Vanhana narripelaajana ja kannattajana tietysti eilinen tappio vielä hiukan kirvelee, mutta, ei siinä mitään selittelyn varaan jäänyt. Sarja oli tasainen ja toki olisi voinut mennä toisinpäinkin, mutta parempi voitti. Ehkä se oli sekoitus taitoa ja tuuria, mutta niinhän urheilussa aina on.
Samalla olen kuitenkin iloinen Espoon kiekkoilun puolesta ja haluan välittää sekä vilpittömät onnitteluni Bluesin joukkueelle ja kannattajille, että toivottaa onnea finaaleihin. Saatanpa jopa tulla Länsiauto Areenalle sinisiä kannustamaan. Olette finaalipaikan arvoisia!
Onnea finaaleihin, Blues!
6
346
Vastaukset
- Mä vaan
Olen vilpittömästi Bluesin kannalla(näistä kahdesta), lähinnä siksi että ovat tajunneet pienentää budjettia ja rakentaa joukkuetta hieman eri tavalla, siitä pisteet.
Jokerit ei ole näin toiminut aikoihin, ja tuskin muuttavat linjaansa tulevaisuudessakaan, rahaa syydetään pelaajiin/valmentajiin tolkuttomasti ja sillä toivotaan menestystä.
Nämä herrat HPK:sta ovat kovia pelimiehiä, mutta jotenkin menee maku aina siinä vaiheessa kun Jokerit alkaa haalia rahalla kaikki itselleen, siksi en ole Jokereita kannattanut koskaan, Blues oli monta vuotta samalla linjalla, mutta nyt hieman linjaus on muuttunut.
Onnea finaaleihin, ei siitä läpihuutojuttua tule, mutta veikkaan että Kärpät vie sen taas, toivottavasti olen väärässä. - näppylät
Jos Suomen ykkösjengin IFK:n pudottaa, niin ei voi muuhun päätyä kuin mestaruuteen.
- Ifk Numero28
Toivotaan että Blues vie Kannun Otteluvoitoin 3-0
- pelle porukka stadista
Viime suomenmestaruus 1998 ja seuraava.... never
- herrasmies67
Kiitos Jokereille, teitte välierästä hienon sarjan. Jokerit oli voittamisen arvoinen vastustaja.
- Jokeli
Upeeta huomata, että tälläkin keskustelupalstalla on muitakin kuin säälittäviä teinejä, jotka haukkuu kaikki muut joukkueet paitsi suosikkinsa maanrakoon. Onnea Bluesille finaaliin! Toivottavasti pieksette Kärpät oikein kunnolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876