Nii tota tietääkö kukaan, että kun siinä La nina de mis ojos telenovelassa on orestes ja bella, niin ketä henkilöitä ne oikeen on? päähenkilöitä vai jotain sivutyyppejä?
Ja musta on tylsää ku subi on leikannu ne poco a poco välikohtaukset pois :( niitä on kiva katella vaik ne tuleeki monta kertaa, mut ku ne on leikattu pois ni nyt tulee tekstitki myöhässä / tai ei ollenkaa siitä sen jälkeen
Kyselyä ja juttuja ;P
6
468
Vastaukset
- se.....
nukke ei ole varsinaisesti sen nimi vaan lempinimi. Sen nimi on Camelia "Muñeca" Rivero de Lorenz. Minäkin olin joskus muinoin ihmeissäni kun tajusin Zorron tarkoittavan kettua.
- Estrambótica
La Niña De Mis Ojosissa Juan Pablo ja Naty eivät näyttele pääosia, mutta tulevat aivan pääparin perässä.
Sub näyttää kaikki jaksot melko todennäköisesti. Hohoi, onkos kellään käynyt mielessä, että Subilla ei ole lupaa paljastaa tulevia (syys)ohjelmistoja? - telenovelafani
"Nii tota tietääkö kukaan, että kun siinä La nina de mis ojos telenovelassa on orestes ja bella, niin ketä henkilöitä ne oikeen on? päähenkilöitä vai jotain sivutyyppejä?"
- Juan Pablo Raba näyttelee La niña de Mis Ojosissa Alejandro Rondonia ja Natalia Streignard näyttelee Isabel Diaz Antonia. Alejandro käyttää Isabelia aluksi hyväkseen koska Isabelin mies on Alejandron vaimon entinen rakastettu, joka menettänyt muistinsa :/ Itse katsonut kyseistä novelaa 54 jakson verran - sellanen
ongelma, että viime kerralla aloin katsomaan tuhkista vasta kun bella ilmesty kuvioihin, niin nyt haluisin tietää että kuinka kauan siihen menee?? Eli kuinka monennessa jaksossa bella tulee?
- Oribel
Muistaakseni bella tulee 60-70 jaksoissa.. korjatkaa fiksummat :) Nyt ollaan jaksossa 13 :P
- valentinadelarosa
Oribel kirjoitti:
Muistaakseni bella tulee 60-70 jaksoissa.. korjatkaa fiksummat :) Nyt ollaan jaksossa 13 :P
jos mä oikein muistan nii bella tuli mukaan joskus oiskohan ollu 66 jakso menossa :D sanokaa jos olen väärässä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33626Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872012Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50826- 47754
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184708Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35692- 35640
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127638