Nii tota tietääkö kukaan, että kun siinä La nina de mis ojos telenovelassa on orestes ja bella, niin ketä henkilöitä ne oikeen on? päähenkilöitä vai jotain sivutyyppejä?
Ja musta on tylsää ku subi on leikannu ne poco a poco välikohtaukset pois :( niitä on kiva katella vaik ne tuleeki monta kertaa, mut ku ne on leikattu pois ni nyt tulee tekstitki myöhässä / tai ei ollenkaa siitä sen jälkeen
Kyselyä ja juttuja ;P
6
450
Vastaukset
- se.....
nukke ei ole varsinaisesti sen nimi vaan lempinimi. Sen nimi on Camelia "Muñeca" Rivero de Lorenz. Minäkin olin joskus muinoin ihmeissäni kun tajusin Zorron tarkoittavan kettua.
- Estrambótica
La Niña De Mis Ojosissa Juan Pablo ja Naty eivät näyttele pääosia, mutta tulevat aivan pääparin perässä.
Sub näyttää kaikki jaksot melko todennäköisesti. Hohoi, onkos kellään käynyt mielessä, että Subilla ei ole lupaa paljastaa tulevia (syys)ohjelmistoja? - telenovelafani
"Nii tota tietääkö kukaan, että kun siinä La nina de mis ojos telenovelassa on orestes ja bella, niin ketä henkilöitä ne oikeen on? päähenkilöitä vai jotain sivutyyppejä?"
- Juan Pablo Raba näyttelee La niña de Mis Ojosissa Alejandro Rondonia ja Natalia Streignard näyttelee Isabel Diaz Antonia. Alejandro käyttää Isabelia aluksi hyväkseen koska Isabelin mies on Alejandron vaimon entinen rakastettu, joka menettänyt muistinsa :/ Itse katsonut kyseistä novelaa 54 jakson verran - sellanen
ongelma, että viime kerralla aloin katsomaan tuhkista vasta kun bella ilmesty kuvioihin, niin nyt haluisin tietää että kuinka kauan siihen menee?? Eli kuinka monennessa jaksossa bella tulee?
- Oribel
Muistaakseni bella tulee 60-70 jaksoissa.. korjatkaa fiksummat :) Nyt ollaan jaksossa 13 :P
- valentinadelarosa
Oribel kirjoitti:
Muistaakseni bella tulee 60-70 jaksoissa.. korjatkaa fiksummat :) Nyt ollaan jaksossa 13 :P
jos mä oikein muistan nii bella tuli mukaan joskus oiskohan ollu 66 jakso menossa :D sanokaa jos olen väärässä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976