Tervehdys!
Millainen seurakunta on Tampereen kristillinen yhteisö ja ennen kaikkea onko kokemusta Logos-Tampere raamattukoulusta?
Tampereen kristillinen yhteisö ja Logos-Tampere raamattukoulu
22
3133
Vastaukset
- tuosta
Taas törmäsin kielteiseen asenteeseen Tampereen kristillinen yhteisöä kohtaan. Monet puhuvat aika negatiivisesti koko paikasta ja sen johtajasta. Se kyllä laittaa miettimään. Ei kai kielteisiä kokemuksia ja mielipiteitä aivan tyhjästä synny. Aina kun tuo seurakunta tulee isommassa joukossa puheenaiheeksi, aina on joku kertomassa, että siellä opetetaan harhaoppia.
- Kiitollinen oppilas
Raamattukouluaikani oli antoisa ja kasvattava. Vuoden aikana opin runsaasti
Jumalan armosta ja Hänen Sanansa merkityksestä.
Opetus oli kokonaisuudessaan erittäin hyödyllistä,
mutta kaikkein merkittävin asia mitä opin vuoden aikana oli Jumalan hyvyys.
Ymmärrän nyt paremmin, että se mitä minä teen tai
mitä minä tunnen ei muuta Jumalan suhtautumista minua kohtaan.
Olen Hänen lapsensa ja rakastettu kaikesta huolimatta, mikä on Jumalan armoa parhaimmillaan.
Opiskelen nyt tällä hetkellä Tampereen teknillisessä yliopistossa rakennustekniikkaa.
Opinnoissa on nyt meneillään kolmas vuosi ja muutama vuosi olisi vielä edessä.
Terveisin!
Jarkko- kokemus...
Kävin kerran Voitonkeskuksessa, outo tunnelma, se tumma silmälasipäinen mies oli melko vihaisen tuntuinen, komentelivat siellä saatanaa.
- Entinen oppilas
Se vuosi muutti elämäni. Jumala-suhde muuttui, tuli rakkaussuhde Isään. Koin sielun parantumista, vapautumista ja eheytymistä. Se oli myös vaikea vuosi, elämäni vaikeimpia, koska Jumala teki työtään perusteellisesti. Väärät oksat katkaistiin. Se teki kipeää välillä.
Raamattu alkoi elää uudella tavalla, ja siitä tuli vahva pohja elämälle ja jokapäiväisille arkisille jutuille.
Niin paljon muuttui, että olisi paljonkin kirjoitettavaa asiasta.
Tiedän, että olen hyväksyttu ja rakastettu Jeesuksessa Kristuksessa, ja asemani on Hänessä.
Rakastuin Isään ja Sanaan. Koko elämäni perustuu niihin. - tarpeellista tietoa
Koska kyse on Voitonkeskuksesta, joka on Uskontojen uhrien tuki Ry järjestölle hyvin tuttu lahko, suosittelen luettavaksi:
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/
Myös tämä kannattaa lukea:
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/manipuli.html- Tarvitsija
Olisko olemassa joku tukiryhmä sellaisille, jotka ovat siis ”Uskontojen Uhrien” uhreja – siis ovat olleet aikaisemmin mukana Uskontojen Uhrien toiminnassa ja ovat siellä sairastuneet.
Taidan olla yksi sellainen. Meitä on useita.
Sen porukan toiminta on niin katkeraa ja haavoittavaa. Oli kauhea pettymys minulle.
- mietittäväksi
Hyvä kysyjä, kerkesit lukemaan "Matti, Tre Helluntai" vastauksen.
Sait varmaan hiukan lisää ajattelemisen aihetta, kun huomasit että vastaus oli poistettu.
Voitonkeskus on lahko, jossa ei hyväksytä muita mielipiteitä, kuin vain ne, jotka sopivat paikan omistajan linjaukseen. Sen tähden he pitivät huolta siitä, että saivat vastauksen pois.
Sellaisessa paikassa on jäsenten paha olla. Seurakunnan johtaja herrana hallitsee ja pitää alamaisensa kurissa. Se ei ole kristillistä toimintaa. - man of faith
olin siellä koulussa, opettivat, että jumala antaa rahaa, ja köyhyys on oma vika, sairaita ei ole olemassakaan, kun sitten sain työpaikan, sanoivat,että sain sen saatanalta, ja manipuloivat kouluun takaisin, tajusin liian myöhään tulleeni ohajilluksi, ja lopetin koulun,työpaikka meni,harhaoppia opettavat,väittävät muun muassa,että kaikki sairaat parantuvat uskon avulla, tosi ahneita. pahempia kuin moottoripyörä kerhot,heillä on olemassa vain yksi totuus, omansa.
- Totuus vapauttaa
Olet ilmeisesti melkoinen valehtelija.
Mun kokemukset olivat aivan toisenlaisia.
Totuus teki minut vapaaksi! - toistan....
Toistan omat kokemukseni:
Raamattukoulu oli mulle...
Se vuosi muutti elämäni.
Jumala-suhde muuttui, tuli rakkaussuhde Isään.
Koin sielun parantumista, vapautumista ja eheytymistä.
Se oli myös vaikea vuosi, elämäni vaikeimpia, koska Jumala teki työtään perusteellisesti. Väärät oksat katkaistiin. Se teki kipeää välillä.
Raamattu alkoi elää uudella tavalla, ja siitä tuli vahva pohja elämälle ja jokapäiväisille arkisille jutuille.
Niin paljon muuttui, että olisi paljonkin kirjoitettavaa asiasta.
Tiedän, että olen hyväksyttu ja rakastettu Jeesuksessa Kristuksessa, ja asemani on Hänessä.
Rakastuin Isään ja Sanaan. Koko elämäni perustuu niihin.
- Siunatsua!
Nimimerkille "toistan...".
Suurin kaikista on rakkaus. Kannattaa pitää mielessä. Rakkaus ja Jumalan antama rauha.
Älä hyväksy asiayhteydestään irroitettua totuutta, lue aina kokonainen Raamatun kirje evankeliumi tai kirja samalla istumalla jos vain suinkin ehdit. Näin saat asiayhteyden. Hyväksy myös yllättävältä tuntuvat totuudet, jos sellaisen Raamatustasi löydät.
Raamattua ei saa koskaan tulkita, vain ja ainoastaan lukea niin kuin se on kirjoitettu. Pyhä Henki avaa sanan ja pitää huolen, että tulkitset sen Jumalan tahdon mukaan, kunhan et itse ymppää omia odotuksiasi Sanaan ja tulkitse sen mukaan.
Raamatussa sanotaan rikastumisesta mm näin:
1. Tim. 6 7
Sillä me emme ole maailmaan mitään tuoneet, emme myös voi täältä mitään viedä;
8 mutta kun meillä on elatus ja vaatteet, niin tyytykäämme niihin.
9 Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen.
10 Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri; sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla.
Matt. 13:22 Mikä taas orjantappuroihin kylvettiin, on se, joka kuulee sanan, mutta tämän maailman huoli ja rikkauden viettelys tukahuttavat sanan, ja hän jää hedelmättömäksi.
Matt. 19:23 Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Totisesti minä sanon teille: rikkaan on vaikea päästä taivasten valtakuntaan.
Matt. 19:24 Ja vielä minä sanon teille: helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
Luuk. 6 24 Mutta voi teitä, te rikkaat, sillä te olette jo saaneet lohdutuksenne!
Luuk. 18:25 Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
2. Kor. 6:10 murheellisina, mutta aina iloisina, köyhinä, mutta kuitenkin monia rikkaiksi tekevinä, mitään omistamatta, mutta kuitenkin omistaen kaiken.
1. Tim. 6:9 Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen.
1. Tim. 6:17 Kehoita niitä, jotka nykyisessä maailmanajassa ovat rikkaita, etteivät ylpeilisi eivätkä panisi toivoansa epävarmaan rikkauteen, vaan Jumalaan, joka runsaasti antaa meille kaikkea nautittavaksemme,
Jaak. 5:1 Kuulkaa nyt, te rikkaat: itkekää ja vaikeroikaa sitä kurjuutta, joka on teille tulossa.
Jaak. 5:2 Teidän rikkautenne on mädännyt, ja teidän vaatteenne ovat koin syömät;
Ilm. 3:17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
Jumala ei halua, että olemme materialistisesti rikkaita. Hän haluaa antaa meille paljon enemmän - Hänen läsnäolonsa ja huolenpitonsa, mihin ei tämän maan mammona pysty.