oon just alottanu ratsastamisen ja haluaisin tietää et mihin pinteleitä tarvitaan????
mihin tarvitaan...
5
717
Vastaukset
- Tiskiharja
Pinteleitä käytetään tukemassa hevosen jalkaa.
- heppahullu
MOi vaan pinteli!!!pinteleitä käytetään suojaamaan hevosen jalkoja, mutta ne eivät ole pakolliset. jos hevonen hakkaa jaloillaan toisia jalkojaan esim. takajaloilla etujalkoja kannattaa käyttää pinteleitä tai jotain muita suojia.pinteleitä voi käyttää myös hypättäessä tai kuljetuksessa.toivottavasti oli apua
- Tiskiharja
Suojat ovat suojaamiseen ja pintelit tukemiseen.
Suojat antaa paljon paremman suojan esim. hivutukseen kuin pintelit koska ne ovat juuri siihen ns. ongelmaan tehty.
Kuljetukseen parhaimmat ovatk kunnolliset kuljetussuojat.
Vaikka ei sitä kukaan kiellä, mihin ja miten pinteleitä käyttää.
Jokainen taplaa tavallaan. - nightmare
Tiskiharja kirjoitti:
Suojat ovat suojaamiseen ja pintelit tukemiseen.
Suojat antaa paljon paremman suojan esim. hivutukseen kuin pintelit koska ne ovat juuri siihen ns. ongelmaan tehty.
Kuljetukseen parhaimmat ovatk kunnolliset kuljetussuojat.
Vaikka ei sitä kukaan kiellä, mihin ja miten pinteleitä käyttää.
Jokainen taplaa tavallaan.Keskusteltiin tästä tallilla aika kiivaasti viime viikolla, miksi pintelit?
Olen kanssa ehdottomasti sitä mieltä että:
suojat : suojaamiseen, ei varmuuden vuoksi
putsit: suojaamiseen, ei varmuuden vuoksi
pintelit: tukemiseen, ei varmuuden vuoksi
Jokainen toki taaplaa tyylillään, mutta minä ainakin sanon ehdottoman "ein" pinteleiden ja suojien turhalle käytölle. Se on vain haitaksi jaloille, jos heovnen niitä todella ei tarvitse.
ja kuljetus suojat ehdottomasti, ellei hevonen sitten ole niitä yksilöitä jotka hermostuvat niistä.
- paradox
Ei mihinkään!!!
Ellei ole kyseessä ole jännevamma, joka vaatii puristussiteen, ei pinteleistä ole mitään hyötyä.
Kestääkö köysi paremmin, jos siihen kieputetaan rätti ympärille??
Kunnon jänne- tai hivutussuojat ovat asialliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584