En tiedä onko tämä oikea paikka kysyä mutta kokeilen silti jos joku osaisi auttaa. Minua vaivaa mitä tarkoittaa luku 4 ? Olen nähnyt unissani numeroita ja niiden yhteenlasketuksi summaksi tulee aina luku 4. Huomasin, että omasta nimestänikin tulee luku 4. Monia muitakin elämääni liittyviä asioita on joista tulee luku 4....ihmetyttää...
Osaisiko joku auttaa mitä luku 4 tarkoittaa elämässäni?
8
1197
Vastaukset
- ..luettu.
lukaisin lyhyen selvityksen yhdestä kirjasta joka sivuttaa numerologiaa parin sivun verran: "... Neljä on oikeuden mukaisuuden, järjestyksen, luotettavuuden ja pikkutarkkuuden luku. ...". (tämän enempää tulkintaa ei ollut kirjoitettu, tämän jälkeen tuli vain muista numeroista samanlainen lyhyt vastaus ja miten nimestä lasketaan henk.koht. numero). tästä voit sitten vetää oman tulkintasi.
henkilö kohtaisesti en numerologiasta kyllä perusta mutta toivottavasti tästä nyt oli jotain apua. - Kortinnostaja
4 muistuttaa itsekurin ja järjestyksen tarpeesta, organisointikyvyistä ja jalat maassa-asenteesta. Nelonen on pohja kaikelle tekemiselle. Numero 4 viittaa elämän vakiintumiseen (työ, asunto jne.)
Mielenkiintoista, en olisi koskaan tullut ajatelleeksi että joku tietäisi vastauksen.
Sama homma, paitsi että numeroni on 6; erään opuksen mukaan onnennumeroni, nimeni kirjainten yhteenlaskettu summa, kriisien aikaan esiintyvä (kuten keskeytykseen mennessäni, huoneeni oli numero 6) ja niin edelleen. :)
Mitähän se sitten tarkoittaa? :)- Kortinnostaja
Luvusta 6 tulee mieleen auttaminen. Sinua autetaan ylhäältä kriisiaikoina. 6-ihmiset ovat palvelualttiita ja laittavat usein muiden tarpeet omiensa edelle, ja jos eivät, kärsivät siitä henkisesti syyllisyyttä potien yms.
Kortinnostaja kirjoitti:
Luvusta 6 tulee mieleen auttaminen. Sinua autetaan ylhäältä kriisiaikoina. 6-ihmiset ovat palvelualttiita ja laittavat usein muiden tarpeet omiensa edelle, ja jos eivät, kärsivät siitä henkisesti syyllisyyttä potien yms.
Todella paljon kiitoksia, osui nappiin tuo juttu!
Juuri sellainen olen ollut ja olen edelleen, siksi varmaan olen palvelualalla töissä :-D
- 10 kpl
Mutta minua ennen on vain yksi vastaus näkyvillä ja se on tähän ketjuun? Joku keskustelee menneisyyden ketjuissa nyt?
Numerot sekaisin...- on yrittänyt
spammata ja häiriköidä näitä sivustoja jollain kuvalauta sivustolla.
Varmaan parin päivän päästä saamme lukea taas kuinka joku on pidätetty tietoliikenteen häirinnästä. Viestit on nyt poistettu mutta niiden lukumäärä on edelleen esillä. - niinpä tietenkin
on yrittänyt kirjoitti:
spammata ja häiriköidä näitä sivustoja jollain kuvalauta sivustolla.
Varmaan parin päivän päästä saamme lukea taas kuinka joku on pidätetty tietoliikenteen häirinnästä. Viestit on nyt poistettu mutta niiden lukumäärä on edelleen esillä.Mielenkiintoista, sillä sama tapahtui joskus aiemminkin ehkä parisen vuotta sitten, saattaa se olla ehkä viruskin? sillä niitä samoja oli miltei joka palstalla ja todella nopeaan tahtiin, olin paikalla juuri silloin, ei ainakaan yksi ihminen ole voinut millään niin nopeasti ehtiä, luulen.
No se joka tapauksessa selittää kaiken, niin tietenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6052759Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671446- 1061444
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381246
- 1111218
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1351023- 941006
- 48930
- 47871