Kertoisiko joku ystävällinen, millainen on Savonlinnan LTO-koulutuksen soveltuvuusosio tässä VAKAVA-kokeessa?
Savonlinnan LTO-koulutuksen soveltuvuus?
5
919
Vastaukset
- kaimaani....
Edelleenkin olen sitä mieltä, että jos ei viitsi etsiä itse noin helppoa tietoa niin on ihan väärälle alalle hakemassa. Miten joku lastentarhanopettajaksi hakeva kehtaa kysyä tälläisiä?!? Ei kukaan tule jatkossakaan kertomaan sulle vastauksia suoraan! Toi on kuitenkin todella helppo tieto löytää. Noilla taidoilla suosittelisin kuitenkin vaikka siivoojan ammattia, jos sitäkään.
- sikakylä
Vai että siivooja on pohjasakkaa.
Tärkeä ryhmä ja toivottavasti ammattiylpeä!
Noilla asenteilla.....
- Kevätpaiste
Anteeksi vain, mutta olen lukenut kaiken informaation, jota VAKAVA-kokeesta on annettu ja missään ei kerrota, millaisen soveltuvuusosion järjestävät Savonlinnassa. Sinulle hermoheikolle ihmiselle todella suosittelen hakeutumista hoitoon, jos noin vakavasti otat toisten kysymykset :D
- lkjlkjöljk
Minulla meni 3 minuuttia tuon tiedon hakemiseen Joensuun yliopiston sivuilta. Taidat vaan olla äärimmäisen laiska. Opiskeluita varten täytyy HIEMAN ryhdistäytyä ja opetella etsimään sitä tietoa, muuten olet ns. pississä.
- Kevätpaiste
En saanut aiemmin pdf-tiedostoa auki, eli sieltähän ne sitten löytyivätkin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287