Psalmit ovat lohduttavia ja kauniita. Sieltä löytyy Jumalansanaa moneen erilaiseen elämäntilanteeseen.
Mikä on sinulle mieluisin Psalmi?
Psalmit 103
1 Daavidin virsi. Kiitä Herraa, minun sieluni, ja kaikki, mitä minussa on, hänen pyhää nimeänsä.
2 Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unhota, mitä hyvää hän on sinulle tehnyt,
3 hän, joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi,
4 joka lunastaa sinun henkesi tuonelasta ja kruunaa sinut armolla ja laupeudella,
5 joka sinun halajamisesi tyydyttää hyvyydellään, niin että sinun nuoruutesi uudistuu kuin kotkan.
6 Herra tekee vanhurskauden ja hankkii oikeuden kaikille sorretuille.
7 Hän on tehnyt Moosekselle tunnetuksi tiensä, Israelin lapsille suuret tekonsa.
8 Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.
9 Ei hän aina riitele eikä pidä vihaa iankaikkisesti.
10 Ei hän tee meille syntiemme mukaan eikä kosta meille pahain tekojemme mukaan.
11 Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät.
12 Niin kaukana kuin itä on lännestä, niin kauas hän siirtää meistä rikkomuksemme.
13 Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä.
14 Sillä hän tietää, minkäkaltaista tekoa me olemme: hän muistaa meidät tomuksi.
15 Ihmisen elinpäivät ovat niinkuin ruoho, hän kukoistaa niinkuin kukkanen kedolla.
16 Kun tuuli käy hänen ylitsensä, ei häntä enää ole, eikä hänen asuinsijansa häntä enää tunne.
17 Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,
18 niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja muistavat hänen käskynsä ja noudattavat niitä.
19 Herra on pystyttänyt istuimensa taivaisiin, ja hänen kuninkuutensa hallitsee kaikkia.
20 Kiittäkää Herraa, te hänen enkelinsä, te väkevät sankarit, jotka hänen käskynsä täytätte, kun kuulette hänen sanansa äänen.
21 Kiittäkää Herraa, kaikki hänen sotaväkensä, te hänen palvelijansa, jotka hänen tahtonsa teette.
22 Kiittäkää Herraa, kaikki hänen tekonsa, hänen valtakuntansa kaikissa paikoissa. Kiitä, minun sieluni, Herraa.
Mikä on sinulle mieluisin Psalmi?
16
1054
Vastaukset
- Psalmi 30,
sillä tämä on toteutunut elämässäni:
Psalmit 30
1 Daavidin virsi; temppelin vihkimislaulu.(30:2) Minä ylistän sinua, Herra, sillä sinä pelastit minut etkä sallinut viholliseni iloita minusta.
2 (30:3) Herra, minun Jumalani, sinua minä huusin, ja sinä paransit minut.
3 (30:4) Herra, sinä nostit minun sieluni tuonelasta, sinä herätit minut henkiin hautaan vaipuvien joukosta.
4 (30:5) Veisatkaa kiitosta Herralle, te hänen hurskaansa, ylistäkää hänen pyhää nimeänsä.
5 (30:6) Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo.
6 (30:7) Minä sanoin menestykseni päivinä: "En minä ikinä horju".
7 (30:8) Herra, sinä armossasi vahvistit minun vuoreni. Mutta kun sinä kätkit kasvosi, niin minä peljästyin.
8 (30:9) Sinua, Herra, minä huusin ja Herraa minä rukoilin:
9 (30:10) "Mitä etua on minun verestäni, jos minä hautaan vaivun? Ylistääkö tomu sinua, julistaako se sinun uskollisuuttasi?
10 (30:11) Kuule, Herra, ja armahda minua, Herra, ole minun auttajani."
11 (30:12) Sinä muutit minun murheeni ilokarkeloksi, sinä riisuit minun surupukuni ja vyötit minut riemulla,
12 (30:13) että minun sieluni veisaisi sinulle kiitosta, eikä vaikenisi. Herra, minun Jumalani, sinua minä ylistän iankaikkisesti.- hildurvonhopsis
Psalmit 40
1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.(40:2) Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli minun huutoni.
2 (40:3) Ja hän nosti minut ylös turmion kuopasta, lokaisesta liejusta, ja asetti minun jalkani kalliolle, hän vahvisti minun askeleeni.
3 (40:4) Hän antoi minun suuhuni uuden virren, kiitoslaulun Jumalallemme. Sen näkevät monet ja pelkäävät ja turvaavat Herraan.
4 (40:5) Autuas se mies, joka panee turvansa Herraan eikä käänny ylpeiden puoleen eikä niitten, jotka valheeseen eksyvät!
5 (40:6) Herra, minun Jumalani, suuret ovat sinun ihmetekosi ja sinun aivoituksesi meitä kohtaan. Ei ole ketään sinun vertaistasi. Niitä minä tahdon julistaa, niistä puhua, niitten paljous on suurempi, kuin luetella taidan.
6 (40:7) Teurasuhriin ja ruokauhriin et sinä mielisty; minun korvani sinä avasit, polttouhria ja syntiuhria sinä et vaadi.
7 (40:8) Silloin minä sanoin: "Katso, minä tulen; kirjakääröön on kirjoitettu, mitä minun on tehtävä.
8 (40:9) Sinun tahtosi, minun Jumalani, minä teen mielelläni, ja sinun lakisi on minun sydämessäni."
9 (40:10) Minä julistan vanhurskautta suuressa seurakunnassa; katso, en minä sulje huuliani. Sinä, Herra, sen tiedät.
10 (40:11) Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.
11 (40:12) Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina.
12 (40:13) Sillä lukemattomat vaivat minua saartavat, minun rikkomukseni ovat ottaneet minut kiinni, niin etten nähdä taida; ne ovat useammat kuin pääni hiukset, ja rohkeus on minulta mennyt.
13 (40:14) Kelvatkoon sinulle, Herra, pelastaa minut, Herra, riennä minun avukseni.
14 (40:15) Hävetkööt ja punastukoot kaikki, jotka minun henkeäni etsivät, hukuttaaksensa sen; peräytykööt ja tulkoot häpeään ne, jotka tahtovat minulle onnettomuutta.
15 (40:16) Tyrmistykööt häpeästänsä ne, jotka minulle sanovat: "Kas niin, kas niin!"
16 (40:17) Iloitkoot ja riemuitkoot sinussa kaikki, jotka sinua etsivät; ne, jotka sinun autuuttasi rakastavat, sanokoot aina: "Ylistetty olkoon Herra!"
17 (40:18) Minä olen kurja ja köyhä, mutta Herra pitää minusta huolen. Sinä olet minun apuni ja pelastajani; minun Jumalani, älä viivy.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible
- Sirpaleeni
on psalmi 84, Pyhiinvaeltajan laulu.
Sain aikoinaan rippilahjaksi tädiltäni Raamatun, johon oli laitettu alkulehdelle tuo psalmi.
Luen sitä usein.
Siunattua kevätpäivää kaikille!- Anonyymi
Ihanaa, että sinulle annettiin psalmi❤
- Diana*
Että puhutaan Jumalan armosta.
" Minä olen Herra sinun Jumalasi, älä pidä muita Jumalia."
Ei siis ole oikein palvella/palvoa esim. Jeesusta. Jeesus oli opettaja ja ihminen, ei Jumala.- JUMALA.
Ilm.19:13
hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
Johannes 1
1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
4 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
5 Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt. - olis.
JUMALA. kirjoitti:
Ilm.19:13
hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
Johannes 1
1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
4 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
5 Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.Jos Jeesus olis Jumala niin häntä Jeesusta ei voisi alistaa enään kenenkään alle.
1. Korinttolaiskirje 15
25 Kristuksen on näet määrä hallita, kunnes hän on saattanut kaikki vihollisensa jalkojensa alle. [Ps. 110:1; Mark. 12:36]
26 Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. [Ilm. 20:14, 21:4]
27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan. [Ps. 8:7; Ef. 1:22; Hepr. 2:8]
28 Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea. [1. Kor. 3:23, 11:3] - Anonyymi
olis. kirjoitti:
Jos Jeesus olis Jumala niin häntä Jeesusta ei voisi alistaa enään kenenkään alle.
1. Korinttolaiskirje 15
25 Kristuksen on näet määrä hallita, kunnes hän on saattanut kaikki vihollisensa jalkojensa alle. [Ps. 110:1; Mark. 12:36]
26 Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. [Ilm. 20:14, 21:4]
27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan. [Ps. 8:7; Ef. 1:22; Hepr. 2:8]
28 Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea. [1. Kor. 3:23, 11:3]Jeesus Kristus ON Jumala.
- Kolmesti kastettu
PSALMIT 130:1-5
1. Matkalaulu. Syvyydestä minä huudan sinua, Herra.
2. Herra, kuule minun ääneni. Tarkatkoot sinun korvasi minun rukousteni ääntä.
3. Jos sinä, Herra, pidät mielessäsi synnit, Herra, kuka silloin kestää?
4. Mutta sinun tykönäsi on anteeksiantamus, että sinua peljättäisiin.
5. Minä odotan Herraa, minun sieluni odottaa, ja minä panen toivoni hänen sanaansa.- joka antaa meille
1. Korinttolaiskirje 15
57 Mutta kiitos Jumalalle, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta! [Room. 8:37; 2. Kor. 2:14]
58 Olkaa siis vahvoja ja järkähtämättömiä, rakkaat veljeni, ja tehkää aina innokkaasti Herran työtä. Tietäkää, ettei Herra anna teidän työnne mennä hukkaan. [2. Aik. 15:7; Hepr. 6:10; Ilm. 14:13]
Olet vapaa,
Amen,Amen,Amen. - Sinulle uskovainen nainen
joka antaa meille kirjoitti:
1. Korinttolaiskirje 15
57 Mutta kiitos Jumalalle, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta! [Room. 8:37; 2. Kor. 2:14]
58 Olkaa siis vahvoja ja järkähtämättömiä, rakkaat veljeni, ja tehkää aina innokkaasti Herran työtä. Tietäkää, ettei Herra anna teidän työnne mennä hukkaan. [2. Aik. 15:7; Hepr. 6:10; Ilm. 14:13]
Olet vapaa,
Amen,Amen,Amen.Hei kaikki rakkaat, shalom!
"Rakkaani, morsiameni. Ottakaa nyt kiinni armostani, jota tarjoan teille. Sillä
armoni suo teille ilon. Armossani on teille kylliksi. Älkää epäröikö, älkää
peljätkö, sillä Minä se olen. Olen teidän keskellänne ja iloitsen teistä.
Iloitsen teistä.
Katsokaa Minuun, niin te ette eksy Minun tieltäni. Lukekaa Minun Sanaani. Kun te
elätte Minun käskyjeni mukaan, olette turvassa.
Ja Minä olen rakentava uskon muurin teidän ympärillenne, eikä vihollinen voi
teitä talloa, kun kuljette Minun tekemälläni, etukäteen Golgatalla
valmistamallani tiellä.
Jokainen lampaani saa ilman pelkoa kulkea, pieninkin karitsa joukossanne pysyy
turvassa. Minä olen valmistava teille Shabat-pöydän vihollisten silmien eteen.
Siinä te saatte iloita ja karkeloida.
Kuunnelkaa ääntäni, sillä te tunnette Minun ääneni. Älkää kuunnelko vieraita
ääniä, ne johtavat teidät harhaan. Ne varastavat teidän ilonne, jonka olen
teille antanut.
Minun ääneni vie teidät pysyvään iloon, jonka Minä olen teille luvannut.
Rakastan teitä, iloitsen teistä. Sydämeni tulvii iloa, kun näen teidän
karkeloivan ja ylistävän Minua. Olette turvassa Minun kanssani.
Toisilta teistä vihollinen yrittää viedä ilon, kun lähdette täältä. Älkää
suostuko siihen. Pitäkää kiinni ilosta, jonka olen teille antanut.
Johdatan teitä syvempään iloon, joka tuo rauhan sydämeenne.
Jättäkää mielestänne kauna, katkeruus ja anteeksiantamattomuus, niin te
vapaudutte suurempaan iloon kuin osaatte kuvitellakaan.
Tahtoni on, että lapsukaiseni pysyvät turvassa ja maailmaa ylempi rauha ja ilo
pysyisi teissä.
Johdatan teitä suurempiin syvyyksiin uskossanne. Opetan teitä taistelemaan
niinkuin Deborah taisteli. Opetan teille vielä suurempaa uskoa kuin opetin
Esterille. Opetan teille Ruutin viisautta ja uskollisuutta. Opetan teille myös
nöyrtymistä ja uhraamista niinkuin opetin naiselle, joka voiteli jalkani
öljyllä.
Kaiken, mitä tarvitsette uskossanne, annan teille. Avatkaa sydämenne, poistakaa
kaikki turha sieltä, niin tulen täyttämään sydämenne Isän rakkaudella ja Yljän
rakkaudella. Luottakaa lapseni minuun."
Siunausta kaikille! - Kiitän,
Sinulle uskovainen nainen kirjoitti:
Hei kaikki rakkaat, shalom!
"Rakkaani, morsiameni. Ottakaa nyt kiinni armostani, jota tarjoan teille. Sillä
armoni suo teille ilon. Armossani on teille kylliksi. Älkää epäröikö, älkää
peljätkö, sillä Minä se olen. Olen teidän keskellänne ja iloitsen teistä.
Iloitsen teistä.
Katsokaa Minuun, niin te ette eksy Minun tieltäni. Lukekaa Minun Sanaani. Kun te
elätte Minun käskyjeni mukaan, olette turvassa.
Ja Minä olen rakentava uskon muurin teidän ympärillenne, eikä vihollinen voi
teitä talloa, kun kuljette Minun tekemälläni, etukäteen Golgatalla
valmistamallani tiellä.
Jokainen lampaani saa ilman pelkoa kulkea, pieninkin karitsa joukossanne pysyy
turvassa. Minä olen valmistava teille Shabat-pöydän vihollisten silmien eteen.
Siinä te saatte iloita ja karkeloida.
Kuunnelkaa ääntäni, sillä te tunnette Minun ääneni. Älkää kuunnelko vieraita
ääniä, ne johtavat teidät harhaan. Ne varastavat teidän ilonne, jonka olen
teille antanut.
Minun ääneni vie teidät pysyvään iloon, jonka Minä olen teille luvannut.
Rakastan teitä, iloitsen teistä. Sydämeni tulvii iloa, kun näen teidän
karkeloivan ja ylistävän Minua. Olette turvassa Minun kanssani.
Toisilta teistä vihollinen yrittää viedä ilon, kun lähdette täältä. Älkää
suostuko siihen. Pitäkää kiinni ilosta, jonka olen teille antanut.
Johdatan teitä syvempään iloon, joka tuo rauhan sydämeenne.
Jättäkää mielestänne kauna, katkeruus ja anteeksiantamattomuus, niin te
vapaudutte suurempaan iloon kuin osaatte kuvitellakaan.
Tahtoni on, että lapsukaiseni pysyvät turvassa ja maailmaa ylempi rauha ja ilo
pysyisi teissä.
Johdatan teitä suurempiin syvyyksiin uskossanne. Opetan teitä taistelemaan
niinkuin Deborah taisteli. Opetan teille vielä suurempaa uskoa kuin opetin
Esterille. Opetan teille Ruutin viisautta ja uskollisuutta. Opetan teille myös
nöyrtymistä ja uhraamista niinkuin opetin naiselle, joka voiteli jalkani
öljyllä.
Kaiken, mitä tarvitsette uskossanne, annan teille. Avatkaa sydämenne, poistakaa
rakkaudella. Luottakaa lapseni minuun."
Siunausta kaikille!Minä kiitän, sain rakkaaltani viestin.
>>>Kaiken, mitä tarvitsette uskossanne, annan teille. Avatkaa sydämenne, poistakaa
rakkaudella. Luottakaa lapseni minuun." - hildurvonhopsis
Kiitän, kirjoitti:
Minä kiitän, sain rakkaaltani viestin.
>>>Kaiken, mitä tarvitsette uskossanne, annan teille. Avatkaa sydämenne, poistakaa
rakkaudella. Luottakaa lapseni minuun."Eräs ystävättäreni kävi Israelissa ja Herra puhui hänelle näin:
(lainaus alkaa)
PUUTARHAHAUTA JERUSALEM 22.5.2007
PROFETIA
Olimme matkalla 17. - 24.5.07 Jerusalemissa. Puutarhahaudalla ollessamme koin kehotuksen mennä Jeesuksen hautaan. Ajattelin, ettei Jeesus ole kuitenkaan siellä enää vaan Hän on noussut ylös, mutta menin kuitenkin, koska Jumala oli puhunut minulle siellä ennenkin. Meitä meni hautaan neljä. Muutoin oli rauhallinen hetki, haudassa ei ollut muita.
Seisoessani siinä hiljaa katsellen haudan puolelle rautaristikon takaa huomasin yhtäkkiä, että sinne ilmestyi suuri musta, kuluneen näköinen miekka ja viikate.
Räpyttelin silmiäni ihmetellen näkyäni. Hautaan tuli kalsean kylmä, kylmät väreet kiirivät vartaloani pitkin.
Samassa näin puisia, yksinkertaisia arkkuja päällekkäin valtavan määrän. Ja arkkujen edestä aukeni pienien mustien ristien rivit.
Taustalla soi koko ajan surumarssi.
Sain suuren tuskan sydämeeni ja aloin itkeä.
Samassa näin Suomen kartan, joka alkoi mustua etelästä kohti pohjoista aivan päälaelle asti. Aivan päälaelta alkoi valo kirkastua ja kirkas valo alkoi valua kohti etelää.
Kuulin Jumalan äänen surumusiikin pauhun yli.
Hän sanoi: ”Suomen kansan on tehtävä parannus, muutoin minä annan tuhon kohdata maatanne. Uskovien tulee rukoilla Suomen puolesta. Ylistää ja rukoilla. Työtä on tehtävä tosissaan. Harras rukous pelastaa Suomen.
Älkää riidelkö keskenänne vaan tehkää sovussa työtä. Minä olen armollinen Jumala. Minä olen valinnut Suomen erikoistehtävään, mutta suomalaiset, te olette uppiniskaista kansaa.
Te rakastatte mukavuutta, olette omaa hyvää hakevia. Teistä on tullut välinpitämättömiä toisten hädälle. Omani nukkuvat eivätkä täytä tehtäväänsä. Lupaamani herätys tulee, mutta teidän on luovuttava valheen-, uskonnollisuuden- ja välinpitämättömyyden henkivalloista.
Herätkää! Nähkää verkko, johon olette sotkeutuneet ja tehkää parannus!
Minä olen uskollinen ja armollinen Jumala. Kääntykää minun puoleeni, puhukaa minulle. Älkää vain taivastelko tapahtumia. Teillä on valta tarttua tapahtumiin rukouksenne kautta. Olen antanut teille väkevän voiman nimeni kautta.
Haluan teidän äänenne kohoavan maailman äänen yli.
Järjestäytykää rukousryhmiin. Olen neuvonut teitä Sanani kautta, miten teidän tulee rukoilla. Olen todella Sanani kautta antanut teille tiedot, taidot ja nimeni.
Lukekaa rakkaani Sanaani.
Olen luvannut kuulla äänenne. Luottakaa minuun, tulkaa takaisin minun tyköni. Minun rakkauteni teihin ei ole sammunut.
(lainaus päättyy)
Jeesus todella rakastaa meitä ja haluaa, että Hänen omansa rukoilevat Suomen kansan puolesta! - hildurvonhopsis
hildurvonhopsis kirjoitti:
Eräs ystävättäreni kävi Israelissa ja Herra puhui hänelle näin:
(lainaus alkaa)
PUUTARHAHAUTA JERUSALEM 22.5.2007
PROFETIA
Olimme matkalla 17. - 24.5.07 Jerusalemissa. Puutarhahaudalla ollessamme koin kehotuksen mennä Jeesuksen hautaan. Ajattelin, ettei Jeesus ole kuitenkaan siellä enää vaan Hän on noussut ylös, mutta menin kuitenkin, koska Jumala oli puhunut minulle siellä ennenkin. Meitä meni hautaan neljä. Muutoin oli rauhallinen hetki, haudassa ei ollut muita.
Seisoessani siinä hiljaa katsellen haudan puolelle rautaristikon takaa huomasin yhtäkkiä, että sinne ilmestyi suuri musta, kuluneen näköinen miekka ja viikate.
Räpyttelin silmiäni ihmetellen näkyäni. Hautaan tuli kalsean kylmä, kylmät väreet kiirivät vartaloani pitkin.
Samassa näin puisia, yksinkertaisia arkkuja päällekkäin valtavan määrän. Ja arkkujen edestä aukeni pienien mustien ristien rivit.
Taustalla soi koko ajan surumarssi.
Sain suuren tuskan sydämeeni ja aloin itkeä.
Samassa näin Suomen kartan, joka alkoi mustua etelästä kohti pohjoista aivan päälaelle asti. Aivan päälaelta alkoi valo kirkastua ja kirkas valo alkoi valua kohti etelää.
Kuulin Jumalan äänen surumusiikin pauhun yli.
Hän sanoi: ”Suomen kansan on tehtävä parannus, muutoin minä annan tuhon kohdata maatanne. Uskovien tulee rukoilla Suomen puolesta. Ylistää ja rukoilla. Työtä on tehtävä tosissaan. Harras rukous pelastaa Suomen.
Älkää riidelkö keskenänne vaan tehkää sovussa työtä. Minä olen armollinen Jumala. Minä olen valinnut Suomen erikoistehtävään, mutta suomalaiset, te olette uppiniskaista kansaa.
Te rakastatte mukavuutta, olette omaa hyvää hakevia. Teistä on tullut välinpitämättömiä toisten hädälle. Omani nukkuvat eivätkä täytä tehtäväänsä. Lupaamani herätys tulee, mutta teidän on luovuttava valheen-, uskonnollisuuden- ja välinpitämättömyyden henkivalloista.
Herätkää! Nähkää verkko, johon olette sotkeutuneet ja tehkää parannus!
Minä olen uskollinen ja armollinen Jumala. Kääntykää minun puoleeni, puhukaa minulle. Älkää vain taivastelko tapahtumia. Teillä on valta tarttua tapahtumiin rukouksenne kautta. Olen antanut teille väkevän voiman nimeni kautta.
Haluan teidän äänenne kohoavan maailman äänen yli.
Järjestäytykää rukousryhmiin. Olen neuvonut teitä Sanani kautta, miten teidän tulee rukoilla. Olen todella Sanani kautta antanut teille tiedot, taidot ja nimeni.
Lukekaa rakkaani Sanaani.
Olen luvannut kuulla äänenne. Luottakaa minuun, tulkaa takaisin minun tyköni. Minun rakkauteni teihin ei ole sammunut.
(lainaus päättyy)
Jeesus todella rakastaa meitä ja haluaa, että Hänen omansa rukoilevat Suomen kansan puolesta!http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgicategory=1000000000000003&conference=4500000000000283&posting=22000000034156836
Norjalaisen naisen näky vuodelta 1968
90-vuotias norjalaisnainen sai näyn vuonna 1968 ja sen kirjasi ylös Emanuel Minos, mutta harkinnan jälkeen hän ei pitänyt soveliaana julkaista näkyä sen radikaalin sisällön vuoksi. Olosuhteet olivat aivan erilaiset siihen aikaan ja siksi asia unohtui 25 vuodeksi.
Emanuel Minos löysi kellastuneen paperin, johon oli ottanut ylös näyn ja pelästyi lukiessaan mitä nainen oli nähnyt.
Tässä 90-vuotiaan naisen näky vuodelta 1968:
"Minä sain nähdä maailman karttana. Minä näin Euroopan - maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta, juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle. Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme liennytyksen ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut. Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään. Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten supistamista monissa maissa, myös Norjassa. Kolmas maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.
Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä. Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle. He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja parannuksesta. Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys. Pitää menestyä ja päästä eteenpäin. Kyseessä ovat aineelliset asiat tavalla, mitä Jumala ei koskaan ole luvannut. Kirkot, vapaakirkot ja rukoushuoneet tyhjenevät yhä enemmän. Ristin ottamisen ja Jeesuksen seuraamisen julistuksen sijalle tulee viihde, taide ja kulttuuri sinne, missä pitäisi olla herätys, hätä ja parannuskokouksia. Tämä tulee tapahtumaan suuressa määrin juuri ennen Jeesuksen toista tulemista ja onnettomuus murtautuu päällemme.
Norjaa kohtaa vertaansa vailla oleva moraalin hajoaminen. Ihmiset tulevat elämään niin kuin naimisissa olevat olematta naimisissa. Yhteen muuttaminen ennen avioliittoa lisääntyy suuressa määrin. Tämä tapa tulee hiipimään kristillisiin seurakuntiin ja tätä ei vastusteta aktiivisesti. Myös synti luontoa vastaan suvaitaan. Aivan ennen Jeesuksen paluuta näytetään TV-ohjelmia, joita emme ole koskaan ennen nähneet. TV tulee täyttymään niin hirvittävästä väkivallasta, että se opettaa kansaa murhaamaan ja tekemään lopun toisistaan. Kaduilla kävelemisestä tulee turvatonta. Kansa tulee omaksumaan sen, mitä he näkevät, eikä silloin tule olemaan vain yhtä vaihtoehtoa televisiossa, vaan tarjonta tulee olemaan laaja. Televisio tulee toimimaan juuri niin kuin radio. Voimme ruuvata ohjelmasta ohjelmaan, jotka tulevat olemaan täynnä väkivaltaa, ja kansa pitää tätä viihteenään. Pahimmat ajateltavat murha- ja väkivaltakäsikirjoitukset lavastetaan näytettäväksi ja tämä leviää yhteiskuntaan.
Sukupuoliyhdyntäkohtauksia tullaan näyttämään. Kaikista intiimimmät asiat, jotka kuuluvat avioliittoon, näytetään ruudussa. Tämä tulee tapahtumaan ja sinä tulet näkemään sen toteutumisen. Ne lait, jotka meillä nyt on, tullaan rikkomaan ja kaikista epäsiveellisintä tullaan näyttämään silmiemme edessä.
Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta - ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy.
Siitä tulee lyhyt sota. Kaikki, mitä olen sodasta kokenut, on vain lastenleikkiä verrattuna tähän. Se alkaa tavallisena sotana, mutta se tulee leviämään ja se päättyy atomipommeihin. Ilma tulee saastumaan niin, ettei sitä voi hengittää, ja tämä kohtaa monta maanosaa. Amerikka, Japani, Australia - rikkaat maat. Vesi tulee pilaantumaan. Emme voi viljellä maata siellä. He, jotka ovat jäljellä rikkaissa maissa yrittävät paeta köyhimpiin maihin, jotka eivät ole vahingoittuneet. Siellä heitä kohdellaan niin kuin me kohtelemme heitä täällä, eivätkä ole halukkaita ottamaan meitä vastaan.
Minä olen iloinen siitä, etten tarvitse kokea tätä, mutta kun aika lähestyy, sinun on rohkaistava itsesi ja matkustettava ympäri ja varoitettava ja kerrottava kansalle mitä minä olen nähnyt.
JEESUS TULEE PIAN - Anonyymi
hildurvonhopsis kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgicategory=1000000000000003&conference=4500000000000283&posting=22000000034156836
Norjalaisen naisen näky vuodelta 1968
90-vuotias norjalaisnainen sai näyn vuonna 1968 ja sen kirjasi ylös Emanuel Minos, mutta harkinnan jälkeen hän ei pitänyt soveliaana julkaista näkyä sen radikaalin sisällön vuoksi. Olosuhteet olivat aivan erilaiset siihen aikaan ja siksi asia unohtui 25 vuodeksi.
Emanuel Minos löysi kellastuneen paperin, johon oli ottanut ylös näyn ja pelästyi lukiessaan mitä nainen oli nähnyt.
Tässä 90-vuotiaan naisen näky vuodelta 1968:
"Minä sain nähdä maailman karttana. Minä näin Euroopan - maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta, juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle. Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme liennytyksen ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut. Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään. Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten supistamista monissa maissa, myös Norjassa. Kolmas maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.
Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä. Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle. He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja parannuksesta. Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys. Pitää menestyä ja päästä eteenpäin. Kyseessä ovat aineelliset asiat tavalla, mitä Jumala ei koskaan ole luvannut. Kirkot, vapaakirkot ja rukoushuoneet tyhjenevät yhä enemmän. Ristin ottamisen ja Jeesuksen seuraamisen julistuksen sijalle tulee viihde, taide ja kulttuuri sinne, missä pitäisi olla herätys, hätä ja parannuskokouksia. Tämä tulee tapahtumaan suuressa määrin juuri ennen Jeesuksen toista tulemista ja onnettomuus murtautuu päällemme.
Norjaa kohtaa vertaansa vailla oleva moraalin hajoaminen. Ihmiset tulevat elämään niin kuin naimisissa olevat olematta naimisissa. Yhteen muuttaminen ennen avioliittoa lisääntyy suuressa määrin. Tämä tapa tulee hiipimään kristillisiin seurakuntiin ja tätä ei vastusteta aktiivisesti. Myös synti luontoa vastaan suvaitaan. Aivan ennen Jeesuksen paluuta näytetään TV-ohjelmia, joita emme ole koskaan ennen nähneet. TV tulee täyttymään niin hirvittävästä väkivallasta, että se opettaa kansaa murhaamaan ja tekemään lopun toisistaan. Kaduilla kävelemisestä tulee turvatonta. Kansa tulee omaksumaan sen, mitä he näkevät, eikä silloin tule olemaan vain yhtä vaihtoehtoa televisiossa, vaan tarjonta tulee olemaan laaja. Televisio tulee toimimaan juuri niin kuin radio. Voimme ruuvata ohjelmasta ohjelmaan, jotka tulevat olemaan täynnä väkivaltaa, ja kansa pitää tätä viihteenään. Pahimmat ajateltavat murha- ja väkivaltakäsikirjoitukset lavastetaan näytettäväksi ja tämä leviää yhteiskuntaan.
Sukupuoliyhdyntäkohtauksia tullaan näyttämään. Kaikista intiimimmät asiat, jotka kuuluvat avioliittoon, näytetään ruudussa. Tämä tulee tapahtumaan ja sinä tulet näkemään sen toteutumisen. Ne lait, jotka meillä nyt on, tullaan rikkomaan ja kaikista epäsiveellisintä tullaan näyttämään silmiemme edessä.
Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta - ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy.
Siitä tulee lyhyt sota. Kaikki, mitä olen sodasta kokenut, on vain lastenleikkiä verrattuna tähän. Se alkaa tavallisena sotana, mutta se tulee leviämään ja se päättyy atomipommeihin. Ilma tulee saastumaan niin, ettei sitä voi hengittää, ja tämä kohtaa monta maanosaa. Amerikka, Japani, Australia - rikkaat maat. Vesi tulee pilaantumaan. Emme voi viljellä maata siellä. He, jotka ovat jäljellä rikkaissa maissa yrittävät paeta köyhimpiin maihin, jotka eivät ole vahingoittuneet. Siellä heitä kohdellaan niin kuin me kohtelemme heitä täällä, eivätkä ole halukkaita ottamaan meitä vastaan.
Minä olen iloinen siitä, etten tarvitse kokea tätä, mutta kun aika lähestyy, sinun on rohkaistava itsesi ja matkustettava ympäri ja varoitettava ja kerrottava kansalle mitä minä olen nähnyt.
JEESUS TULEE PIAN"JEESUS TULEE PIAN"
Millä perusteella levität perätöntä juttua, eihän sinulla ole mitään tietoa asiasta.
- Anonyymi
Hei mulla ei oo mitään lempi raamatunkohtia, niin voisitteks kertoo jotain hyvii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992