Kyllä pinna palaa kun kuuntelee kanervan kohua. nyt oon toista kertaa kuunnellu kun kanervan kohua arvostelee naistenliiton puheenjohtaja! mitä he***ttiä hän siellä tekee.?? oon kuullu naisten suusta monet kerrat: naiset puolustaa aina naista! näin saamme median ansiosta kuulla parhaimman naisten puolustajan valitusta kanervan YKSITYIS ELÄMÄSTÄ!! kanerva ei tehnyt oikein mutta mitä MEILLE tavallisille pulliaisille kuuluu mitä joku tekee. jokainen huolehtikoon omista asioistaan. olkoon presidentti, ekonomi, siivooja tai raksamies.
puhutaan että ike valehteli, no kyllä minäkin heittäisin pienen valkoisen valheen omasta yksityiselämästäni. niin teki pääministeri matti vanhanen kun kertoi missä tapasi susan RUUSUSEN. siinä yksi uusi esimerkki turhista pyrkyreistä julkkiksiksi.
nyt alan ainakin itse boikotoimaan mediaa ja muita lööppi lehtiä.
MEIDÄN IKE HOITI HOMMANSA ERITTÄIN HYVIN! JA ON EDELLEEN SUOMEN TOP3 POLIITIKOISSA.
KERTOKAA TEIDÄN FIILIKSIÄ!
Kyllä
pinna palaa!
3
175
Vastaukset
paskalehdet ja horot alkaa järkkäämään ministerinvaihdoksia, niin ei ihme että pinna palaa sulla ja miksei mullakin.
- sivusta seurannut
Eiköhän paskan pyöhiminen riitä se vain haisee!!!
- oot
kanerva on äijä. yksityisasiat olkoon yksityisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412