kone ei pääse nettiin
Ostimme n 2 kuukautta sitten uuden tietokoneen(windows vista)
ilmoitus :tarkista että kaapeli on paikoillaan ja yritä sitten uudestaan
Muutimme tässä kuun lopussa(31.3) uuteen asuntoon ja tilasimme sinne adsl-yhteyden
Vahvistuksessa lukee arvioitu asennuspäivä on 01.04.2008.(saunalahti). tuleeko jonkinlainen ilmoitus että adsl-yhteys on valmiina/käytettävissä(esim.postikortti postiluukkuun
Onko kenelläkään tälläisestä kokemuksia
Nyt olemme odotelleet melkein jo viikon että pääsisimme nettiin.
Vaihtoehtoja tulee tasan kaksi:
1 :verkkkokortti/ verkkokaapeli rikki( miten selvitetään/kuinka se on mahdollista(integroitu emolevyyn?, takuu voimassa), modeemi on ns ilmaismodeemi(huawei)
2 adsl-yhteyttä ei ole vielä asennettu??
verkkokortti /laajakaistakysymyksiä
erto1
1
605
Vastaukset
- ELLU32N
Moro! Jokos olette saanut netin toimimaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772