ic-sairastavia?

man full of piss

Olen 30v mies ja etsin muita ic:ta sairastavia ihmisiä keskustelemaan kanssani asioista. Ihan vaan keskusteluun ja ois kiva tavatakin ehkä myöhemmin ja jakamaan taakkaa, sillä tän asian kanssa ei oo helppo elää, varsinkin pahimpina päivinä. Muutama hassu kysymys tässä alkuun.

1. Mitä puolisosi ajattelee sairaudestasi vai onko tämä tauti estänyt pariutumistasi?
2. Miten kerroit puolisollesi/kumppanillesi tästä?
3. Miten olet muuttanut elintapojasi vai oletko muuttanut niitä, taudin diagnoosin jälkeen?
4. Ruokavalio ja alkoholi?
5. Mistä ostat tena for men vaippojasi ja saako niitä tilattua mitenkään huomaamattomasti kotiin?

Kai on reilua itse vastata edellämainittuihin kysymyksiini!

1. Ei ole puolisoa tai kumppania, jolle kertoa. Estänyt on pariutumistani ehdottomasti.
2. ohi
3/4. Alkoholin olen jättänyt lähes vallan poies. Mausteisia ruokia yrittänyt vähentää. Aikalailla joskus joutuu miettimään sosiaalisia tilanteita ja toisinaan tulee vältettyäkin niitä, jos joku vaikka huomaa vaippani tms.
5. Lähiseudun terveystarvikeliikkeestä ostan ja saakelisti nolottaa joka kerta niitä hakea sieltä.

6

2145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No joku nainen

Tuohon vitoseen vastaan, että tilaan vaipat netistä. En varmasti menisi niitä lähikaupasta ostamaan.

Tai nyt oon ollut reissussa niin oon ostanut isommalta paikkakunnalta marketista.

Tena on älyttömän kallis, merkki maksaa. Nyt ostin ihan Lidlistä ja ajattelin kokeilla noita inkosuojia, kun terveyssitet siellä ainakin on olleet ihan hyviä. Ja tosi paljon edullisempia kuin muualla.

• No joku nainen

Tulipa testattua tuo Lidlin inkosuoja. Ihan hyvin imee, mutta on kyllä raivostuttava haju (pitäisi kai olla tuoksu) niissä. Jotain aloe veraa lisätty melko reippaasti. Kuitenkin 12 kappaletta alle kolme euroa, joten saa kelvata.

Joskus öisin käytän myös ihan vaan lasten vaippoja. Nehän imee tosi hyvin, kääntelen vain teipit niin, etteivät hankaa ihoa.

Noloahan se on lastenvaippoajakin ostaa, kun ei ole edes tuttavapiirissä pikkuisia, että kyläkaupasta en niitäkään osta. Mutta ovat myös edullinen vaihtoehto. Olo tosin on josus todella nolo, kun niissä on kaikenlaisia lehmän-, pallon- ja muita lapsellisia kuvia.

• man full of piss
        No joku nainen kirjoitti:

Tulipa testattua tuo Lidlin inkosuoja. Ihan hyvin imee, mutta on kyllä raivostuttava haju (pitäisi kai olla tuoksu) niissä. Jotain aloe veraa lisätty melko reippaasti. Kuitenkin 12 kappaletta alle kolme euroa, joten saa kelvata.

Joskus öisin käytän myös ihan vaan lasten vaippoja. Nehän imee tosi hyvin, kääntelen vain teipit niin, etteivät hankaa ihoa.

Noloahan se on lastenvaippoajakin ostaa, kun ei ole edes tuttavapiirissä pikkuisia, että kyläkaupasta en niitäkään osta. Mutta ovat myös edullinen vaihtoehto. Olo tosin on josus todella nolo, kun niissä on kaikenlaisia lehmän-, pallon- ja muita lapsellisia kuvia.

Kerro ihmeessä lisää, mistä täältä netistä tilaat noita vaippoja ja millasissa paketeissa ne tulee, suoraan kotiin vai postiin pakettina? Mikään ei oo niin noloo ku kotiin kannettais kauheeta tena pakettia!

• montle

Hei

Tiedoksi kaikille joilla on lievää tai keskivaikeaa karkailua, voisivat ottaa yhteyttä minuun niin voin kertoa tavallisen näköisistä housuista joihin on sisään ommeltu vaippa ja ovat konepestäviä joten tulevat edullisemmaksi käyttää kuin kertakäyttöiset.
      Ei tarvi hävetä kun ostaa nämä tuotteet.

• man full of piss

Kyllähän tuokin kiinnostaa. Onko kuvia, esitettä?

• montle
        man full of piss kirjoitti:

Kyllähän tuokin kiinnostaa. Onko kuvia, esitettä?

Moi

laita osoiteesi: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1347
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1280
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      79
      1250
    Aihe