Neljä tuulta,
Suomessa on ollut tuulenkauppa pohjoisessa.
Daniel 7
2 Näin sanoi Daniel: Minä näin näyssäni yöllä, miten taivaan neljä tuulta panivat valtameren äkkiä kuohumaan.
Sak. 6:
1 Kohottaessani jälleen katseeni näin neljät vaunut, jotka tulivat kahden vuoren välistä. Ne vuoret olivat vaskivuoria.
5 Enkeli vastasi: "Ne ovat taivaan neljä tuulta, jotka lähtevät liikkeelle koko maailman valtiaan edestä. [Jer. 49:36; Dan. 7:2; Ilm. 7:1]
8 Minulle hän sanoi: "Paina mieleesi ne hevoset, jotka lähtivät pohjoista kohti. Ne vievät minun henkeni pohjoiseen maahan, jotta se vaikuttaisi siellä."
Jeremia 49
36 Minä tuon Elamin kimppuun neljä tuulta neljältä ilmansuunnalta. "Minä sirottelen elamilaiset näihin tuuliin, eikä ole yhtään sellaista kansaa, jonka keskuuteen ei tulisi Elamin pakolaisia.
Jeremia 49
36 Minä tuon Elamin kimppuun neljä tuulta neljältä ilmansuunnalta. "Minä sirottelen elamilaiset näihin tuuliin, eikä ole yhtään sellaista kansaa, jonka keskuuteen ei tulisi Elamin pakolaisia.
Pelastettujen joukko
Ilm:7.
1 Tämän jälkeen näin neljä enkeliä, jotka seisoivat maan neljällä kulmalla ja pidättelivät maan neljää tuulta, ettei mikään niistä puhaltaisi yli maan ja meren eikä vasten ainoatakaan puuta.
Neljä tuulta,
7
530
Vastaukset
- ovat se valtava
syntitaakka mikä vallitsee tässä ajassa ja näiden vaskivuorien välistä enkelit ovat tulleet teitä opettamaan.
Nämä ovat ihmisiä, jotka seisovat tälläkin hetkellä Jumalan edessä ja ottavat yksin Jumalalta opetuksen. Enkelit, lopunajassa ihmisenä syntyneet, taistelevat uskovaisten rinnalla ja paljastavat eksytykset ja antavat sijaan puhtaan Sanoman.
He, jotka tulivat pohjoiseen maahan saavat Jumalan Hengen lepäämään pohjoisesssa maassa, eli Suomessa.- Elli, Viljami.
Entinen tuulenkauppa Suomessa.
Suomen Museo 1901.
Kuuluisimman suomalaisten harjoittaman taikuuden esiintymistä vanhoissa lähdeteoksissa.
http://www.mustaraamattu.net/PublishedService
- aika jolloin
taidollisilla on ymmärrys ja opettajan tehtävä. Enkelit suojaavat Jumalan kansaa.
Daniel 12
1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
2 Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
3 Ja taidolliset loistavat, niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti.
4 Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy.
5 Ja minä, Daniel, näin, ja katso, siellä seisoi kaksi muuta, toinen virran tällä rannalla, toinen virran tuolla rannalla.
6 Ja toinen sanoi pellavapukuiselle miehelle, joka oli virran vetten yläpuolella: "Kuinka kauan on vielä näitten ihmeellisten asiain loppuun?"
7 Ja minä kuuntelin pellavapukuista miestä, joka oli virran vetten yläpuolella, ja hän nosti oikean ja vasemman kätensä taivasta kohti ja vannoi hänen kauttansa, joka elää iankaikkisesti: "Siihen on vielä aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa. Ja kun pyhän kansan yhden osan hajotus on loppunut, silloin nämä kaikki täyttyvät."
8 Ja minä kuulin, mutta en ymmärtänyt, ja minä sanoin: "Herrani, mikä on oleva näitten päätös?"
9 Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti.
10 Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.
11 Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää.
12 Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä viisi päivää.
13 Mutta sinä, mene, siksi kunnes loppu tulee; ja lepää, ja nouse osaasi päivien lopussa." - lakkiluke
" Tämän jälkeen näin neljä enkeliä, jotka seisoivat maan neljällä kulmalla ja pidättelivät maan neljää tuulta, ettei mikään niistä puhaltaisi yli maan ja meren eikä vasten ainoatakaan puuta."
Maata luultiin ennen neliskulmaiseksi ja litteäksi. Nyt on käsitys ja tieto erilainen. Kuvainnollista kieltä, jota Raamattu on tulvillaan. Kannattaa perehtyä moniin uskontoihin. Niiden kertomuksia yhdistelemällä saa hyvän kuvan asioista ja oppii ymmärtämään niiden merkityksen.
Luojan olemusta ei tieto kumoa. Päinvastoin, se poistaa ennakkoluuloja ja fundamentalistista suvaitsemattomuutta. Tieto myös karsii myyttejä ja antaa oivalluksen Luojan tekojen ymmärtämiseen.- 4 maanosaa.
Levitäs kartta ja katso on 4 maanosaa.
On Pohjois-Amerikka ja Etelä-Amerikka
ja on Eurooppa ja Afrikka
siis 4 maanosaa. - lakkiluke
4 maanosaa. kirjoitti:
Levitäs kartta ja katso on 4 maanosaa.
On Pohjois-Amerikka ja Etelä-Amerikka
ja on Eurooppa ja Afrikka
siis 4 maanosaa.Australia ja etelämanner? No, Raamattua voi tulkita kukin mielensä mukaan jos niin haluaa.
Entäpä tämä:
Dan. 4:7 "..Katso, oli puu keskellä maata, ja sen korkeus oli suuri."
Dan. 4:8 "Puu kasvoi ja vahvistui, niin että sen latva ulottui
taivaaseen ja se näkyi kaiken maan ääriin."
Matt. 4:8 "Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle
ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston."
Eipä niin isoa puuta, joka näkyisi pallon vastakkaiselle puolelle. Ei näy muuten KAIKKI MAAILMAN VALTAKUNNATKAAN. Ei korkeimmaltakaan vuorelta. - Anonyymi
Sangen korkea vuori on pohjoisnavalla. Maa on litteä, joten sieltä vuorelta näkee kaikki maailman valtakunnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846