne voi silloin myös näkyä?itsestään kukanenkin tahtoo kaikelle kansalle antaa...kaipa hän halusi olla tuollainen myrkyn niellyt nulikka jonka naama on ikävästi norsunvitulla...mutta takuulla ainakin ton kakaran vanhemmat saivat hävetä silmät päästänsä! Muutenkin tolle olis välttäny se kaninpaskalla höystetty slummimaja kun ei kerta tuliterät materiaalitkaan olleet kyllin hyviä hänelle...
Kyllä olis moni muu opiskelija ollu moisesta tilaisuudesta onnesta soikeana...että väärään osoitteeseen meni se remppa ja vaiva... - oli kuvattu
kuvan... kirjoitti:
itsestään kukanenkin tahtoo kaikelle kansalle antaa...kaipa hän halusi olla tuollainen myrkyn niellyt nulikka jonka naama on ikävästi norsunvitulla...mutta takuulla ainakin ton kakaran vanhemmat saivat hävetä silmät päästänsä! Muutenkin tolle olis välttäny se kaninpaskalla höystetty slummimaja kun ei kerta tuliterät materiaalitkaan olleet kyllin hyviä hänelle...
Kyllä olis moni muu opiskelija ollu moisesta tilaisuudesta onnesta soikeana...että väärään osoitteeseen meni se remppa ja vaiva...ennen joulua. Se on jo mennyttä ja ollutta.
Miksi vanhempien pitäisi hävetä yksin asuvan lapsensa käyttäytymistä?
Entä sinun kielenkäyttösi? Häpeävätkö vanhempasi sitä? - =DDDDDDDDD
että ei kirjoitti:
kertonut tyylistään? Ehkä oli leikattu siten, että ei tullut katsojille selväksi...
jos hän olisi kertonut että hän pitää lämpimistä väreistä, olisi suunnittelija takuulla käyttänyt enemmän värejä, ja siis juuri niitä lämpimiä!
- samalla
=DDDDDDDDD kirjoitti:
jos hän olisi kertonut että hän pitää lämpimistä väreistä, olisi suunnittelija takuulla käyttänyt enemmän värejä, ja siis juuri niitä lämpimiä!
tavalla kuin siinä Innossa, jossa eräs muutoksen hakija halusi jostain väristä eroon ja Marko sisusti sitä lisää?!
- kenenkään...
oli kuvattu kirjoitti:
ennen joulua. Se on jo mennyttä ja ollutta.
Miksi vanhempien pitäisi hävetä yksin asuvan lapsensa käyttäytymistä?
Entä sinun kielenkäyttösi? Häpeävätkö vanhempasi sitä?hävetä minun kielenkäyttöä kun olen jo aikuinen...ja löysää nutturaa...onko siitä aina pakko jonkun jeesustella...
No isi ilmoitti tyttären ohjelmaan ettei tarvi itse sponssata kakaralle huonekaluja ja kallista remppaa...mutta mites kävikään...pentu ei ollu tyytyväinen...kyllä mua ainakin hävettäis vanhempina kun jo nytkin koin myötähäpeää vaikken tunne koko nulikkaa...ja hyvä niin :D
On mennyttä ja ollutta mutta se tuli hei tänään vasta telkusta...toivotaan että on nyt kakaralla siellä vanhat kamppeet taas nurkissa ja kotoisasti sitä kanin paskaa jaloissa pyörimässä ettei tarvi olla niin surkeena... - minäminäminäminäminä
samalla kirjoitti:
tavalla kuin siinä Innossa, jossa eräs muutoksen hakija halusi jostain väristä eroon ja Marko sisusti sitä lisää?!
se kysyykin osaamista kuunnella asiakasta.. mutta kuten näimme, suunnittelijakaan ei ollut perillä tämän muijan toiveista. tyttö tais avata suunsa liian myöhään. se on hänen häpeänsä..
- onko
kenenkään... kirjoitti:
hävetä minun kielenkäyttöä kun olen jo aikuinen...ja löysää nutturaa...onko siitä aina pakko jonkun jeesustella...
No isi ilmoitti tyttären ohjelmaan ettei tarvi itse sponssata kakaralle huonekaluja ja kallista remppaa...mutta mites kävikään...pentu ei ollu tyytyväinen...kyllä mua ainakin hävettäis vanhempina kun jo nytkin koin myötähäpeää vaikken tunne koko nulikkaa...ja hyvä niin :D
On mennyttä ja ollutta mutta se tuli hei tänään vasta telkusta...toivotaan että on nyt kakaralla siellä vanhat kamppeet taas nurkissa ja kotoisasti sitä kanin paskaa jaloissa pyörimässä ettei tarvi olla niin surkeena...se sun mielestä jotakin nuttura kireellä olemista, jos kesti likan kommentit muutoksesta? Okei. Ehkä mä sitt oon ymmärtänyt väärin sen asian...
Likka sai reagoida aivan omalla tavallaan ja HYVÄ niin! - ohjelma olikin
minäminäminäminäminä kirjoitti:
se kysyykin osaamista kuunnella asiakasta.. mutta kuten näimme, suunnittelijakaan ei ollut perillä tämän muijan toiveista. tyttö tais avata suunsa liian myöhään. se on hänen häpeänsä..
opetus katsojille, että kannattaa kertoa mielipiteensä ajoissa... Ehkä haluttiin lisää katsojia... Ehkä haluttiin näyttää aitoa reagointia tässä jenkkiläistyneessä Suomessa... Ehkä syy olikin jokin muu...
- mistähän
kenenkään... kirjoitti:
hävetä minun kielenkäyttöä kun olen jo aikuinen...ja löysää nutturaa...onko siitä aina pakko jonkun jeesustella...
On mennyttä ja ollutta mutta se tuli hei tänään vasta telkusta...toivotaan että on nyt kakaralla siellä vanhat kamppeet taas nurkissa ja kotoisasti sitä kanin paskaa jaloissa pyörimässä ettei tarvi olla niin surkeena...ne nuoret oppinsa saa?
- ilmaista...
onko kirjoitti:
se sun mielestä jotakin nuttura kireellä olemista, jos kesti likan kommentit muutoksesta? Okei. Ehkä mä sitt oon ymmärtänyt väärin sen asian...
Likka sai reagoida aivan omalla tavallaan ja HYVÄ niin!monella tavalla...
Hän sentään sai kelpohinnan siitä slummirojusta joka vielä kaiken kukkuraksi hävitettiin ilmaiseksi pois jaloista...sen lisäki paljon uutta tavaraa tilalle...uusia pintoja asuntoon...uudet kanihäkit joiden tekemiseen käytettiin paljon aikaa...kahden vuorokauden työpanoksen...ja kaiken lisäksi vielä huomattavan asunnon arvon nousun...myy vaikka pois jos ei kelpaa ja ostaa taas uuden mörsärin jos se on parempi...
Ja mikä oli nulikan kiitos tästä kaikesta...HYI kun tää ei siis oo yhtään mun tyylinen...aivan kauheeta paskaa ja homojen valitsemia materiaaleja...keittiö on hyvä mutta kamalat homon valitsemat kaapit...
Olis vaan jatkanu kylpemistä kanin paskassa, nukkumista ilmapatjalla ja istuskelua iänikuisilla, rupisilla nojatuoleillaan...olis tältäkin järkytykseltä vältytty...
Inhoan yli kaiken kiittämättömiä ihmisiä...jos ei pidä sen voi sanoa myös asiallisesti!! - Asiallista puhetta!
ilmaista... kirjoitti:
monella tavalla...
Hän sentään sai kelpohinnan siitä slummirojusta joka vielä kaiken kukkuraksi hävitettiin ilmaiseksi pois jaloista...sen lisäki paljon uutta tavaraa tilalle...uusia pintoja asuntoon...uudet kanihäkit joiden tekemiseen käytettiin paljon aikaa...kahden vuorokauden työpanoksen...ja kaiken lisäksi vielä huomattavan asunnon arvon nousun...myy vaikka pois jos ei kelpaa ja ostaa taas uuden mörsärin jos se on parempi...
Ja mikä oli nulikan kiitos tästä kaikesta...HYI kun tää ei siis oo yhtään mun tyylinen...aivan kauheeta paskaa ja homojen valitsemia materiaaleja...keittiö on hyvä mutta kamalat homon valitsemat kaapit...
Olis vaan jatkanu kylpemistä kanin paskassa, nukkumista ilmapatjalla ja istuskelua iänikuisilla, rupisilla nojatuoleillaan...olis tältäkin järkytykseltä vältytty...
Inhoan yli kaiken kiittämättömiä ihmisiä...jos ei pidä sen voi sanoa myös asiallisesti!!Olen täysin samaa mieltä.
- ainakaan
katsella kirjoitti:
ohjelmaa, jossa selkeästi muutosta inhoava ihminen puhuu purkkamaisella äänellä ja sanoo, että värit eivät ole minun tyylisiäni tms.
Jos tehdään suomalainen kuiva versio hyvästä ohjelmasta, eikö suomalainen luonne voi silloin myös näkyä?allekirjoita sitä että Kamilla jotenkin edustaa suomalaista luonnetta! Hyi helvetti! Mä olen suomalainen ja arvostan käytöstapoja ja tahdikkuutta!
- kaikki'''''
ilmaista... kirjoitti:
monella tavalla...
Inhoan yli kaiken kiittämättömiä ihmisiä...jos ei pidä sen voi sanoa myös asiallisesti!!pitää mennä sen mukaan, miten muut reagoivat? Miksi Kamillan reaktio oli väärä? Miksi pitää aina ajatella, mitä muut ajattelevat? Huh. Aito reaktio Kamillalta. Hienoa!
Onko sinun mieleesi enemmän tällainen reaktio: "Ihan kiva, mutta värit eivät ole minun tyylisiäni" tai "Tuo sänky on hieman liian massiivinen minun makuuni"? Samainen ihminen olisi sitten haukkunut muutoksen kaikille selän takana. Myynyt "salaa" huonekalut pois, eikä kukaan olisi "tiennyt" asiasta. Mieluummin suoraan, kuin selän takana.
Se, mikä sinun mielestä on slummirojua, voi jollekin toiselle olla aarre (en tarkoita kanin kakkaa)... Näin kirpputoritkin toimivat! - näen ja
ainakaan kirjoitti:
allekirjoita sitä että Kamilla jotenkin edustaa suomalaista luonnetta! Hyi helvetti! Mä olen suomalainen ja arvostan käytöstapoja ja tahdikkuutta!
kuulen jatkuvasti Kamillan ikäisiltä samanlaista käytöstä. Joskus pahempaakin.
Mä en tuomitse Kamillan käytöstä, koska se oli aito. En ole ikinä voinut sietää lässynlässynläätä (en edes alle kolmekymppisenä). Näen epäaitouden taakse helposti! - selvästi...
kaikki''''' kirjoitti:
pitää mennä sen mukaan, miten muut reagoivat? Miksi Kamillan reaktio oli väärä? Miksi pitää aina ajatella, mitä muut ajattelevat? Huh. Aito reaktio Kamillalta. Hienoa!
Onko sinun mieleesi enemmän tällainen reaktio: "Ihan kiva, mutta värit eivät ole minun tyylisiäni" tai "Tuo sänky on hieman liian massiivinen minun makuuni"? Samainen ihminen olisi sitten haukkunut muutoksen kaikille selän takana. Myynyt "salaa" huonekalut pois, eikä kukaan olisi "tiennyt" asiasta. Mieluummin suoraan, kuin selän takana.
Se, mikä sinun mielestä on slummirojua, voi jollekin toiselle olla aarre (en tarkoita kanin kakkaa)... Näin kirpputoritkin toimivat!ihan persunegatiivinen valittaja...siis sai etsiä suurennuslasien kanssa että se nulikka löysi yhtään mitään hyvää siitä asunnosta...ei muka mitään hyvää???? Sata kertaa parempi kun mistä lähdettiin liikkeelle...
Hänen reaktio oli väärä siltä osin ettei ole kohteliasta haukkua telkkarissa remonttitiimin valintoja homojen valinnoiksi sekä kiroilla suureen ääneen mitä paskaa kaikki siellä oli...
kämppä näytti sairaalalta, liikaa valoa, liikaa valkoista...mutta niihin asioihin voi oikeasti jokainen vaikuttaa ihan itse makunsa mukaan...eikä tule kalliiksi... - puhumisella
kaikki''''' kirjoitti:
pitää mennä sen mukaan, miten muut reagoivat? Miksi Kamillan reaktio oli väärä? Miksi pitää aina ajatella, mitä muut ajattelevat? Huh. Aito reaktio Kamillalta. Hienoa!
Se, mikä sinun mielestä on slummirojua, voi jollekin toiselle olla aarre (en tarkoita kanin kakkaa)... Näin kirpputoritkin toimivat!ja tahdittomuudella(ja tässä tapauksessa ilkeydellä!)on kyllä ero!Sun mielestä Kamillan puhe oli suoraan puhumista. Mun mielestä typerää haukkumista ja huonosti käyttätymistä.
Ja miksi pitäisi sitten takana puhua jotain muuta mun on ASIALLISESTI mielipiteensä sanonut?! Mä en ainakaan ymmärrä sun logiikkaa? - huonosti
näen ja kirjoitti:
kuulen jatkuvasti Kamillan ikäisiltä samanlaista käytöstä. Joskus pahempaakin.
Mä en tuomitse Kamillan käytöstä, koska se oli aito. En ole ikinä voinut sietää lässynlässynläätä (en edes alle kolmekymppisenä). Näen epäaitouden taakse helposti!käyttäytyvät ihmiset olisivat sen aidompia?! Ne on vaan huonokäytöksisempiä.
Ja olen onnellinen sun puolesta että huomaat helposti epäaitouden... Voi jeesus... tod. näk. et edes oikeasti nää! - te ootte
puhumisella kirjoitti:
ja tahdittomuudella(ja tässä tapauksessa ilkeydellä!)on kyllä ero!Sun mielestä Kamillan puhe oli suoraan puhumista. Mun mielestä typerää haukkumista ja huonosti käyttätymistä.
Ja miksi pitäisi sitten takana puhua jotain muuta mun on ASIALLISESTI mielipiteensä sanonut?! Mä en ainakaan ymmärrä sun logiikkaa?tiukkapipoisia... No, jokainen taplaa tyylillään.
Onnea tekoiloiseen elämäänne.
T: Aito reagoija, joka osaa myös kehua (jos on tarvetta) - olla...
huonosti kirjoitti:
käyttäytyvät ihmiset olisivat sen aidompia?! Ne on vaan huonokäytöksisempiä.
Ja olen onnellinen sun puolesta että huomaat helposti epäaitouden... Voi jeesus... tod. näk. et edes oikeasti nää!aivan mitä mieltä tahansa seuraavasta: "Ja olen onnellinen sun puolesta että huomaat helposti epäaitouden... Voi jeesus... tod. näk. et edes oikeasti nää!"
Mulla ei ole negatiivista sanottavaa Kamillan reagoinnista! - että olet
olla... kirjoitti:
aivan mitä mieltä tahansa seuraavasta: "Ja olen onnellinen sun puolesta että huomaat helposti epäaitouden... Voi jeesus... tod. näk. et edes oikeasti nää!"
Mulla ei ole negatiivista sanottavaa Kamillan reagoinnista!Kamillan tuttavia. Mitään muuta järkevää selitystä ei ole sille että sen käyttäytyminen oli sun mielestä ok. Koska se ei ollut. Ei vaikka kuinka vänkäät.
- taidat olla
olla... kirjoitti:
aivan mitä mieltä tahansa seuraavasta: "Ja olen onnellinen sun puolesta että huomaat helposti epäaitouden... Voi jeesus... tod. näk. et edes oikeasti nää!"
Mulla ei ole negatiivista sanottavaa Kamillan reagoinnista!Kamillan tuttavia. Mitään muuta järkevää selitystä ei ole sille että sen käyttäytyminen oli sun mielestä ok. Koska se ei ollut. Ei vaikka kuinka vänkäät.
- väitettä
taidat olla kirjoitti:
Kamillan tuttavia. Mitään muuta järkevää selitystä ei ole sille että sen käyttäytyminen oli sun mielestä ok. Koska se ei ollut. Ei vaikka kuinka vänkäät.
jo odotinkin. Mitään muuta syytähän ei voinut olla... Jos olet sitä mieltä, niin olet!
- mieltä
että olet kirjoitti:
Kamillan tuttavia. Mitään muuta järkevää selitystä ei ole sille että sen käyttäytyminen oli sun mielestä ok. Koska se ei ollut. Ei vaikka kuinka vänkäät.
teidän kanssanne ei muuten voi olla... Okei. Luule, mitä luulet.
- sun ainoa
väitettä kirjoitti:
jo odotinkin. Mitään muuta syytähän ei voinut olla... Jos olet sitä mieltä, niin olet!
pointti se, että Kamillan reaktio on sun mielestä "aito"?
Eikö sua yhtään häiritse se, että se oli myös todella epäkiitollinen ja röyhkeä? Ei juuri mitään positiivista nähnyt siinä, että jotkut ilmaiseksi remppaa kämpän kuntoon?! - sinun ainoa
väitettä kirjoitti:
Eikö sua yhtään häiritse se, että se oli myös todella epäkiitollinen ja röyhkeä? Ei juuri mitään positiivista nähnyt siinä, että jotkut ilmaiseksi remppaa kämpän kuntoon?! - jos kerta
=DDDDDDDDD kirjoitti:
niistä muka oikeasti piti?
- vanha lönnberg
sanoen kirjoitti:
Jos toi sisustus ei ole yhtään Camillaan niin miksi se ei heittänyt vähän kaninpaskaa nurkkiin ja ilmapatjaa keskelle lattiaa. Oishan se ollut sitten just Camillaa..
- jar
Jotain rajaa tähän kommentointiinkin. On totta, että tytön reaktio aiheutti vahvaa myötähäpeää ja että hän todellakin on kiittämätön. Ihmisten ulkomuodon/ulkonäön kommentointi näin ala-arvoisesti nimimerkin takaa on kuitenkin vielä astetta sivistymättömämpää, kuin tuon nuoren tytön eilisessä ohjelmassa esitetty ilmeisen aito reaktio. Häpeäisitte!
- ehkä kannata
jar kirjoitti:
Jotain rajaa tähän kommentointiinkin. On totta, että tytön reaktio aiheutti vahvaa myötähäpeää ja että hän todellakin on kiittämätön. Ihmisten ulkomuodon/ulkonäön kommentointi näin ala-arvoisesti nimimerkin takaa on kuitenkin vielä astetta sivistymättömämpää, kuin tuon nuoren tytön eilisessä ohjelmassa esitetty ilmeisen aito reaktio. Häpeäisitte!
tullä tänne jeesustelemaan. KUKAAN ei täällä nyt häpeä. (vaikka siihen kovasti kehotakin) Mene pois jos ei keskustelu miellytä.
- ehkä tarvitse
jar kirjoitti:
tulla tänne jeesustelemaan. Kukaan ei täällä nyt häpeä. (Vaikka kovasti siihen kehotatkin. Oikein huutomerkillä! Hyvä!)Jos ei keskustelu miellytä, mene pois. Täällä ei ole pakko olla.
- vai mitä...
Jos odotukset on sellaiset mitä toivoo omalta kodiltaan, niin pettymys on varmasti tosi suuri !! Kannattaa asettua ite samaan rooliin ja miettiä, jos oma koti olis rempattu niin, ettei miellytä tippaakaan. Voipi olla että pettymys paistais naamalta vaikka kuinka yrittäis fiksustikin jotain positiivista löytää kodin uudesta sisustuksesta. Mun mielestä Kamilla oli tosi rehellinen ja plussat sille siitä. Ei kannata näytellä muuta mitä mieltä on !! Ja toi läskiks lehmäks ja tyhmäks haukkuminen ei tee kenestäkään yhtään fiksumpaa... Että vaikka sun mielestä joku näyttää tyhmyyttään, niin kannattaako sun näyttää omas ???
- koko ohjelma
sun ainoa kirjoitti:
Eikö sua yhtään häiritse se, että se oli myös todella epäkiitollinen ja röyhkeä? Ei juuri mitään positiivista nähnyt siinä, että jotkut ilmaiseksi remppaa kämpän kuntoon?!on ollut alusta asti surkea. Tämäkin ohjelma tehdään laadukkaasti Ruotsissa!
Tässäkin tapauksessa näin vain lopun. Jos ei pidä sisustuksesta, niin hyvä ilmaista se. Jos ilmaisee kiroilemalla, niin ilmaisee sen siten. Miksi muuttaa luonnettaan pelkästään television takia.
Ehkä Kamillalle oli ilmaista, mutta joku nuokin huonekalut ja työn maksaa. Enkä sinä ja minä! Ostamme mainoksissa esitettyjä tuotteita ja näin Kamillakin sai uuden sisustuksen. - gaymanclub
samalla kirjoitti:
Marko onkin homo ja ajaa Volvolla.
- tosiaan....
gaymanclub kirjoitti:
Marko onkin homo ja ajaa Volvolla.
sinulla kokemusta niin paljon Markosta, että tiedät hänen seksuaalisuutensa ja autonsa?
Kyse on sisustussuunnittelijasta ja heidän asiakkaiden lukutaidosta...
- se olis
pitänyt arvata ettei itä-vantaalaiselle yritä mitään noin hienoa laittaa. Se vanha kämppä oli ihan just sen itsensä näköinen! Ruma sisältä ja päältä. Olis vaan antanu olla.
- Nuorena remppaa tehnyt
Itsekin omaa kämppää remontoineena en voinut uskoa tantan reaktiota. Muistan, kuinka omaa asuntoa korjatessa ilta vaihtui yöksi ja mikään ei meinannut pitkistä päivistä huolimatta valmistua. Sitten seuraavana aamuna silmät ristissä opiskelemaan ja illalla taas hommiin. No, lopulta sain mieleisen asunnon, mutta ei se helpolla (eikä opiskelijan budjetilla halvallakaan) syntynyt.
Hävettää, kun yksi pilaa monen käsityksen nuorista. Varmasti tuo ohjelman remppa ei ollut ihan halvimmasta päästä, lattiat laitettiin ja keittiökin uusittiin kaappien runkoja myöten. Ja sitten kun vielä lasketaan tuon rupisen asunnon arvonnousu päälle. Veikkaisin, että tässä annettiin tytölle periaatteessa 20 000 - 30 000 euron arvoinen "lahja". Tulos: "Joo, emmätykkäätästä."
Sitten siinä lopussa huokasin, että tykkääpä sentään keittiöstä, joka oli ehkä tyylikkäin ja toimivin mitä tuollaiseen tilaan voi rakentaa. Löytyipä sentään siitäkin valittamista. Ei ihme, että isän ja kaverin kommentit oli jätetty lopusta pois.
Toivoisinpa todella, että ohjelman tekijät kävisivät vaikka vuoden päästä katsomassa, miltä kämppä silloin näyttää. Varmasti olisi kaninpaskaa lattiat täynnä. - kun mulla oli
Nuorena remppaa tehnyt kirjoitti:
Itsekin omaa kämppää remontoineena en voinut uskoa tantan reaktiota. Muistan, kuinka omaa asuntoa korjatessa ilta vaihtui yöksi ja mikään ei meinannut pitkistä päivistä huolimatta valmistua. Sitten seuraavana aamuna silmät ristissä opiskelemaan ja illalla taas hommiin. No, lopulta sain mieleisen asunnon, mutta ei se helpolla (eikä opiskelijan budjetilla halvallakaan) syntynyt.
Hävettää, kun yksi pilaa monen käsityksen nuorista. Varmasti tuo ohjelman remppa ei ollut ihan halvimmasta päästä, lattiat laitettiin ja keittiökin uusittiin kaappien runkoja myöten. Ja sitten kun vielä lasketaan tuon rupisen asunnon arvonnousu päälle. Veikkaisin, että tässä annettiin tytölle periaatteessa 20 000 - 30 000 euron arvoinen "lahja". Tulos: "Joo, emmätykkäätästä."
Sitten siinä lopussa huokasin, että tykkääpä sentään keittiöstä, joka oli ehkä tyylikkäin ja toimivin mitä tuollaiseen tilaan voi rakentaa. Löytyipä sentään siitäkin valittamista. Ei ihme, että isän ja kaverin kommentit oli jätetty lopusta pois.
Toivoisinpa todella, että ohjelman tekijät kävisivät vaikka vuoden päästä katsomassa, miltä kämppä silloin näyttää. Varmasti olisi kaninpaskaa lattiat täynnä.nuorena vaikeeta ja nyt aikuisena olen kade nuorelle tytölle.
Eikö sulla ollu isää joka ois bonssannu, ettei tarvii valittaa. - Siis mitä
kun mulla oli kirjoitti:
nuorena vaikeeta ja nyt aikuisena olen kade nuorelle tytölle.
Eikö sulla ollu isää joka ois bonssannu, ettei tarvii valittaa.ihmettä?! Teitä on siis muitakin kuin Kamilla?!
Kukaan ei varmasti ole Kamillalle kateellinen! Sääliksi se käy. Mutta ei ihmekään että ihmiset äsyyntyy tollasesta! Ja huolestuttavaa olis jos tollasta käyttäytymistä pidettäisiin jotenkin hyvänä!
- suomi24:ään kirjoittajat
hankkikaa oma elämä ettei mene herne nenään jostain tv-ohjelmasta!
Pienet on kuviot : ))))- ja vielä
todella surkeasta ohjelmasta!
- palkia
ja vielä kirjoitti:
todella surkeasta ohjelmasta!
Veikkaan ettei tuotantotiimi tykänny rehellisestä palautteesta ja editoi kyseisen plikan näyttämään idiootilta. Kyllä minuakin suututtaisi jos antaisin vanhoja kamoja pois ja saisin tilalle monella tuhannella eurolla teinitytön sisustuksen.
Tietenkin arvostaisin sitä vaivaa, mitä remonttiryhmä on nähnyt. Ja mistä sen tietää vaikka tämä tyttö olisikin ilmaissut olevansa kiitollinen nähdystä vaivasta, mutta se onkin jälkeenpäin leikattu pois? Eihän tuossa kai suuremmin mitään jälkifiiliksiä kyselty vaan näytettiin pelkkä ensijärkytys.
Leikkaamalla saa ihmiset näyttämään ihan minkälaisilta idiooteilta vaan. -köh- MaajussiTeija-köh- - miten olis
palkia kirjoitti:
Veikkaan ettei tuotantotiimi tykänny rehellisestä palautteesta ja editoi kyseisen plikan näyttämään idiootilta. Kyllä minuakin suututtaisi jos antaisin vanhoja kamoja pois ja saisin tilalle monella tuhannella eurolla teinitytön sisustuksen.
Tietenkin arvostaisin sitä vaivaa, mitä remonttiryhmä on nähnyt. Ja mistä sen tietää vaikka tämä tyttö olisikin ilmaissut olevansa kiitollinen nähdystä vaivasta, mutta se onkin jälkeenpäin leikattu pois? Eihän tuossa kai suuremmin mitään jälkifiiliksiä kyselty vaan näytettiin pelkkä ensijärkytys.
Leikkaamalla saa ihmiset näyttämään ihan minkälaisilta idiooteilta vaan. -köh- MaajussiTeija-köh-leikattu, mutta kun ei kukaan sen suuhun niitä kommentteja laittanu ;-)
Tyttö parka... sillä ei taida hissi mennä ihan ylimpään kerrokseen?
*moka* - goottibeibet
miten olis kirjoitti:
leikattu, mutta kun ei kukaan sen suuhun niitä kommentteja laittanu ;-)
Tyttö parka... sillä ei taida hissi mennä ihan ylimpään kerrokseen?
*moka*minusta näytti siltä, että siinä meni vähän kaikilta sen tytön ympärillä fiilikset. sen kaverilta, juontajalta ja sisustajalta. kaikilla heillä oli vaikea olla tytön reaktion takia.
kuten joku aiemmin jo kirjoittikin, tyttö on todennäköisesti perusnegatiivinen ihminen. hänelle elämä näyttäytyy todennäköisesti vastoinkäymisinä ja kurjuutena.
mikäli ei millään tavalla ota toisia tai toisten vaivan näköä huomioon jää elämässään jonakin päivänä ihan yksin. onneksi tällä tytöllä on vielä aikaa henkiseen kasvuun. - kyllä niin
goottibeibet kirjoitti:
minusta näytti siltä, että siinä meni vähän kaikilta sen tytön ympärillä fiilikset. sen kaverilta, juontajalta ja sisustajalta. kaikilla heillä oli vaikea olla tytön reaktion takia.
kuten joku aiemmin jo kirjoittikin, tyttö on todennäköisesti perusnegatiivinen ihminen. hänelle elämä näyttäytyy todennäköisesti vastoinkäymisinä ja kurjuutena.
mikäli ei millään tavalla ota toisia tai toisten vaivan näköä huomioon jää elämässään jonakin päivänä ihan yksin. onneksi tällä tytöllä on vielä aikaa henkiseen kasvuun.nuorelta näyttänyt... Ja onhan ihmisellä vaikka koko elämä aikaa kasvaa. Toinen juttu on vaan se, että kasvaako?!
- television uhrit
taitaa olla nyt niin, että maikkari on hakenut tällä ohjelmalla keskustelua ja lisää katsojia ja naureskelevat itse jälkikäteen, että olipas hyvä kikka saada kansa kuohuksiin. musta tuntuu että koko ohjelma oli tehty juttu, luin teksi tv:ltä kamillan jättämät kiitokset työryhmälle, ehkä nyt katsojia hieman vedätetään. Ei kauniit ja rohkeatkaan ole oikeaa elämää!!!
- Catara
Kyllä on suoraan sanottuna kiittämätön lehmä. Kiertää vielä netin keskustelupalstoilla puolustamassa itseään ja väittää, että ohjelma leikattiin niin että hän näyttää kiittämättömältä. Jos noiden kaikkien haukkumisten ja kiroiluiden sekaan nyt jokin kiitos sisältyi niin ei se juuri tilannetta muuta.
Kamilla voisi nyt ilmoittaa missä se kämppä tarkalleen sijaitsee niin voimme vaihtaa, sopii tulla asumaan tänne minun opiskelija asuntooni.- Nimetön
ei sitä kohtausta ole etes leikattu, sehän oli suora otos
- kaikkea sitä
Nimetön kirjoitti:
ei sitä kohtausta ole etes leikattu, sehän oli suora otos
uskotaan ja lehmät lentää!
- ....Feikkiä koko juttu
Eiköhän toi ollu ihan Feikkiä koko juttu.Näin sitä vaan kalastellaan lisää katsojia ohjelmalle.
- kuka maksoi kämpän?
Oisivat kysyneet että haetaanko vanhat paskat takaisin?
- sairaala
Uudessa Glorian kodissa luki että kaninpaskat sopivat sävyltään rumaan ja runsaaseen sisustukseen, jossa on epäonnistuneesti käytetty isin/kelan/sossun rahoilla hankittuja retrohenkisiä aasialaistyylisiä hirvityksiä paikallisesta tiimarista. Myös kasvavana trendinä nähdään uusavuttomuuden nousu; mitä leveämpi perse, sen vaikeampi on nousta ylös retro-oksennustuolista siivoamaan. Kiittämättömyys, tyhmyys ja puhdas vittumaisuus on myös suuressa arvossaan. Lisäksi iän ikuista "olen-vain-köyhä-opiskelija-nyyh"-korttia kannattaa aina käyttää!
- nainennn
Kamillan naisystäväkin oli TOSI vaivaantuneen näköinen siinä, kun Kamilla antoi tulla... Kamilla ois voinu sanoa vaikka et: 'Ei oo kyllä ihan mun makuuni tää lopputulos..' eikä: 'HYI HELVETTI! TÄÄ ON IHAN KAUHEE!'
Onks jollain tietoa, minkä ikäinen tää Kamilla on? Itse veikkaisin ihan max. 18-v ?- Järkyttynyt ampiainen
Kamilla oli kuvausten aikana 18-vuotias.
Itse alussa ohjelmaa ajattelin, että onpa järkevä ja viisas 18-vuotias. Puhui ihan viisaasti ja käyttäytyi hyvin, mutta sitten lopussa kyllä koko pankki räjähti!
- kaukana gootista
Kylläpä sitä on revitelty asiaa ymmärtämättä tuon taivaallista miten ohjelmia tehdään.
Ohjelman tekijät näkivät tässä osiossa mahdollisuuden oman ohjelmansa ylimääräiseen mainostamiseen.
Selvästi näki kuinka taitavasti leikkaamalla, irroittamalla asioita asiayhteyksistä saadaan aikaiseksi sellainen ohjelma kuin formaatille sillä hetkellä sopii!
Olkaa ihmiset oikeasti hieman kriittisiä ja miettikää kuulemaanne ja näkemäänne hieman.
Goottibeibet ovat selkeästi kateellinen "bunch of kids" porukka.
Voisi oikeastaan kysyä minkä ikäisistä gooteista onkaan kyse. Mitenkään tuo kirjoittamanne juttu ei ole täysikäisen kirjoittama. Pikemmin uskoisin nimimerkin takana olevan jotain muuta kuin gootteja itsekään. Gootit kun yleensä ovat itse suvaitsevaisia.
En ymmärrä miksei saa sanoa suoraan, jos ohjelman tekijät tekevät "teiniasunnon" nuorelle naishenkilölle.
Tällä kertaa haluttiin sensaatiota ja leikattiin ohjelma sensaatiohakuisesti!- dgsdgsdg
...on TEINI! EighTEEN!
- nimimerkki
Tottakai teinille tehtiin teiniasunto, mikäs muukaan (18-vuotias on vielä teini, ei missään tapauksessa aikuinen, vaikka yksin asuukin).
Eikö kyseinen henkilö siis kiroillen haukkunutkaan remontin lopputulosta, vaan kaikki oli leikattu niin, että meistä katsojista vain vaikutti siltä! Outoa! - goottibeibet
kaukana gootista:
minusta on hyvä asia, että asioihin suhtaudutaan kriittisesti - jopa viihteeseen. mutta eikö juuri tuon kuvaamasi leikkaustekniikan ja narratiivien rakentamisen funktiona ole herättää tunteita? kertoa kärjistettyjä tarinoita?
kuvatussa materiaalissa on uskoakseni jotakin perää, sillä pelkkä leikkaustekniikka ei riitä ohjelman rakentamiseen. ohjelmaan tarvitaan materiaalia, jonka tuo - minun mielestäni - nykyisen mittakaavan mukaan gootilta näyttänyt tyttö ohjelmantekijöille tarjosi. reaktiohan on saattanut olla vieläkin kamalampi.
mutta kerro toki lisää siitä taivaallisesta autuudesta, jonka puitteissa televisio-ohjelmia tehdään. lisää perään vaikka huutomerkki.
vaikka hetken mielijohteesta ottamani nimimerkki viittasikin noihin gootin näköisiin tyttöihin se ei todellakaan ollut lähtökohtani aloittaessani tätä ketjua. se oli päähänpisto ihmetellessäni mitä tuossa tv-ohjelmassa oikein tapahtui. olin todella yllättynyt reaktiosta.
toki nyt kun asia on tullut esille, sinähän voisit määritellä gootin tässä yhteydessä meille tietämättömille tarkemminkin - siis sen lisäksi, että gootit ovat "itse suvaitsevaisia..". viittaatko 80-luvun gootteihin, joiden esikuvina toimivat bändit kuten cure, sisters of mercy ym.? vai viittaatko nykyisiin gootteihin, jotka näyttäytyvät mustissa vaatteissa ja kuuntelevat jotakin goottimusiikiksi määriteltyä? huomaa tässä yhteydessä, relevantit lähteet sijaitsevat jossakin suomi24 palvelimien ja internetin ulkopuolella.
mielestäni saa sanoa suoraan, mutta myöskin laittaa reagointinsa mittasuhteisiin. ei tarvitse olla ilkeä. ehkä tuo gootilta näyttävä tyttö on kulissien takana on voinut kiitellä remontin tekijöitä vaivannäöstään, ehkä ei. ohjelman tekijöiden puolesta toivon, että kiitoksia ei ole leikattu pois.
lähtökohta on kuitenkin, että emme voi tietää sitä. voimme ainoastaan tietää sen mikä meille tuon 'leikatun materiaalin' puitteissa näytettiin ja reagoida sen mukaan. tällöin meidän on omien aistihavaintojemme pohjalta helpompi arvostella kamillaa sen sijaan, että alkaisimme kritisoimaan ohjelman tekijöitä ja heidän motiivejaan ym. - mikä sekin olisi toisaalta mielenkiintoista.
toisin sanoen me arvostelemme tässä sitä kertomusta, joka meille näytettiin ja keskustelemme pintapuolisesti siitä pintapuolisella suomi24 palstalla. - mikä on gootti
goottibeibet kirjoitti:
kaukana gootista:
minusta on hyvä asia, että asioihin suhtaudutaan kriittisesti - jopa viihteeseen. mutta eikö juuri tuon kuvaamasi leikkaustekniikan ja narratiivien rakentamisen funktiona ole herättää tunteita? kertoa kärjistettyjä tarinoita?
kuvatussa materiaalissa on uskoakseni jotakin perää, sillä pelkkä leikkaustekniikka ei riitä ohjelman rakentamiseen. ohjelmaan tarvitaan materiaalia, jonka tuo - minun mielestäni - nykyisen mittakaavan mukaan gootilta näyttänyt tyttö ohjelmantekijöille tarjosi. reaktiohan on saattanut olla vieläkin kamalampi.
mutta kerro toki lisää siitä taivaallisesta autuudesta, jonka puitteissa televisio-ohjelmia tehdään. lisää perään vaikka huutomerkki.
vaikka hetken mielijohteesta ottamani nimimerkki viittasikin noihin gootin näköisiin tyttöihin se ei todellakaan ollut lähtökohtani aloittaessani tätä ketjua. se oli päähänpisto ihmetellessäni mitä tuossa tv-ohjelmassa oikein tapahtui. olin todella yllättynyt reaktiosta.
toki nyt kun asia on tullut esille, sinähän voisit määritellä gootin tässä yhteydessä meille tietämättömille tarkemminkin - siis sen lisäksi, että gootit ovat "itse suvaitsevaisia..". viittaatko 80-luvun gootteihin, joiden esikuvina toimivat bändit kuten cure, sisters of mercy ym.? vai viittaatko nykyisiin gootteihin, jotka näyttäytyvät mustissa vaatteissa ja kuuntelevat jotakin goottimusiikiksi määriteltyä? huomaa tässä yhteydessä, relevantit lähteet sijaitsevat jossakin suomi24 palvelimien ja internetin ulkopuolella.
mielestäni saa sanoa suoraan, mutta myöskin laittaa reagointinsa mittasuhteisiin. ei tarvitse olla ilkeä. ehkä tuo gootilta näyttävä tyttö on kulissien takana on voinut kiitellä remontin tekijöitä vaivannäöstään, ehkä ei. ohjelman tekijöiden puolesta toivon, että kiitoksia ei ole leikattu pois.
lähtökohta on kuitenkin, että emme voi tietää sitä. voimme ainoastaan tietää sen mikä meille tuon 'leikatun materiaalin' puitteissa näytettiin ja reagoida sen mukaan. tällöin meidän on omien aistihavaintojemme pohjalta helpompi arvostella kamillaa sen sijaan, että alkaisimme kritisoimaan ohjelman tekijöitä ja heidän motiivejaan ym. - mikä sekin olisi toisaalta mielenkiintoista.
toisin sanoen me arvostelemme tässä sitä kertomusta, joka meille näytettiin ja keskustelemme pintapuolisesti siitä pintapuolisella suomi24 palstalla.remontin saaja ei olllut gootti. Puhutaan vaikka ei tiedetä edes ko. sanan tarkoitusta.
- erotatko lintua kalasta?
goottibeibet kirjoitti:
kaukana gootista:
toisin sanoen me arvostelemme tässä sitä kertomusta, joka meille näytettiin ja keskustelemme pintapuolisesti siitä pintapuolisella suomi24 palstalla.Gootteihin liitetään ennen kaikkea eräänlaiseen "hautausmaaestetiikkaan" perustuva, huomiota herättävä pukeutumistyyli. Goottikulttuurilla ei juurikaan ole poliittisia tai yhteiskunnallisia päämääriä: kyse on esteettisestä liikkeestä, tyylikultista ja populaarimusiikin ympärille rakentuneesta vapaa-ajankulttuurista.
Gootin väitetään stereotyyppisesti pukeutuvan vain mustaan tai vähintään hyvin tummiin väreihin, kuten viininpunaiseen tai tummansiniseen ja että näitä tummia värejä käytetään miltei aina mustan kanssa. Todellisuudessa gootit käyttävät hyvin laajaa väriskaalaa pukeutumisessaan ja joillakin musta on vain sivuroolissa. Yleisimmät voimakkaat värit lienevät kirkkaanvihreä, vaaleanpunainen, punainen ja violetti. Myös kokonaan valkoiset asut ovat gooteilla aivan mahdollisia. Mikä tahansa kaupasta ostettu musta tai punainen tai punamusta paita ei kuitenkaan tee ihmisestä goottia, vaan usein gootit ostavat vaatteitaan goottivaateliikkeistä, joita on suurimmissa kaupungeissa, tai jos taitoa löytyy, valmistavat vaatteensa itse.
Alakulttuurin juuret ovat 1970-luvun Britanniassa. - goottibeibet
erotatko lintua kalasta? kirjoitti:
Gootteihin liitetään ennen kaikkea eräänlaiseen "hautausmaaestetiikkaan" perustuva, huomiota herättävä pukeutumistyyli. Goottikulttuurilla ei juurikaan ole poliittisia tai yhteiskunnallisia päämääriä: kyse on esteettisestä liikkeestä, tyylikultista ja populaarimusiikin ympärille rakentuneesta vapaa-ajankulttuurista.
Gootin väitetään stereotyyppisesti pukeutuvan vain mustaan tai vähintään hyvin tummiin väreihin, kuten viininpunaiseen tai tummansiniseen ja että näitä tummia värejä käytetään miltei aina mustan kanssa. Todellisuudessa gootit käyttävät hyvin laajaa väriskaalaa pukeutumisessaan ja joillakin musta on vain sivuroolissa. Yleisimmät voimakkaat värit lienevät kirkkaanvihreä, vaaleanpunainen, punainen ja violetti. Myös kokonaan valkoiset asut ovat gooteilla aivan mahdollisia. Mikä tahansa kaupasta ostettu musta tai punainen tai punamusta paita ei kuitenkaan tee ihmisestä goottia, vaan usein gootit ostavat vaatteitaan goottivaateliikkeistä, joita on suurimmissa kaupungeissa, tai jos taitoa löytyy, valmistavat vaatteensa itse.
Alakulttuurin juuret ovat 1970-luvun Britanniassa.erittäin hyvä ja selkeä määritelmä gooteista alakulttuurina - rajanvetoja ja keskeisiä kulttuurisia aineksia, sekä viittaus alakulttuurin taustaan.
tuohon voisin ainoastaan lisätä, että kuten mainitsit: alakulttuureilla ei useimmiten ole intentionaalisia tai tiedostettuja poliittisia päämääriä. sen sijaan ne voivat kuitenkin ulospäin valtavirran tai hegemonisen valtakulttuurin näkökulmasta näyttäytyä sellaisina.
ihan kiinnostuksesta alakulttuuria kohtaan, keitä nuo - siis nyt kun puhutaan alakulttuurin lisäksi kultista - karismaattiset johtohahmot eli palvotut symbolit ovat?
- Oikeasti köyhä
Vielä nettiextrassa kertoi, että ihan kiva viikko ollut, mutta asunto oli takaisku. Miten voimme Kamillaa nyt auttaa? Minä lahjoitan ilmapatjan sille, kuka tuo kaninpaskat takaisin?
Yhdellä naapurin hemmolla, joka dokaa sillä olisi nojatuoli tarjolla vain kerran kustu siihen. - visigootti
Jos nyt rehellisiä ollaan, niin suunnittelijan lopputulos oli mun mielestä erittäin ahdistava. Kattolamput erityisesti näytti siltä, että niitä voi katsoa vain hyvin varovasti ja erityisesti selvin päin. Kuplat siihen päälle niin eikös kohta lennä yrjö. Ajattelikohan hän jotain todellista Japani-fania? Mun mielestä koti ei oo teemapuisto, vaan sen on oltava viihtyisä. Yhden teeman ympärille rakennetut kodit on mun mielestä karseita ja ne vaativat asujaltaan tosi paljon. Suunnittelija halusi toteuttaa omaa luovuuttaan eikä toiselle kotia = väärin!
Miespuolinen suunnittelija ei varmaankaan voi tajuta, miksi muilla kuin peruskoululaisilla sängyn on hyvä olla lattian tasossa. Ja jos rakennetaan parvi, ei ikinä kannata tehdä kapeeta! Vanhoissa taloissa parvelle on enemän sijoitusmahdollisuuksia, mutta elementtitalon miniatyyriyksiöön se ei kuulu!!!!!!! Nyt kun purettiin niin reippaasti, sen vapautuneen tilan ois voinut käyttää johonkin tosi mukavaan ja helposti muunneltavaan sohva/sänkysysteemiin. Melkein Ikean vuodesohva olis kelvannut.
MUTTA: Jos unohdetaan tosi tylyt ja epäystävälliset kommentit, Camillan henk.koht. ongelma on siinä, että hän ei selvästi kertonut, mistä pitää ja mitä haluaa. Seiso suurinpiirtein tuppisuuna vaan ja mulkoili tekijöitä.
Niin se vaan käy, että jollei opi kertomaan ääneen mitä tahtoo, tässä maailmassa valitettavasti kaikki muut päättää sun puolesta eikä siitä välttämättä aina voi tykätä.- Kamiina
Olipas kerrankin mukava katsoa ohjelmaa, jossa sanottiin oma mielipide suoraa. Se asunto oli karsee, todella. En olis hyväksynyt minäkään moista pallomerta kattoon roikkumaan. Se seinämaalaus oli yäk...
- se perus...
Kamiina kirjoitti:
Olipas kerrankin mukava katsoa ohjelmaa, jossa sanottiin oma mielipide suoraa. Se asunto oli karsee, todella. En olis hyväksynyt minäkään moista pallomerta kattoon roikkumaan. Se seinämaalaus oli yäk...
remppa lienee tärkein...hän sai sentään nuhruisen lattiamaton tilalle sievää puuta, paskaiset seinät ja katto maalattiin ja keittiöstä vietiin ne kammottavat keittiönkaapit ja kodinkoneet mäkeen ja tuotiin uutta ja kaunista tilalle...se jo yksistään on ison rahan arvoista!!! Olispa Kamilla vaan palkannu sinne pari työmiestä tekemään sen homman, ostanut materiaalit omasta kukkarosta ja hommannut itselle majoituksen muualta siksi aikaa niin aika paljon olis tullut tämä lysti maksamaan...
Ihme narinaa sisustuksesta kun sitä voi itse kukin muutella makunsa mukaan hyvin helposti ja halvallakin...ja seinämaalauksen saa helposti pois kun ostaa purkin maalia...se ei ketään konkkaan vie...tosin Kamilla oli selvästi patalaiska kun ei jaksanut omia romujakaan kantaa ulos että se maalaaminenkin lienee liikaa vaadittu...
Olisi nyt tyytyväinen kun takuulla saa enemmän nyt siitä kämpästä kun mitä on siitä pulittanut...myy pois jos se slummimaisema oli enemmän hänen mieleen...ja ostaa sitten uuden mörsärin tilalle ja kaninpaskaa vähän lattioille niin johan kelpaa taas elellä hymyssä suin...
Mutta kiittämätön kakarahan se oli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819