Tuhkis fanit

kertoisitteko

mikä kyseisessä sarjassa on niin hyvää ja mikä tekee siitä katsomisen arvoisen. Aattelin alkaa uusintakierrosta kattoo ku en nähny sarjaa ku en katsonut sarjaa silloin ku se esitettiin. En sit alkanutkaan. Eka viis minuuttia kerto jo niin paljon, että ei kiinnosta. Ihan outo sarja ja henkilöt. Lemmen viemää on ihan paras se on vaan niin ihana sarja ja joka jakso on pakko katsoa. Tuli vaan mieleen kysyä ku niitä kahta sarjaa on vertailtu.

7

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chiquitita

      Sun kyl kantsis kattoo Tuhkista enemmänkin, koska ei tossa alussa nyt ookaan mitään kiinnostavaa vältsysti. Tuhkis voi vaikuttaa vähän oudolta, mut se voi johtuu siitä, että se on toiselta puolelta maapalloa ja voi vaikuttaa vähän hassulta hömpältä. :) Mut se on oikeesti ihana! Ja jos vastaisin tohon sun kysymykseen, että mikä tekee siitä katsomisen arvoisen ja mikä siinä on niin hyvää. No tietysti juoni on loistava, hahmot hyviä ja hauskoja, espanjan kieli on ihanaa ja monia muita juttuja, mutta ennen kaikkea mulle siinä merkitsee eniten Pandora ja Jordi. Ne on mun lempihahmoja, ne on huippuja! Ihania hahmoja, vaikka onkin tosiaan vain keksittyjä henkilöitä. Tässä alussa niitä ei paljoa näytetä kai, mutta pian varmaan alkaa niidenkin osalta tapahtua. Toivottavasti sä katsot vielä vähän aikaa Tuhkista, että se pääsee kunnolla alkamaan ja tulee mielenkiintoisempia juttuja. :)

      • SUURI P&J-fani!

        Ei se alku mikään paras mahdollinen ollut... Tuhkis on vaan niin paras(kieli, hahmot, juoni)! Varsinkin Jordy ja Pandorita on parhaita


    • LOLOLOLLOLLL

      Eihän kaikkien ole pakko katsoa sellaisia ohjelmia mistä muut pitää ja miksi pitää tänne tulla haukkumaan Tuhkimotarinaa jos siitä et kerran pidä. Ihan sama kun minä tulisin tänne pälpättämään etten pidä Lemmen viemästä. Mutta en tule, sanon vain että katson mieluummin Tuhkiotarinaa kuin sitä. revippä siitä.

      Tuhkis rulettaaa

    • BleedyHeart

      Tuhkimotarina on ensinnäkin paras. Parhaat henkilöt, hyvä juoni, ihanat parit ja todentuntuinen.Tuhkimotarinan henkilöihin voi samaistua koska henkilöt ovat kaikki niin erilaisia ja persoonallsia :D:D Katsoin ite Lemmen viemää mutta en sitten viittinyt 10 jaksoa enempää k ^-^ . Tuhkis on kyllä paras sarja ikinä

    • Estrambótica

      Pitää jättää tuollaiset omaan huomioonsa. Niitä nyt vaan ketuttaa, että Tuhkimotarinan uusinnat tulevat Subilta. Mutta ihan sama minulle, toiset tykkää Lemmen Viemästä ja toiset Tuhkimotarinasta. Niin se elämä joskus menee.

    • molempia...

      Tuhkimotarinaa ja Lemmen viemää, Tuhkimotarina on paljon huvittavampi kun siinä tapahtuu kaikkea hassua. Lemmen viemää katsoessa saatan huomata lukeneeni kirjaa melkein koko jakson ajan ja nähneeni vaan alun ja lopun.

      • valentinadelarosa

        mäki katoin sitä lemmen viemää ehkä 5-10 min ja sit kyllästyin ja vaihdoin kanavaa..sori vain en oikein kiinostunut siitä enkä kovin edes pidä saksan kielestä.. espanjan kieli parempi :P

        tuhkimotarinassa tapahtuu paljon enemmän ja siinä on niin ihania ne kaikki näyttelijät ainakin valentina/bella ja orestes ja chiqui ja franklin, ne on parhaita ainaki mun mielestä ku ne on mun lempiparit :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe